ارتباط با موکلیپ مجازی (اکشن 3)

borna008

Active Member
سلام
بنده قصد دارم یک موی کلیپ را که بعنوان فهرست موضوعی می باشد را به طور مجازی فراخوان کنم. از او کپی بگیرم ( با دستور اکشن) و بعنوان یک دکمه عمل کند.یعنی به هر موی کلیپ که مجازی ساخته شده سه دستور over - out - click را بدم! مثلا هر موی کلیپ ساخته شده با کلیک برروی آن، به آدرس وب سایت مدنظر ارجاء بدم
اما تا نیمه راه رفتم ولی نمیتوانم موی کلیپ های ساخته شده را صدا بزنم و برای آنها فانکشن بسازم و در ضمن در ساخت فانکشن لوپ ( که در حلقه ) قرار بگیره مشکل دارم .
برای توضیح مشکلم نمونه را میزام!
همینطور که میبیند فقط فانکش ها م روی موی کلیپ آخر کا رمیکند.
ممنون میشم راهنماییم کنید.
خیلیم عجله دارم!:shock:
 

پیوست ها

  • 2.rar
    1.1 مگایابت · بازدیدها: 5

mmz2006

Active Member
با سلام

فایل اصلاح شده رو براتون الصاق کردم
 

پیوست ها

  • articel Orginel 02 [CS6].rar
    369.5 کیلوبایت · بازدیدها: 14

borna008

Active Member
خیلی خیلی ممنون!
نکته 1: اگه یه توضیحی بدید و بگید بنده کجا اشتباه میکردم و علت تغییرات را بهم بگید ممنون میشم! ( ماهیگیری یاد میگیرم)
نکته 2 : اگه بخوام واسه هر موی کلیپ یک فانکشن کلیک ( یک رویداد کلیک اختصاصی ) بنویسم باید چیکار کنم.( با کلیک روی هرکدوم بعنوان مثال به فریم خاصی برم)
بازم ممنون که وقت گذاشتید و اهنماییم کردید.:rose:
 

borna008

Active Member
ممنون قسمت رویداد کلیک را هم حل کردم ( البته با کمک شما)

فقط ممنون میشم یه توضیح کوچیک هم بهم بدید که توجیح بشم ممنون (البته اگه وقت داشتید و مزاحم نباشم)

در ضمن فایل اصلاح شده را به پیوست میزارم .
 

پیوست ها

  • articel Orginel 02 [CS6].rar
    418.2 کیلوبایت · بازدیدها: 21
آخرین ویرایش:

mmz2006

Active Member
سلام

در پروژه ابتدایی شما ، وقتی به وسیله حلقه فور سه دکمه ایجاد کردید ، متغیر دکمه که در حلقه تعریف شده بود شما بعد اتمام حلقه اومدین و حالا رویداد برای اون متغیر بیرون حلقه تعریف کردین ، و این یعنی ، رویداد فقط برای آخرین متغیری که به وسیله حلقه ایجاد شده ، تعریف میشود.

من رویدادهای ماوس رو آوردم داخل حلقه ، با این کار ، هر دفعه که حلقه فور دور می زنه برای هر کدوم از دکمه ها اون رویداد رو به صورت مجزا ، تعریف می کنه و در نظر می گیره .

در فانکشن های مربوطه ، با استفاده از ورودی تابع ، کارنت تارگت میشه دکمه ای که ماوس روش رفته .

در مرحله بعد ، چون اون کارنت تارگت از نوع مووی کلیپ هست ، فلش نیاز داره که براش تصریح سازی بشه تا نوعش رو تشخیص بده که در واقع برای نوشتن کدی مفهومی تر ، این کارو می کنه (این سختگیری فلش در اکشن 3 فکر کنم براتون معلوم باشه چون تو اکشن 2 کد نویسی ، سهل انگارانه تر بود)
لذا ما با تعریف یک متغیر از نوع مووی کلیپ اون کارنت تارگت رو داخل این مووی کلیپ می ریزیم و بعد حالا هر کاری که بخوایم می تونیم با مووی کلیپ مورد نظر انجام بدیم.

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا