آموزش زبان آلمانی

saalek110

Well-Known Member
بازدید تاپیک اون موقع ۵۰۰ بود ، حالا ۷۰۰ شده.
 
آخرین ویرایش:

the_king

مدیرکل انجمن
هیپچ پاسخی داده نشد.
دیگه از اون واضح تر چه پاسخی میشد داد، تعداد لایک های پست تون نشون داده که چقدر از موضوع استقبال شده.
البته اون نسبت کم لایک به تعداد بازدید به این معنی نیست که فرضا 102 نفر تاپیک تون رو دیده اند و هیچکدام موافق ایجاد اون تاپیک نبودند.
تعداد کاربران بازدید کننده خیلی کمتر از این تعداد ئه و به تعداد پست های تاپیک هم مربوط میشه. فرضا بخش زیادی از بازدید های تاپیک مشاوره خرید لپتاپ مربوط به صرفا فعالیت دو کاربر ئه. یا مثلا در انجمن مدیران (که کاربران عادی نمی توانستند بازدید کننده اش باشند) تاپیکی هست که یک پست بیشتر نداره و فقط خودم بهش رجوع می کنم و تعداد 142 بازدید اش تناسبی با تعداد مدیران فعال انجمن نداره و فقط خودم و نهایتا یکی دو مدیر دیگه بازدید کننده اش بودند که بازدید های مکرر داشته اند.

ضمنا بازدید تاپیک اون موقع ۵۰۰ بود ، حالا ۷۰۰ شده.
بله. هر چقدر تعداد پست های اون تاپیک رو بیشتر کنید اون کاربران معدودی که از همه تاپیک ها بازدید می کنند آمار تعداد بازدیدش رو بیشتر می کنند، اما به این معنی نیست که 700 کاربر متفاوت از تاپیک بازدید کرده اند. فرضا تعداد پست ها و تعداد بازدیدهای این دو تاپیک رو مقایسه کنید :
view.png
اختلاف تعداد بازدید هاشون بیشتر از اینکه به جذابیت موضوع تاپیک مربوط باشه، به تعداد پست هایی مربوط هست که در زمان های مختلفی ایجاد شده.
البته شما که تجربه تون بیشتر از من هست و بهتر از من میدونید که تعداد بازدید های تاپیک ارتباط مستقیمی با میزان استقبال نداره.
view2.png
 

saalek110

Well-Known Member
لینک به فیلم های یوتیوب را به تاپیک دیگری منتقل کردم. این تاپیک ، تاپیک مرکزی اموزش المانی است و به بقیه تاپیک ها از این تاپیک لینک داده می شود.

خیلی از پستهای این تاپیک خالی است ، که به تدریج پر خواهد شد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا