اساتید کمک کنید ساخت یک آسمان طبیعی

هر یک از شما اساتید و دوستان تردی کارم ، در این پست می خوام طریقه ساخت یک آسمان طبیعی با استفاده از وی ری رو بزارم
کسی است که منوکمک کنه به این لینک مراجعه کنید
چیزی مثل این می خوام بشه http://learnfobia.com/category-3ds-...r-Scenes-Part-1-Composition-Cameras-2070.html
هر چند من مقداری با ویری ور رفتم ولی نتونستم چیز خوبه درست کنم لطف کنید با جزئیات توضیح بد تا همه استفاده کنیم
 
آخرین ویرایش:

pclord

کاربر متخصص
به نظر من از عکس استفاده کن،معمولا تا حالا هر حرفه ای رو که دیدم از عکس استفاده کرده،چون هم واقعی هست،هم زمان رندر رو پایین میاره.

موفق باشی.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
با نظر دوستان موافقم.شما تو کارهای سه بعدی رفرنسی بزرگ تر از Evermotin دیدین؟! اون تموم آسمون هاش عکسه.دلیلی نداره من بخوام 2 ساعت زمان رندر افزایش پیدا کنه و آخرشم چیزی نشه که من بخوام.Dream Scape برای انیمیشن سازها خوبه.مثلا فیلم
The Day After Tomorrow


رو با dream Scape ساختن

صحنه هایی از فیلم


 

hadi_nn

Member
من که با hdri ها خیلی حال میکنم
مپ های آسمون خیلی خفنی میتونی پیدا کنی
 

www_3d_boy3

Well-Known Member
سلام راست ميگه اين hdri خيلي چيزه خوبي كسي لينك دانلود ورژن 2 رو داره يا بذارم تو يه مبحث تازه؟
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
1-در پانل Create، قسمت Geometry و زير مجموعه Object Type، روي دكمه Geosphere كليك كنيد و نام آن را Sky بگزاريد.
2-دريچه ديد Top نزديك مركز صفحه كليلك كنيد و تا لبه راست بكشيد.
3-در پانل Modify و در زير مجموعه Parameters، گزينه Hemisphere را انتخاب كنيد تا نصف Geosphrer حذف شود.
4-در پانل Modify و از Modifier List، گزينه Normal را برگزينيد.
5-در Modifier List، اصلاح كننده MeshSelect را برگزينيد و Polygon را متمايز نمائيد.
6-در دريچه ديد Front، يك پنجره دور لبه تحتاني نيمكره بكشيد.
7-در Modifier List، اصلاح كننده DeleteMesh را برگزينيد،سپس يك اصلاح كننده MeshSelect ديگر را اعمال كنيد.
8-در Modifier List، اصلاح كننده Xfrom را برگزينيد،سپس در دريچه ديد Front، در محور Y كليك كنيد و آنقدر بكشيد تا 75 درصد صفحه پايين بيايد.
9-در Modifier List، اصلاح كننده Xfrom را از حالت انتخاب خارج كنيد.

ساخت ماده آسمان:

10-در Material Editor، روي پنجره نمونه سمت چپ از پايين كليك كنيد و نام آن را به Sky تغيير دهيد پنجره را بگيريد و بر روي شي Sky اعمال كنيد.
11-دكمه Map Shortcut يا همان دكمه خاكستري اول را انتخاب كنيد.
12-سپس در Material/Map Browser، روي Gradient Ramp كليك كنيد.
13-دكمه Show Map In Viewport را فعال كنيد . سپس در زير منوي Coordinates فيلد W:Angel عدد 90 را وارد كنيد.
14-عدد 3 را در فيلد U Tiling وارد نمائيد و سپس عدد 0.15 را در فيلد V Offset وارد كنيد.
15-در زير منوي Geradient Ramp دكمه كوچك پايين را كليك كنيد،سپس در فيلدهاي Red و Green عدد 0 در فيلد Blue عدد 100 را وارد كنيد.
16-روي نشانه كوچك مياني كليك كنيد و در فيلدهاي Red و Green عدد 130 و در فيلد Blue عدد 240 را وارد كنيد.
17-در فيلد Nois Amount عدد 0.1 و در فيلد Size عدد 2 را وارد نمائيد و سپس دكمه Fractal را فعال كنيد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا