آیا pscard.ir کلاهبردار است ؟

managermd

Member
درود به دوستان عزیز. قبل از اینکه درباره این موضوع صحبت کنم صحبتی دارم با آقا مجید یا تیم پشتیبانی مجید آنلاین.
امیدوارم که این پست در راستای قوانین تجارت الکترونیک حذف نشه ، بلکه از طرفی که با مدرک درباره اش صحبت شده خواسته شه نظرش رو اینجا بیان کنه. درسته که به قول شما این سایت حامی اصلی مجید انلاین هستش، اما آیا به نظر شما فکر نمی کنید این سایت با سوء استفاده از اعتبار مجید انلاین سرویسهائی بی مصرف ارائه می ده و داره کلاهبرداری می کنه؟

اما داستان من:
من مهدی محمدی دهقانی هستم بیش از ده سال تجربه در اینترنت و تجارت الکترونیک دارم. یک سالی مالزی بودم و الان ایران هستم.
به تازگی حساب الرت پی باز کردم و از چند تا از دوستانم که فروش وی سی سی دارند کارت گرفتم برای وریفای که هیچکدومش نشد و نهایتا از یکی دیگه گرفتم که اونم چهار کارت داد و چون در سوالات پیش از خرید گفته بودم اگه کارت وریفای نکنه ریفاند می کنید، نهایتا پول رو ریفاند کرد.
و نهایتا چون این سایت رو به واسطه اعتماد به مجید انلاین می شناختم با قیمتی بالاتر از حد معمول خرید کردم
اما قبلش در سوالات پیش از خرید گفتم آیا قابلیت وریفای کردن الرت پی رو داره و گفتم من چندین کارت گرفتم که کار نکرد. که جواب دادند بله دقیقا داره
لطفا این عکس رو ببینید : www.mmd.name/madarek/1.gif

و بعد 99 هزار تومان برای کارت 52 دلاری پرداخت کردم. http://mmd.name/madarek/2.jpg
به تاریخ پرداخت دقت کنید لطفا.
بعد از اون کارت رو فرستادند اما در الرت پی کار نکرد. ایمیل دادم که کارت شما مشکل داره و بر خلاف گفته تون کار نکرد لطفا بررسی کنید یا ریفاند کنید.
که جواب دادند ادرس شما مشکل داره یه ادرس دیگه وارد کنید.
و من با اینکه در ادرسی که داده بودم شش ماه زندگی کرده بودم و نامه و پست از ebay داشتم با این حال ادرس دومی رو که توی اونم سه ماهی زندگی کرده بودم رو دادم اما باز نشد و گفتم نشد.

و 5 بار بی احترامی کردند به این صورت که نخواستند قبول کنند که کارتشون مشکل داره و قابلیت وریفای با هر ادرسی رو نداره در الرت پی و گفتند نه ادرش شما مشکل داره.
نهایتا گفتم اوکی بر فرض محال حق با شما.
خوب شما لطف کنید هر ادرسی که فکر می کنید درسته رو بدید تا وارد کنم.(توی اینترنت هم به سلامتی کلی ادرس مالزی پیدا می شه با 2 دقیقه سرچ)
و نهایتا گفتم برای اینکه باور کنید کارت شما مشکل داره، هر ادرسی که فکر می کنید درسته دادید من اول تست می کنم و بعد اگه کار نکرد با نرم افزار ریموت دسکتاپ شما وارد پی سی من می شی و خودتون می رید توی الرت پی و چک کنید ادرس می کنه یا نه.
که خوب آقا مجید شما و همه کاربران که کمترین تخصصی در تجارت الکترونیک داشته باشند می دونند این بهترین راستی آزمائی هست و هیچ جای فریب نیست . نه از طرف من نه اونها. http://mmd.name/madarek/3.gif

که گفتند اوکی تیمی مدیریت یه ادرس در مالزی پیدا می کنه.
http://mmd.name/madarek/4.gif
چند روز علافم کردند و نهایتا باز ایمیل دادند یقینا ادرس شما مشکل داره برید توی نت یه ادرس بردارید وارد کنید.
که بعد از این همه علافی، معطلی، ایمیل زدن برای هر کس مشخص می شه که این سایت کلاهبرداره.

پس امیدوارم در راستای قوانین تجارت الکترونیک ازشون بخواهید پاسخ بدند. و امیدوارم پاسخشون مثل همه پاسخای قبلی که توی ایمیل می دادند نباشه. چون همه قضاوت خواهند کرد .

و علاوه بر برگشت پول من باید خسارت این همه وقت و بازی کردن با اعصاب من رو جبران کنند و توی سایتشونم بنویسند که این کارتها قابلیت وریفای در الرت پی رو نداره که افراد دیگه فریب نخورند.
لطفا در عکسها و مدارک به زمان واریز پول دقت کنید که 9 خرداد بود و امروز 21 خرداد هست ! و کلی ایمیل بیمورد و از همه مهمتر انتظار برای گرفتن یک پاسخ درست که خیلی هم عجله داشتم .که وقت منو بسیار گرفت.

البته برای اینکه نگن که از اول هدف من گرفتن خسارت بود و می دونستم در الرت پی وریفای نمی شه تا خسارت بگیرم باید عرض کنم که شیوه گرفتن خسارت من جور دیگه هست
به اینصورت که اصل پول منو به حساب بانکی من بر می گردونند. و بعد خسارت رو به حساب بانکیم می دن که من عین خسارت رو به حساب بانکی محک واریز می کنم و فیشش رو همینجا اعلام می کنم و با عکس قرار می دم. که از محک استعلام کنند که درسته یا نه !

و این درخواست خسارت برای اینه که مسئولیت پذیری داشته باشند و با ایمیلهای الکی وقت کاربران رو نگیرند !


باور کنید اگه روز اول می گفتم از مجیدانلاین اومدم فوری ریفاند می کردند، اما نگفتم و بصورت یک کاربر ناشناس این همه وقت و زمان گذاشتم تا برای سایر دوستان تجربه ای باشه و با شناخت کلاهبردارها محیطی امن برای همه بوجود بیاد. چون اگه محیط کسب و کار اینترنتی نا امن باشه ضررش به همه فعالان در اون سیستم خواهد خورد. اما چون این ضرر به مرور زمان هست و اماری نیست بنابراین محسوس نیست ! اگه به فکر نباشیم برای همه ما چنین اتفاق هائی خواهد افتاد، اما به نوبت !
 
آخرین ویرایش:

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام


بنده این موضوع را از همکارانم در PSCard استعلام و پیگیری کردم.
در ابتدا از اعتماد شما ممنونم و مطمئن باشید مجید آنلاین با توجه به سابقه حدود 10 ساله خود هیچ وقت به خاطر یک مشتری و اینکه از یک مشتری پول بگیرد خدمات خود را خراب نمی کند و اما در خصوص فرمایش شما باید عرض کنم قبل از شما افرادی این کارتها را خریداری کرده اند و اکانتهای PayPal یا AlertPay خودشان را با آن Verify کرده اند. کلا شعار این کارتها همین است که شما میتوانید اکانت خودتان را Verify کنید.

ولی اینکه شما نتوانسته اید اکانت را verify کنید بچه های PSCard وظیفه ای در قبال آموزش نحوه verify کردن اکانت شما ندارند و اگر سوال و یا مشکلی در کارت وجود داشته باشد پاسخگو هستند پس اینکه با شما مکاتباتی را در این زمینه داشته اند را از دید وظیفه نبینید و فقط جنبه راهنمایی و کمک شما داشته است. چیزی که مشخص است هم اکنون حدود 2 سال است این کارتها استفاده می شود و افراد زیادی فقط برای verify کردن، این کارت را تهیه میکنند و کسی برای verify کردن مشکلی نداشته است. اگر شما همچنان مشکلی در verify کردن دارید میتوانید از افرادی که قبلا این کار را کرده اند بپرسید و یا با تحقیق در اینترنت روش verify کردن را پیدا کنید.

تعریف شما از کلاهبرداری چیست؟ کلاهبرداری یعنی اینکه ما به شما بگوییم 100 دلار در حساب خواهید داشت و مبلغ 100 دلار را پرداخت کنید اما 50 دلار در حساب باشد ! اما اینکه شما نتوانستید اکانت خود را Verify کنید اصلا تعریف درستی برای کلاهبرداری نیست !
شما باید منظور خود را از کلاهبرداری بصورت کامل و شفاف مطرح نمایید چون تمامی کارتهایی که صادر میشوند قابل استعلام هستند و میتوان استعلام کرد و از طرفی رضایت مشتریانی که تا کنون خریداری کرده اند گواه این مورد است و نمیتوان گفت با مشکلی که شما در verify کردن دارید این کارتها و یا خدمات این گروهها کلاهبرداری است !

ضمنا شما که در مالزی بوده اید و 10 سال در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت دارید ، حتما با قوانین سفت و سخت تجارت الکترونیک مخصوصا قوانین این قبیل سایتها آشنا هستید. آیا فکر نمیکنید زمانی که یک شماره کارت را با چند آدرس مختلف وارد کنید اون شماره در سایت بلاک خواهد شد؟ و حتی ممکن است کلا حساب شما بلوکه شود ؟

در انتها باید عرض کنم که مسلما نه بنده و نه دوستان من در پی اس کارت قصد ندارن که شما و یا سایر مشتریان ناراضی باشید چون این بازاری هستش که مدتها داریم کار میکنیم و مسلما در ادامه کار هم خواهیم کرد و اینطور نخواهد بود که با هدف کلاهبرداری اینکار انجام بشه ، از شما تقاضا میکنیم که برای تهمت زدن به یک تیمی که الان مدتهاست داره کار میکنه عجولانه تصمیم نگیرید و اقدام نکنید ، چون اینکه شما نتوانسته اید کارت را verify کنید اصلا دلیل درستی بر این تهمتی که زده اید نیست.


موفق باشید
مجید
 

managermd

Member
درودی دوباره و ممنونم آقا مجید عزیز
لطفا دقت بفرمائید که من با توجه به تجربه ام آدم ناواردی نیستم که ادرس رو اشتباه وارد کنم و کارت بلاک شه.
یا ندونم چطور الرت پی وریفای می شه.
گفتند ادرس اشتباه هست. ادرسی که من خیلی محصول دریافت کردم با اون.
و گفتم برای اثباتش خیلی اسونه کافیه خودتون با ریموت دسکتاپ وارد پی سی من بشید و اگه فکر می کنید ادرس اشتباهه خودتون وارد کنید.
آقا مجید من با افراد دیگه هم خرید داشتم اومدند خودشون چهار کارت تازه رو تست کردند . منظورم اینه وارد ریموت دسکتاپ من شدند و خودشون تست کردند و نشد. و پول رو ریفاند کردند. (توی پرشین تولز که اگه نیاز باشه میان و می گن که وریفای نشد )

آقا مجید عزیز لطفا دقت کنید من نخواستم بیان اکانت رو برای من وریفای کنندیا اموزشش رو بدند، فقط خواستم پایبند ادعای خودشون باشند که این کارتها قابلیت وریفای داره، یعنی برای همه داره !

پس لطفا دقت بفرمائید اینکه در راستای قوانین تجارت الکترونیک و سوالات پیش خرید باید اکانت من وریفای شه پشتیبانی و اموزش وریفای کردن نیست، بلکه وظیفه اونهاست. همونطور که من هم وظیفه دارم نسبت به مشتریانم پاسخگو باشم و اینکه بگم برای همه مشترهیای قبلی کار می کرده حرف درستی نیست.

به بیان بهتر من با تجربه و دانشی که دارم گفتم این کارت وریفای نمی کنه، با کمپانی الرت پی هم تماس گرفتم گفتند اینگونه کارتها قابلیت وریفای نداره
حالا اونها ادعا کردند و محصولشون رو در این راستا فروختند باید ادعای خودشون رو ثابت کنند و کمترین کار همینکه که 5 دقیقه وقت می ذاشتند و با ریموت دسکتاپ بررسی می کردند که کارت وریفای نمی شه.

از طرف دیگه همونطور که در ایمیل دیدید گفتند یه ادرس مالزی پیدا می کنیم اما بعد از چند روز می گن برو یه ادرس پیدا کن وارد کن !
خوب این یعنی چی؟ من که دو ادرس کامل داشتم و ادعا هم دارم کالا قانونی و درست هست.
روی حرف خودشون که قابلیت وریفای کردن الرت پی داره وای نستادند، روی حرف خودشون که یه ادرس مالزی می دیم وای نستادند. خوب کلاهبرداری یعنی چی؟

. و بر اساس بازیهائی که برخی فروشندگان کارت بخاطر تحریمهای ایران دارند و بر اساس نحوه پاسخدهی بی مسئولانه به ایمیلها بعید نمی دونم کارت رو خودشون بلاک کنند و به عنوان توجیه اینجا بنویسند.
چون خطائی که الرت پی داد این بود بیلینگ ادرس اشتباهه نه اینکه کارت اینولید هست

اگه فقط یک پاسخ درست و نه توجیه می دادند اینجا نمی نوشتم، اما اینکه خودشون گفتند یک ادرس مالزی می دیم و بعد از چند روز در کمال بی مسئولیتی می گن خودتون برید یه ادرس بردارید نشون از چی می ده و باید چه کار کرد ؟
چون همه جوابها رو قبلا داده بودم که ادرسهای من کاملا ولید هستند و کارتهای شما مشکل داره که نمی تونه نشون بده این ادرس من تو مالزی برای من هست.

اگه هر کی از دوستان که مالزی زندگی می کنه من هر دو آدرس رو توی اینجا قرار می دم چک کنند ببینند این ادرس در شهر سوبنگ جایا و ایالت سلانگور مالزی وجود داره یا نه، اگه وجود نداشت من خسارت بخاطر ادعای بیمورد می دم، و اگه وجود داشت چی ؟
 
آخرین ویرایش:

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
ببینید جناب دهقانی ، صحبت من اصلا verify شدن و یا نشدن نیست ! چون شما الان اولین نفری هستید که میگید نشده و ما هم نمیگیم شما دروغ میگید ! به هر دلیلی شما نتونستید اکانت خودتون رو وریفای کنید با اینکه مشتریان پی اس کارت قبلا اینکار رو انجام دادند. سوالی که من کردم در مورد بحث کلاهبرداری بودش که شما فرمودید! تا کنون تمامی مواردی که به مشتریان گفته شده وجود داشته همگی تونستن بدون مشکل از سایتهایی که ویزا رو قبول میکنه خرید کنند، توی PayPal یا google یا AlertPay اکانتشونو وریفای کنند و ...
ولی حالا شما به هر دلیلی نتونستید اینکار رو انجام بدید ! مطمئن باشید این مشکلی از کارتها نیست چون همین الان شما میتونید با همون کارت خریدتون رو انجام بدید ! پس هیچ چیز غیر واقعی وجود نداره این وسط.
الان اصلا نیازی نیست که شما به من اثبات کنید آدرستون حقیقی هستش یا نیست ، چون مشکل اصلی شما الان اینکه که اکانتی که یک سال پیش باز کردید رو الان نمیتونید وریفای کنید ! شاید هم یکی از دلایلش همین مورد زمانی باشه که گذشته و حساسیتی که سایت بر روی اکانت شما اعمال کرده و هزاران دلیل دیگر که این موارد اصلا به پی اس کارت مربوط نمیشه...

با این حال من از همکارانم در پی اس کارت خواستم که مبلغ شما را برگشت بزنند که فکر نکنید پی اس کارت کلاه بردار است و مطمئن شوید مشکل از طرف خودتان یا اکانت alertpay شما بوده است.

ضمنا اگر تمایل داشتید (و البته مشتریان ما هم تمایل داشتند) میتونیم بهتون مشتریانی رو معرفی کنیم که قبلا اکانت خودشون رو با همین کارتها در AlertPay یا PayPal یا Google وریفای کرده اند .


با تشکر
مجید
 

managermd

Member
درود به آقا مجید عزیز
ممنونم از پاسخ و پیگیری شما.
راستش من به دلیل مشغله زیادی که داشتم اصلا حواسم نبود که این سایت به نوعی همکار شما هست نه اینکه فقط پول داده باشه و حامی شما باشه. چون بهتر از من می دونید مشکلات نت ایران چقدر زیاده و چقدر زیادند اینجور آدمها.
وب ایران همنجوریش از زمین و آسمان براش می باره طفلی وبمسترهای ایرانی مشکلات بسیار زیادی دارند که بهتر از من می دونید با تجربه در این سالها و من اگه نوشتم احساس وظیفه ای بود که کردم.
اما مطمئن هستم که این سایت کلاهبردار نیست، چون شما رو می شناسم و حرف شما برام سند هست. و اصلا حواسم نبود که همکار شماست.
مجیدانلاین حق زیادی به گردن وب ایران داره و من به شخصه خیلی چیزها بواسطه این سایت فراگرفتم و ممنونم از شما.
اما پیشنهاد می کنم بخش پشتیبانی اصول حرفه ای پاسخگوئی رو که خب دیدید چه مشکلاتی پدید اورد رعایت کنه.
من بیشتر از عدم پاسخگوئی صحیح نگران شدم که این شیوه پاسخگوئی خیلی حرفه ای نبود که برای خود سایت مشکلاتی پیش اورد.

اگه این سایت یک سایت غریبه بود واقعا پیگیری می کردم، اما شک ندارم که این فقط یه میس آندرستندینگ دو جانبه بود

من اون قسمت از متن رو که گفتم کلاهبردار هست پاک کردم و حتی اگه صلاح می بینید می تونید کل این بخش رو پاک کنید . از نظرمن مشکلی نداره
باز هم ممنونم از پیگیریهاتون و وقتی که گذاشتید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا