آموزش نصب و اضافه کردن استایل در ویبولتین

Silver PC

Well-Known Member
برای اضافه کردن یک استایل(قالب) جدید مراحل زیر را طی کنید !


ابتدا وارد admincp یا همان صفحه مدیریت سایت شوید ،

منوی سمت راست(چپ) در قسمت "استایل ها و قالب ها" یا "Styles & Templates" روی "دانلود/آپلود استایل" یا "Download / Upload Styles" کلیک کنید ،

صفحه جدیدی ظاهر میشود ، برای نصب قالب جدید در قسمت "وارد کردن فایل XML " یا "Import Style XML File" گزینه هایی مشاهده میکنید ! (شکل در همین پست پیوست شده)

گزینه 1 : فایل xml مورد نظر را از روی سیستم خود انتخاب کنید !

گزینه 2 : بدون تغییر

گزینه 3 : بدون تغییر

گزینه 4 : اگر ورژن قالب شما با ورژن vbulletin شما هماهنگی نداره این گزینه رو روی "بله" یا "yes" قرار دهید ، در غیر این صورت بدون تغییر ! پیشنهاد میکنم همیشه از ورژن های هماهنگ استفاده کنید !

گزینه 5 : اگر میخواهید برای قالبی که در حال نصب آن هستید نامی به دلخواه خود انتخاب کنید ، میبایست آن نام را در اینجا وارد کنید !

بعد از تکمیل روی "آپلود" یا "Import" کلیک کنید !

1264160113.jpg

حال باید با توجه به مسیر عکس هایی که در فولدر استایل مورد نظر قرار داره . آن فولدر را در هاست خود آپلود نمایید . برای این کار میتوانید از طریق ftp یا از طریق file manager در سی پنل اقدام نمایید.


بعد از این که قالب به درستی آپلود شد ، شما میتوانید به صفحه اصلی سایت خود برید و در پایین صفحه قالب جدید رو مشاهد کنید !


اگر پس از نصب استایل مشاهده کردید جای عکس ها ضربدر خورده . یعنی عکس ها را در مسیر درستشون آپلود نکردید . بر روی یکی از عکس ها کلیک کنید مسیر آن را مشاهده نمایید . سپس عکس های استایل را در آن مسیر قرار دهید.

منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا