edensayed
New Member
http://www.3dspro.net/old/amozesh/zare/zare.htm#
برنامه 3d max را اجرا کنید .سپس یک Cylinder به پارامترهای زیر رسم کنید
سپس به پنل modify بروید و از Modifier list تابع FFD3*3*3 را انتخاب کنید
سپس کلید های Ctrl +B رافشار دهید بعد وسط Cylinder را انتخاب کنید و کمی به سمت بالا بکشید. آن طرف را همانند این طرف درست کنید.
دکمه M را بزنید سپس روی دکمه standard کلیک کنید در پنجره باز شده Architectural را انتخاب کنید نوع Templates را به Glass-Clear تغییر دهید و رنگ Diffuse Color را به سفید و مقدار Index of Refraction را به 2 تغییر دهید سپس روی دکمه assign material to selection کلیک کنید .
حالا یک tube به پارامترهای زیر رسم کنید
یک Cylinder به پارامترهای زیر رسم کنید .
حالا ابتدای سیلندر را به انتهای حلقه متصل کنید .
سپس به پنل modify بروید و روی سیلندر راست کلیک کنید و گزینه Editable Poly را انتخاب کنید .
به کرکره Edit Geometry بروید رویه دکمه Attach کلیک کنید سپس روی حلقه کلیک کنید دوباره روی دکمه Attach کلیک کنید تا غیر فعال شود .حالا از Modifier list تابع TurboSmooth را انتخاب کنید و مقدار Iterations را به 2 تغییر دهید .
دکمه M را بزنید و یک گوی خام انتخاب کنید .حالا روی دکمه standard کلیک کنید و در پنجره باز شده Architectural را انتخاب کنید حالا مطابق شکل عمل کنید
ذزبین ساخته شد و این ذربین همانند ذره بین واقعی خاصیت بزرگ نمای داره شما می توانید یک موضوع راجلوی آن قرار دهید و بزرگ نمای آن را مشاهده کنید
www.3dspro.net
برنامه 3d max را اجرا کنید .سپس یک Cylinder به پارامترهای زیر رسم کنید
سپس به پنل modify بروید و از Modifier list تابع FFD3*3*3 را انتخاب کنید
سپس کلید های Ctrl +B رافشار دهید بعد وسط Cylinder را انتخاب کنید و کمی به سمت بالا بکشید. آن طرف را همانند این طرف درست کنید.
دکمه M را بزنید سپس روی دکمه standard کلیک کنید در پنجره باز شده Architectural را انتخاب کنید نوع Templates را به Glass-Clear تغییر دهید و رنگ Diffuse Color را به سفید و مقدار Index of Refraction را به 2 تغییر دهید سپس روی دکمه assign material to selection کلیک کنید .
حالا یک tube به پارامترهای زیر رسم کنید
یک Cylinder به پارامترهای زیر رسم کنید .
حالا ابتدای سیلندر را به انتهای حلقه متصل کنید .
سپس به پنل modify بروید و روی سیلندر راست کلیک کنید و گزینه Editable Poly را انتخاب کنید .
به کرکره Edit Geometry بروید رویه دکمه Attach کلیک کنید سپس روی حلقه کلیک کنید دوباره روی دکمه Attach کلیک کنید تا غیر فعال شود .حالا از Modifier list تابع TurboSmooth را انتخاب کنید و مقدار Iterations را به 2 تغییر دهید .
دکمه M را بزنید و یک گوی خام انتخاب کنید .حالا روی دکمه standard کلیک کنید و در پنجره باز شده Architectural را انتخاب کنید حالا مطابق شکل عمل کنید
ذزبین ساخته شد و این ذربین همانند ذره بین واقعی خاصیت بزرگ نمای داره شما می توانید یک موضوع راجلوی آن قرار دهید و بزرگ نمای آن را مشاهده کنید
www.3dspro.net
آخرین ویرایش: