سلام دوست عزیز
دوستان لطف کردن و چند روش خیلی خوب رو برای این کار گفتن.
روش منم اینه که اول یه پلین میکشم و با راست کلیک کردن روی اون convert to editable mesh رو میزنم.
بعد تو زیر مجموعه Edge از یکی از لبه ها با نگه داشتن کلید Shift کپی میگیرم و لبه ها رو گسترش میدم ، و در نهایت با کمک Unwrap تکسچرها رو روی کار می کشم.
واسه سهولت و افزایش دقت کار هم میشه نقشه های مربوط به مقرنس رو توی مکس توی ویوها روی چند تا پلین قرار داد و واسه مدلینگ از اونا بعنوان راهنما استفاده کرد که مراحل کارمو تو چند تا عکس برات پیوست کردم. این روش در واقع همون روشیه که واسه مدلینگ ماشین استفاده میشه.
اگه سوالی بود در خدمتم، و اگر هم در نهایت نتونستی این کارو انجام بدی فایل مکس دهنه کارو آپلود کن تا با توجه به اون مقرنس رو واست درست کنم.
موفق باشی