آیا بلیچینگ دندان عوارض دارد؟

sara_kvz

Member
بلیچینگ دندان اگر تحت نظر دندانپزشک متخصص انجام شود عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت و تنها تا مدت زمان محدودی دندان‌ها به میزان کمی حساس می‌شوند. این حساس شدن نیز با استفاده از خمیردندان‌های ضدحساسیت رفع خواهد شد.

بلیچینگ دندان یکی از خدمات دندانپزشکی زیبایی می باشد. در استفاده از روش بلیچینگ رنگدانه‌هایی که میان هرم مینایی دندان رسوب شده‌اند و در دراز مدت باعث آسیب به دندان بیمار میشوند به وسیله مواد بلیچینگ اکسید و از بین میروند.

اغلب موادی که در فرآیند بلیچینگ دندان استفاده میشود به نفوذ تحتانی مینا و عاج دندان نفوذ میکند و باعث میشود رنگدانه‌هایی که از قبل ایجاد شده است از بین رفته و دندان شما روشن‌تر میشود.

البته باید به این نکته دقت کنید که ترمیم‌های دندانی را نمیتوان با استفاده از روش بلیچینگ دندان سفید کرد. منظور از ترمیم دندانی پر شدن دندان، لمینت دندان و روکش دندان است.

معمولا بخش‌هایی که ترمیم دندانی هستند در هنگام استفاده از بلیچینگ دندان کمی تیره‌تر از بقیه دندان‌ها نمایش داده میشوند و همین باعث میشود کمی هنگام صحبت کردن مشخص و متمایز باشد. البته یک راهی وجود دارد آن هم سفید کردن ترمیم‌های دندانی است که با تعویض آن میتوان آن را سفید کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا