mehdadoo
Member
هرچند Thibault Imbert مدیر تیم فلش پلایر گفت،
"ادابی یک کمپانی ابزار سازه و بعید نیست چنین کاری رو بکنه"،
میدونیم که ادابی چنین کاری نمیکنه.
Haxe Compiler از Alechmey bytecodes و بسیاری امکانات مدرن تری از Adobe Flex Compiler استفاده میکنه تا ABC bytecode بهینه تری رو تولید کنه. مثلا با Haxe Memory API میشه مموری رو با کد تغییر داد، و این یعنی سرعتی نزدیک به Java برای معادلات بر روی اعداد. همچنین Haxe از امکاناتی مثل inlining و macros بهره میبره که این یعنی .swf کامپایل شده توسط HaxeCompiler بسیار سریعتر از فایل کامپایل شده توسط ادابی فلکس کامپایلر اجرا میشه. همین طور محفظه ای مثل list که سرعت بسیار بالاتری نسبت به Array یا Vector داره، Alternativa Platform رو مجبور کرد تا هرجا به سرعت بالاتری نیاز داشتند از Haxe به جای AS3 استفاده کنه. Away3D نمیتونست این کار رو بکنه، چون باید همه جا به کار بیاد، اما Alternativa3D چون فقط برای پروژه تانکی آنلاین و شهر های سه بعدی استفاده میشه ، و همین طور به صورت .swc عرضه میشه، تونست با استفاده از Haxe سرعت بالاتری داشته باشه.
فقط این رو بدونید پروژهای که با استفاده از Adobe's buggy Flash IDE compiler، ده ثاتیه طول بکشه تا کامپایل بشه و با ۲۰ فریم در ثانیه اجرا بشه، با استفاده از زبان برنامه نویسی هگز و هگز کامپایلر در کمتر از یک ثانیه کامپایل و با 40 FPS اجرا میشه.
توضیحات زیادی در Haxe.org و GameHaxe.com وجود داره
برای مقایسه کد AS3 و Haxe هم این مطلب شروع سریعیه.
چیزی که در نوشته قبلی باد میگفتم این بود که،
فلش پلایر از بالاترین سرعت برای کار Interactive 2D با استفاده از cpu برخورداره، و اینکه HTML5 استاندار هست، اما این خیلی غیر استاندارده که سایت طراحی شده، بر روی webkit یه سرعتی داشته باشه، در Firefox قسمتهاییش اجرا نشه در حالی که سالهاست فلش پلایر همه جا به یک شکل اجرا میشده.
"ادابی یک کمپانی ابزار سازه و بعید نیست چنین کاری رو بکنه"،
میدونیم که ادابی چنین کاری نمیکنه.
Haxe Compiler از Alechmey bytecodes و بسیاری امکانات مدرن تری از Adobe Flex Compiler استفاده میکنه تا ABC bytecode بهینه تری رو تولید کنه. مثلا با Haxe Memory API میشه مموری رو با کد تغییر داد، و این یعنی سرعتی نزدیک به Java برای معادلات بر روی اعداد. همچنین Haxe از امکاناتی مثل inlining و macros بهره میبره که این یعنی .swf کامپایل شده توسط HaxeCompiler بسیار سریعتر از فایل کامپایل شده توسط ادابی فلکس کامپایلر اجرا میشه. همین طور محفظه ای مثل list که سرعت بسیار بالاتری نسبت به Array یا Vector داره، Alternativa Platform رو مجبور کرد تا هرجا به سرعت بالاتری نیاز داشتند از Haxe به جای AS3 استفاده کنه. Away3D نمیتونست این کار رو بکنه، چون باید همه جا به کار بیاد، اما Alternativa3D چون فقط برای پروژه تانکی آنلاین و شهر های سه بعدی استفاده میشه ، و همین طور به صورت .swc عرضه میشه، تونست با استفاده از Haxe سرعت بالاتری داشته باشه.
فقط این رو بدونید پروژهای که با استفاده از Adobe's buggy Flash IDE compiler، ده ثاتیه طول بکشه تا کامپایل بشه و با ۲۰ فریم در ثانیه اجرا بشه، با استفاده از زبان برنامه نویسی هگز و هگز کامپایلر در کمتر از یک ثانیه کامپایل و با 40 FPS اجرا میشه.
توضیحات زیادی در Haxe.org و GameHaxe.com وجود داره
برای مقایسه کد AS3 و Haxe هم این مطلب شروع سریعیه.
چیزی که در نوشته قبلی باد میگفتم این بود که،
فلش پلایر از بالاترین سرعت برای کار Interactive 2D با استفاده از cpu برخورداره، و اینکه HTML5 استاندار هست، اما این خیلی غیر استاندارده که سایت طراحی شده، بر روی webkit یه سرعتی داشته باشه، در Firefox قسمتهاییش اجرا نشه در حالی که سالهاست فلش پلایر همه جا به یک شکل اجرا میشده.