آیا مانیتورهای برند اچ پی ارزش خرید دارند؟

isbigi

New Member
سوالی که ممکن است در ذهن شما عزیزان پدید بیاید این است که آیا این مانیتورها ارزش خرید دارند یا خیر؟ آیا با خرید مانیتور استوک اچ پی ضرر نمی‌کنیم؟ به طور کلی امروزه قیمت مانیتورهای نو و کارنکرده بسیار بالا است. اگر فردی حرفه‌ای هستید و می‌خواهید از یک مانیتور دقیق و حرفه‌ای استفاده کنید باید این هزینه را پرداخت کنید.

مانیتور استوک اچ پی


اما در صورتی که می خواهید استفاده‌های ساده از مانیتور خود بکنید، می‌توانید مانیتورهای استوک را خریداری نمایید؛ زیرا این مانیتورها قیمت پایین‌تری نسبت به مانیتورهای نو دارند و می‌توانند تمام نیازهای شما را به طور کامل برطرف ‌کنند. اکثر مشتریانی که نسبت به خرید مانیتورهای دست‌دوم اقدام می‌کنند، ادارات، دفاتر دولتی، مدرسه‌ها و… هستند.

مزایا​

شاید در ابتدا فکر کنید که خرید مانیتور استوک اچ پی هیچ سودی برای شما ندارد؛ اما باید به شما عزیزان بگوییم اصلاً این‌طور نیست. خرید مانیتور دست دوم می‌تواند مزایای فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار دهد که این مسئله موجب محبوبیت روز افزون این مانیتورها شده است. مهم‌ترین مزیت این کار پرداخت هزینه پایین برای خرید چنین مانیتورهایی می‌باشد.

برای خرید مانیتور استوک نیاز نیست هزینه زیادی پرداخت کنید و این موضوع به دلیل استهلاک مانیتور است. مزیت دیگر این مانیتورها این است که مانیتورهای استوک برای افرادی که یک مانیتور ساده، ارزان قیمت و کم هزینه می‌خواهند بسیار مناسب بوده و به تمامی نیازهایشان را پاسخ می‌دهد. مانیتورهای استوک در صورتی که با خرابی مواجه شوند هزینه کمتری نسبت به مانیتورهای نو دارند و در صورت از کار افتادن نیز ضرر زیادی به شما وارد نمی‌کنند.

معایب​

همان‌طور که اشاره کردیم خرید مانیتور استوک اچ پی مزایای زیادی دارد؛ اما در کنار این مزایا، معایبی نیز در این مانیتورها وجود دارد که ممکن است ارزش خرید آن‌ها کاهش دهد. یکی از مهم‌ترین معایب این مانیتورها قدیمی بودن آن‌ها است. بسیاری از مدل‌های مانیتور استوک قدیمی هستند و همین موضوع نیز باعث شده تا نیاز برخی از افراد را به خوبی تامین نکند.

به طور مثال اگر به دنبال خرید یک مانیتور بروز و حرفه‌ای هستید، کمتر مدل‌هایی از مانیتور استوک در بازار وجود دارد که توانایی پاسخ به نیازهای شما را داشته باشد. در چنین شرایطی باید به دنبال مانیتوری جدید برای خود بگردید.

مشاهده کامل مطلب در جهان بازار
 
مهم‌ترین مزیت خرید لپ تاپ استوک، قیمت بسیار پایین‌تر آن در مقایسه با لپ تاپ‌های نو است. به طور کلی، قیمت لپ تاپ‌های استوک بانه بین 50 تا 70 درصد قیمت لپ تاپ‌های نو ارزانتر است
فروشگاه رایانم ارکت جزو معتبرترین فروشگاه های فروش لپ تاپ استوک است
 

جدیدترین ارسال ها

بالا