احتیاج به کمک حرفه ای ها

macbari

New Member
سلام بر دوستان
من وقتی که در فایل اصلی اسکریپ RunMBD رو صدا میزنم میخوام بک گراند فایل اصلی سر جای خودش بمونه و در فایل mmb دوم بک گراندش اجرا نشه.
 

Silver Soft

کاربر متخصص مولتی مدیا بیلدر
:neutral:والا سوالات کنگه ولی تا اونجا که من فهمیدم میخوای پروژه ای رو تو صفحه ای جدید فراخوانی کنی درسته ؟

اگر اینجوری میخوای باید در قسمت Parameter دستور Runmbd این کد رو بنوسیس :

NEW_WINDOW
 

hossein_mmb

Member
نه منظور ايشون چيزي كه Golden Soft نوشته نيست. ايشون ميخوان فايل جديد توي همون پنجره باز بشه ولي ديگه بك گراند نداشته باشه و از بك گراند پروژه اصلي تبعيت كنه .
من راه حلي نتونستم پيدا كنم . البته ميتونيد به صورت دستي بك گراندهارو هماهنگ كنيد يا مشخصات بك گراند پروژه اصلي رو به فايل mbd منتقل كنيد و در اون استفاده كنيد !
 

silvercover

کاربر متخصص
تعداد صفحات پروژه اصلی شما که قرار هست از توش فایل خارجی فراخوانی بشه چند عدد هست؟
آیا صفحات همین پروژه هر یک زمینه مجزا دارند یا زمینه مشترک هست؟
 

macbari

New Member
این دوست مان خوب متوجه شد
من یک صفحه اصلی دارم که توی ان 32 تادکمه تعریف شده و هر دکمه ای رو که کلیک میکنید 30 تا سوال هست هر سوال سه تا گزینه داره حالا میخواهم هر 30 تا سوال در یک فایل ذخیره شود در نتیجه من32 تا فایل باید به سازم حالا میخواهم در فایل اصلی که 32 تا کلید و غیره هست اجرا شود بدون پشت زمینه ای ان 32 تا فایلهای در فایل اصلی دیده نشود
 

silvercover

کاربر متخصص
جناب macbari برای این کار راه های دیگه ای هم هست. اما قبل از اون باید بگم که همون طور که مطلع هستید .وقتی یه فایل خارجی در صفحه اصلی ( فراخواننده) اجرا میشه به صورت تمام صفحه پر میکنه خودش رو و مجالی برای زمینه اصلی نمی مونه.پس تنها این حالت رو میشه تصور کرد که اون سی تا دکمه به هنگام ظاهر شدن صفحه سوالات نا پدید بشن.

حالا من سه را رو پیشنهاد میدم:

- با توجه به امکانات جدید نسخه های اخیر MMB این امکان فراهم هست که بتونیم پس زمینه هر صفحه رو با کد نویسی عوض کنیم. بدین ترتیب شما می تونین عکسی رو که به عنوان پس زمینه صفحه اصلی هست توی یه پوشه کنار پروژتون بذارین و در هنگام لود صفحه سوالات دستور بدین که این تصور به عنوان زمینه انتخاب بشه.

- یه کار دیگه این هست که شما یه صفحه مجزا برای لود شدن سوالات بذارین و با استفاده از کدنوسی و با توجه به دکمه ای که کلیک شده سوالات رو از فایل حاوی سوالات ( منظورم بانک اطلاعاتی متنی هست) استخراج کنین. حالا با این ترفند هم میتونین پس زمینه این صفحه رو هم مشابه صفحه اصلی قرار بدین.


- به صورت دستی پس زمینه هر فایل MBD رو به زمینه ای که میخاین تغییر بدین.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا