ابزارهای رایگان هوش مصنوعی برای دکوراسیون داخلی

اگر به دنبال ابزارهای رایگان هوش مصنوعی برای دکوراسیون داخلی هستید، چندین گزینه وجود دارد که می‌توانند به شما در طراحی و ایده‌پردازی کمک کنند. این ابزارها اغلب امکاناتی مانند تجسم سه‌بعدی، پیشنهاد‌های طراحی، و امکان مشاهده پیش‌نمایش پروژه‌های اداری و منازل را ارائه می‌دهند همچنین شما می توانید جایگاه چیدمان میز اداری ، صندلی و .. را متناسب با هر فضا مشاهده کنید. در ادامه چند نمونه از این ابزارها را معرفی می‌کنم:

۱. Planner 5D

یک ابزار قدرتمند و رایگان برای طراحی داخلی و خارجی است که امکان ایجاد و تجسم سه‌بعدی طرح‌ها را به کاربران می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار، اتاق‌ها و فضاهای مختلف را به راحتی طراحی کرده و از کتابخانه بزرگی از آیتم‌ها و مبلمان استفاده کنید.

۲. Roomstyler 3D Home Planner

این ابزار آنلاین به شما امکان می‌دهد تا طرح‌های داخلی خود را به صورت سه‌بعدی بسازید و ویرایش کنید. همچنین می‌توانید از کتابخانه‌ی گسترده‌ای از اشیاء و دکورها استفاده کنید و آن‌ها را به فضای خود اضافه کنید.

۳. Homestyler

ابزاری رایگان برای طراحی داخلی که به شما اجازه می‌دهد پلان‌های کف و طراحی‌های داخلی سه‌بعدی ایجاد کنید. Homestyler همچنین شامل ویژگی‌هایی مانند طراحی پلان‌های کف، مدل‌سازی سه‌بعدی و نمایش پیش‌نمایش واقعی از طرح‌ها است.

۴. Floorplanner

یک ابزار ساده و در عین حال قوی برای طراحی پلان‌های کف و تجسم سه‌بعدی آن‌ها. Floorplanner به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی پلان‌های داخلی خود را طراحی کرده و با استفاده از امکانات متنوع آن، محیط‌های واقعی‌تری را شبیه‌سازی کنند.

۵. RoomSketcher

این ابزار به شما کمک می‌کند تا پلان‌های کف، طراحی‌های داخلی و حتی مدل‌های سه‌بعدی خود را ایجاد و تجسم کنید. نسخه رایگان آن امکانات کافی برای ایجاد طرح‌های جذاب ارائه می‌دهد و می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری‌های دکوراسیون داخلی کمک کند.

۶. Sweet Home 3D

یک نرم‌افزار منبع‌باز و رایگان برای طراحی داخلی که به شما اجازه می‌دهد تا پلان‌های دو بعدی و سه بعدی خانه‌ها و اتاق‌های خود را طراحی کنید. این ابزار دارای کتابخانه‌ای بزرگ از آیتم‌ها و مبلمان است که می‌توانید در طرح‌های خود استفاده کنید.

۷. SketchUp Free

یک ابزار طراحی سه‌بعدی که به خصوص برای طراحی‌های داخلی بسیار مناسب است. نسخه رایگان آن امکانات خوبی برای طراحی فضاها و تجسم ایده‌های شما فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که طرح‌های خود را به صورت سه‌بعدی مشاهده و ویرایش کنید.

  • وب‌سایت: SketchUp Free

۸. IKEA Place

این اپلیکیشن از فناوری واقعیت افزوده (AR) استفاده می‌کند تا به شما اجازه دهد مبلمان و دکوراسیون‌های مختلف IKEA را در فضای واقعی خانه خود ببینید. این ابزار می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری برای خرید و چیدمان مبلمان کمک کند.

  • وب‌سایت: IKEA Place
این ابزارها می‌توانند به شما در ایجاد طرح‌های داخلی زیبا و کارآمد کمک کنند و با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی، فرآیند طراحی را ساده‌تر و جذاب‌تر کنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا