اخطار!!!!حتماً بخونيد

aira

Member
کارشناسان هشدار می دهند که اخیرا برخی تماس ها با تلفن همراه و تقاضاهای مشکوک باعث برخی مزاحمت ها برای کاربران تلفن همراه شده است.

بر این اساس کارشناسان هشدار می دهند:در صورتيكه با موبایل شما تماسي برقرار شد و در آن شخص يا اشخاصي ادعا نمودند كه از مهندسين شركت مخابرات يا (شبكه) هستند و قصد چك نمودن خط شما را دارند و از شما تقاضا نمودند كه دكمه 90# يا 09# يا هر عدد ديگر را شماره گيري نماييد،بدون هيچگونه شماره گيري فورا" تماس را قطع كنيد.

شركتي جعلي بدين وسيله به سيم كارت شما دسترسي خواهد يافت و از طريق خط شما و با هزينه شما تماسهاي تلفني برقرار خواهد كرد.

همچنین تمامي كاربران موبایل توجه داشته باشند در صورتيكه با شما تماسي برقرار شد و در سیستم Caller ID گوشي شما اين پيغام ظاهر شد: (XALAN) از پاسخ دادن به آن خودداري نماييد و تماس را به سرعت قطع كنيد.

در صورت جواب دادن به تماس،گوشي شما ويروسي خواهد شد.اين ويروس اطلاعات IMEI وIMSI را از روي گوشي و سيم كارت شما پاك خواهد كردكه اين امر باعث قطع ارتباط شما با شبكه تلفن خواهد شد و شما مجبور خواهيد بود گوشي ديگري خريداري نماييد.

اين اطلاعات به تاييد شركتهاي موتورولا(MOTOROLA) و نوكيا(NOKIA) رسيده است.هم اكنون ميليونها گوشي موبايل در سرارسر دنيا از اين طريق ويروسي شده اند .
پایان خبر . . .

بروبچز بازم ازتون خواهش میکنم این پیغام رو از هر طریق که میتونید به بقیه دوستان خودتون اعلام کنید. اگه این روند ادامه پیدا کنه یک فاجعه در پیش رو خواهیم داشت.
این روش ٬ روشی بسیار ساده است که توسط مودم های GSM انجام میشه !
 

aira

Member
من از اين وبلاگ خوندم...
ممنون كه منبع اصلي رو گفتين:)
 

Parham

Well-Known Member
[ خبر تکمیلی‌ در این مورد ]

متاسفانه در انتشار خبر تماس های جعلی برای دسترسی به سيم کارت در ايران که از یک منبع مورد وثوق به دستمان رسیده بود دقت لازم برای اطمینان از صحت و سقم آن صورت نگرفته و به همین جهت از خوانندگان محترم عذرخواهی می کنیم. از دوستانی که با حساسیت اشتباهات و خطاهای احتمالی ما را گزارش می دهند نیز صمیمانه متشکریم.

منبع : ITIran
 

YTERROR

Active Member
حالا تاییدیه خبر رو بدین ولی اینایی که میگن متاسفانه یا خوشبختانه کارای که همه دیگه یاد گرفتن و اونایی که باید می کردن رو کردن و دیگه قدیدمی شده و چیزهای جدید یاد گرفتن رو می نویسن ولی همینشم غنیمت ممنون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا