از کجا بفهمیم اسپیرولینایی که خریده ایم اصل است؟

maedejy

New Member
خرید اینترنتی پودر اسپیرولینا و تشخیص اسپیرولینای خوب
چگونه اسپیرولینا خوب را تشخیص دهیم؟
یکی از دغدغه های مشتریان در خرید اینترنتی پودر اسپیرولینا,مرغوب بودن محصولی که به دستشان رسیده است می باشد .در این مقاله به شما کمک می کنیم توانایی تشخیص اسپیرولینای خوب و مرغوب را به دست آورید.

معمولا هرچه ارزش یک محصول بالاتر باشد راحت تر توجه افراد سود جو را به خود جلب می کند. از آن جا که خریدار کنترلی بر روی این موضوع ندارد همواره باید سعی کند اطلاعات خود را در رابطه با محصول موردنیازش ارتقا داده و همچنین آن را از فروشندگان معتبر تهیه نماید.در ادامه به بررسی چند نکته برای کمک به تشخیص مرغوبیت جلبک اسپیرولینا می پردازیم.برخی از نکات شما را در تشخیص اصالت نه تنها اسپیرولینا بلکه هر محصول دیگری یاری می کند.با ما همراه باشید.

روش های تشخیص اسپیرولینای خوب


1-اختلاف قیمت بسیار زیاد
به یاد داشته باشید که یکی از اهداف اصلی هر تجارتی کسب سود است پس در بهترین حالتِ ممکن شما در حال پرداخت ارزش خود محصول+مقدار کمی سود فروشنده هستید.هرچند که پرداخت پولِ بیشتر همیشه به معنای محصول با کیفیت تر نیست اما محصولات خیلی ارزان با احتمال خیلی زیاد بی کیفیت هم هستند.پس در صورت اختلاف قیمت چشمگیر از فروشنده دلیلی منطقی بخواهید.مثلا اگر فروشنده ای قدیمی دلیل پایین بودن قیمتش را کم کردن سود خود بیان کرد در حالی که مشتری های زیادی هم ندارد باید از خود بپرسید پس این فرد به چه شکلی از تجارتش سود می برد؟اگر پاسخی پیدا نکردید بهتر است به اصالت و مرغوبیّت محصول شک کنید.

2- تیره بودن اسپیرولینا
به هر میزان که که اسپیرولینا تیره تر باشد مرغوبیت بیشتری هم دارد.البته به یاد داشته باشید اسپیرولیناهای درسته (و نه پودر شده) از ارزش غذایی بالاتری برخوردار هستند اما از آن جا که در این صورت نگهداری و رساندن آن ها به دست مشتری بسیار دشوار است معمولا گونه های پودر شده و منجمد شده ی اسپیرولینا در بازار موجود است.

3-اثربخشی اسپیرولینا
اگر پس از مدّتی مصرف جلبک اسپیرولینا (چه استفاده شخصی چه استفاده از نوع حیوانی آن برای ماهی های آکواریومی)هیچ تفاوتی احساس نکردید احتمالا محصول خریداری شده از نوع مرغوب نبوده است.به یاد داشته باشید این موضوع به معنی عدم اثر بخشی اسپیرولینا نیست و در صورت مصرف اسپیرولینای خوب پس از مدّتی اثر بخشی آن را خواهید دید.



4-خرید به صورت بسته بندی (نه فلّه ای)
وقتی محصولی را بدون بسته بندی می خرید احتمال افزوده شدن سایر مواد برای سنگین تر کردن آن وجود دارد.مثلا در رابطه با جلبک اسپیرولینا فروشنده می تواند با افزودن مقداری جلبک بی ارزش که هیچ ارزش غذایی ندارد محصول خود را سنگین تر کند.علاوه بر این در صورت خرید محصول بسته بندی شده به دلیل وجود کدهای اصالت و بهداشت کالا خیالتان راحت است که محصول مورد استفاده سلامتی شما را به خطر نمی اندازد.







برای خواندن ادامه ی این مطلب روی تیتر زیر کلیک کنید.






یا لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید.

http://blog.bamailto.com/خرید-اینترنتی-پودر-اسپیرولینا-خوب/
 

جدیدترین ارسال ها

بالا