آموزش ساخت تکسچر seamless

freshgun70

Member
سلام!!من الان یه مدل ساختم،uv هاشو درست کردم،تکچر هم انداختم روش!!
ولی تکسچر خیلی زایه روش می افته!!مثل این که دست و پاش جدا باشن!!!

1.jpg2.jpgff.jpg


چجوری میتونم این مشکلو برطرف کنم؟؟؟؟
آموزشی در مورد نقاشی تکسچر seamles برای کاراکتر هست؟؟؟؟
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
تکسچرت مشکل داره، اگر پایین آرنج رو سیاه میکنی باید بالای مچ که قراره بهش وصل بشه رو هم سیاه کنی اگرنه جدا به نظر میرسه. اطراف uv هاروهم حتما با رنگ خودش پر کن و نذار سیاه یا خالی بمونه.
تکسچر رو توی فتوشاپ طراحی کردی درسته؟
 

amir.nemati63

کاربر VIP
به نظر من مشکل از اینه که تکسچرینگ توی یه محیط دو بعدی مثلا فتو شاپ انجام شده.
بهتره از محیطهای سه بعدی مثل zbrush و یا deep paint یا mari یا mudbox شروع به تکسچرینگ کنید و در برنامه دو بعدی مثل فتوشاپ ادیت نهایی رو انجام بدید.
 

freshgun70

Member
من تو فتوشاپ کشیدم!! uv ها هم ایرادی نداره!!همون چیزی که آقای barnara گفتن، فک کنم مشکل از اونجا باشه!!! :cool:
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
شکل زامبی شده:wink:
پیشنهاد میکنم تکسچر رو توی برنامه هایی که آقا امیر گفت انجام بده، من تاحالا هیچ آموزشی ندیدم که کل تکسچر رو توی فتوشاپ بکشه چون از این مشکلات زیاد پیش میاد. برنامه ی modbox خیلی آسونه برای این کار، شما حتی میتونید Bump و Specular و بقیه ی مپ هارو هم توش نقاشی کنید. برنامه ی Bodpaint هم که مخصوص همین کاره، Zbrush هم خوبه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا