آموزش ساخت اپل آیدی به صورت گام به گام

create_apple_id.jpg
Apple ID چیست و چرا باید برای ساخت اپل ایدی اقدام نمایید؟ در واقع اپل آیدی عملکردی مشابه با حساب کاربری گوگل دارد و همانند آن به عنوان یک اکانت کاربری شناخته می شود که برای استفاده از خدمات مختلف ارائه شده در سیستم عامل IOS مثل نصب برنامه ها، پخش موسیقی، مشاهده فیلم و بسیاری از اقدامات دیگر و همچنین به روز رسانی برنامه ها به آن نیاز دارید. به خاطر داشته باشید که تا زمانی که برای ساخت اپل آیدی اقدام نکنید امکان به نصب یا به روز رسانی برنامه های IOS در گوشی هوشمند برای شما وجود نخواهد داشت. علاوه بر نقش موثر ساخت apple id در نصب و به روز رسانی برنامه ها، برای استفاده از iCloud برای همگام سازی مخاطبین، ایمیل ها و بسیاری از موارد دیگر نیز به یک اپل آیدی نیاز است و در واقع بدون ساخت اپل آیدی و استفاده از آن شما نمی توانید از بسیاری از خدماتی که توسط این سیستم عامل به کاربران آن ارائه شده است، استفاده نمایید.
به منظور ساخت اپل آیدی با برنامه iTunes شما باید مراحل مشخصی را دنبال نمایید که در ادامه به صورت گام به گام به آنها پرداخته خواهد شد:
1. در گام اول از فرآیند ساخت اپل ایدی شما باید برنامه iTunes را متناسب با سیستم عامل ویندوزی یا مک خود دانلود کرده و نصب کنید. در همین راستا شما باید عبارت Store را در فیلد جستجو وارد و سپس برنامه Store را انتخاب نمایید.

create_apple_id_by_itunes_tutorial.jpg


2. حال برنامه آیتونز را که در مرحله قبل نصب کردید را اجرا کنید و ادامه مراحل را ساخت اپل آیدی را دنبال نمایید. در تمامی مراحل ساخت apple id لازم است که برنامه تغییر آی پی شما فعال بوده و سرور کشور میزبان نیز ثابت باشد. در صورت قطع اتصال برنامه، IP ایران مشخص شده و باید مجدداً از نو مراحل را دنبال کنید.

how_to_create_apple_id_by_itunes.jpg

3. حال صفحه ای همانند تصویر زیر به صورت پاپ آپ نمایش داده می شود که لازم است به منظور ساختن apple id روی دکمه Create New Apple ID کلیک نمایید.

create_apple_id_from_itunes.jpg

4. سپس در گام بعدی برای ساخت اپل آیدی باید اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای موجود وارد نمایید.

create_apple_id_by_itunes_step_by_step.jpg

5. در نهایت پیغام Apple ID Completed را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده این موضوع است که ساخت اپل آیدی با موفقیت به اتمام رسیده است.

creating_apple_id_from_itunes.jpg

ساخت اپل آیدی از اقدامات اولیه برای کاربرانی که محصولات تولید شده شرکت اپل را خریداری می کنند به شمار می رود. در واقع تا زمانی که کاربران آیفون فرآیند مربوط به ساخت اپل ای دی را دنبال نکنند، نمی توانند از خیلی از قابلیت های مختلف گوشی خود استفاده کنند. متاسفانه برخلاف سرویس‌ های گوگل، مراحلی که باید برای ساخت اپل آیدی دنبال کنید، پیچیده است و لازم است با یکسری ترفدها های اصلی ساختن apple id آشنایی داشته باشید. چرا که شرکت اپل به دلیل محدودیت‌ های زیادی که برای افزایش امنیت این سرویس در نظر گرفته است، ثبت نام در آن با آدرس کشوری مثل ایران و بدون داشتن آدرس آمریکا برای ساخت اپل آیدی را تقریباً غیرممکن کرده است و اگر با ترفندهای لازم برای ساخت اپل آی دی آشنایی نداشته باشید، نمی توانید از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید.
در صور تمایل به مشاهده ترفندهای ساخت اپل آیدی با برنامه آیتونز می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما نیز دیدن نمایید:
مراحل ساخت اپل آیدی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا