اجرا در Internet Explorer

vahid1352

Active Member
با سلام
ایا برنامه های ساخته شده در mmb را می توان در محیط مرورگرهای اینترنتی مثل Internet Explorer یا Mozilla Firefox ویا سایر مرورگرها اجرا کرد
ممنون
 

محمدمهدی

Well-Known Member
MMBWebPlay

بله همونطور که آقا محمود گفتن نمیشه.

اما یادم اومد قبلا یه دوستی یه حرکتی زده بود که پلیر MMB رو مثل Flash ، در حکم یه ActiveX یا Plugin به مرور گر ها بخورنه تا مرورگرها سورس ام بی رو مثل یه فایل SWF اجرا کنن. که البته اینکارو نکرده بود و کلک زده بود. و می گفت که صرفا فعلا ایده رو نشون داده تا بعدا کار اصلی رو بکنه.
اینکار هیچ ربطی به خود ام ام بی نداره و شما هم نمی تونی پروژه ی کامپایل شده بهش بدی. در حقیقت قرار بود یه جور ActiveX نوشتن (البته نه طور رسمی) برای مرورگر ها باشه که نتونست و به جاش یه interrupter (یه برنامه متوقف کننده و بررسی کننده Title) نوشت.
البته در کل خوبه بدونید که شما حتی می تونی پسوند هایی که مرورگرها روی سیستم نمی خونن رو بهشون بشناسونی. مثلا PHP کار ها به صورت Local روی سیستمشون PHP نصب می کنن و مرورگرها پسوند .php فایلهای اونها رو اجرا می کنن. ولی یه چیزی که باید به عنوان یه آبجکت بارگذاری بشه خیلی کار داره و اینی هم که من گذاشتم این کار رو نمیکنه. و فقط ظاهرا روی صفحه میاد و بعد که پنجره رو بستی (با یه ذره تاخیر بسته:wink:) میشه.
و صد البته که ساختار ام ام بی و قابلیت های ام ام بی هم چنین چیزی رو نمی طلبه و فقط محض دیدن عرض می کنم، چون کارایی دیگه نداره. و هزاران مشکل فنی و امنیتی و... پیش رو هست.

این برنامه ای که پیوست کردم پروژه ی همون بنده خداست به نام MMB WebPlay که نا تموم موند. ولی هدفش این بود که ام ام بی رو مثل یه آبجکت کنه که ... (چی بگم:wink:)
حدود طرز کار برنامه اینطور هست که شما برنامه رو اجرا می کنید با یه URL (البته اصلش با Title هست) شبیه :
کد:
MMAPP1|http://www.mywebsite.com/myfolder/myproject.mbd|300,200|EE
بعدش هم این خیلی خوشحال این رو با یه Player ام ام بی روی صفحه باز میکنه و ... (مثال هاش روی توی پوشه ی Sample ببینید)

یادتون نره این رو فقط برای دیدن گذاشتم و پاسخ صحیح همون پاسخ آقا محمود هست.
موفق باشید.
 

پیوست ها

  • MMBWebPlay1.1.1.63.rar
    2 مگایابت · بازدیدها: 55
  • MMBWebPlay1.1.2.1Portable.rar
    1.7 مگایابت · بازدیدها: 45

جدیدترین ارسال ها

بالا