آموزشگاه بزرگ فاركس و تحليل و كسب در آمد از بازارهاي مالي دنيا

isignal.net

New Member
به نام خدا

كانون اقتصاد ايران www.isignal.net برگذار كننده دوره هاي تحليل گري بازارهاي مالي مي باشد. در اين دوره ها فرد توانايي تجربه و تحليل و آناليز انواع بازارها مانند فاركس (بازار ارز) Forex، طلا Gold، نفت Oil و سهام را فرا مي گيرد. تمامي بازارهاي مالي از لحاظ تجزيه و تحليل نمودار (تحليل تكنيكال Technical analysis) يكسان بوده اما از لحاظ تحليل اخباري و منابع و منابع خبري تاثير گذار fundamental analysis (تحليل فاندامنتال يا تحليل بنيادي) متفاوت مي باشند. بدين صورت كه به عنوان مثال در سهام شاهد انواع سهام هاي تكنولو‍‍ژي، ساختماني، مواد اوّليه و پتروشيمي و غيره هستيم و در تك تك اين موارد بررسي منابع خبري و عوامل تاثيرگذار فوق العاده متفاوت و تاثيرهاي مختلفي دارند در هر يك از شاخه هاي مربوطه يك سري كشور به عنوان توليد كننده و يك سري كشور به عنوان مصرف كننده بوده و حتي تغييرات بر ماليات و حتي حقوق گمركي به صورت موقت مي تواند تاثيرگذار باشد، اما مبناي تحليل بنيادي يكسان بوده.
ما در اين آموزشگاه سعي داريم تمامي موارد را كاملاً به صورت شفاف و واضح آموزش دهيم تا افراد بتوانند با دانش كسب شده به صورت حرفه اي كسب درآمد از اين طريق به عنوان شغل اوّل و يا شغل دوم بپردازند.
به صورت متوسط يك فرد چنانچه دوره هاي مقدماتي و پيشرفته را پشت سر بگذارد و حدود روزي 2 الي 5 ساعت تمرين داشته باشد و هر هفته با 1 الي 2 جلسه با استاد خود رفع اشكال داشته باشد، ظرف حدود 4 الي 5 ماه به سطح متوسط و حدود 8 ماه الي 1 ساله به حد قابل قبول مي رسد.
كانون اقتصاد ايران www.isignal.net سعي دارد كه افراد علاقه مند را به سطح قابل قبول برساند، به صورت كلي اگر فقط يك شخص به گذراندن دوره و خواندن مطالب ارائه شده در سايتها اكتفا كند 95 درصد احتمال باخت دارد. براي موفقيت در اين كار بايد فرد حتماً علاوه بر تكرار و تمرين به رفع اشكال و رفع نقايص توسط استاد كارآمد بپردازد و دلايل تك تك باختها و شكست ها را بررسي نمايد.
كانون اقتصاد ايران www.isignal.net براي علاقه مندان شرايطي را فراهم كرده تا علاوه بر آموزش بتوانند در تمامي ساعات كاري براي تمرين و رفع اشكال به موسسه مراجعه كنند تا بتوانند به سطح قابل قبولي برسند. اين موسسه سعي دارد كه تمامي دوستان كه علاقه مند هستند را تا جايي همراهي كند و در كنارشان باشد تا طعم پيروزي را تجربه كنند يعني در واقع وقتي يك فرد آموزش ديد تا هميشه مي توانند از خدمات و پشتيباني آموزشگاه استفاده نمايد و در واقع هميشه فرد براي همفكري و گرفتن راه كارهاي درست مي تواند با آموزشگاه همراه باشد مواردي كه هر فرد به آن نياز دارد كه بتواند به صورت مستمر و هميشگي از اين كار سود كسب كند شامل:
1. شناخت مسير: سخت ترين و مهمترين قسمت در بازارهاي مالي تشخيص دقيق مسير در تمامي زمانها مي باشد. اگر فردي بتواند به درجه اي برسد كه اين كار را انجام دهد تقريباً 90 درصد كار را انجام داده. كانون اقتصاد ايران www.isignal.net در دوره مقدماتي سعي دارد كه تمامي مواردي كه براي شناخت دقيق و پيدا كردن تمامي مسيرها شامل حركتهاي روندي و حركت هاي بازگشتي مي باشد را در دوره مقدماتي آموزش دهد.
معمولاً افراد بعد از دوره مقدماتي تك تك عوامل تاثيرگذار را فرا گرفته اند امّا در بكارگيري و استفاده دقيق موارد مورد نظر تجربه و مهارت كافي را ندارد. براي همين از افراد خواسته مي شود كه در ساعات كاري آموزشگاه 9 صبح تا 5 بعد از ظهر با تعيين وقت حضور پيدا كنند تا به تكرار و تمرين و رفع اشكال، كم كم به مهارت برسند.
2. به منظور آشنايي دقيق و فراگيري هر چه بهتر موارد آموزش داده شده در دوره مقدماتي، يك دوره كارگاه آموزشي براي افرادي كه دوره را پشت سر گذاشته اند برگذار مي شود تا نحوه درست كاري را ياد بگيرند. اين دوره 3 جلسه بوده كه هر جلسه حدود 2 الي 2.40 مي باشد. به خاطر اهميت دوره مقدماتي و % بالاي اهميت آن كارگاه دوره مقدماتي بسيار مهم مي باشد.
3. در دوره بعدي يعني دوره پيشرفته علاقه مندان به تكميل نكات آموزش ديده در دوره مقدماتي مي پردازند و با موارد جديدي آشنا مي شوند كه قدرت تحليل تكنيكال و فاندامنتال آنها افزايش يابد.
مهم ترين قسمت در آموزش فاركس و يا بازارهاي مالي ساپورت و همراه هميشگي علاقه مند در طول و بعد از دوره آموزش تا مدتهاست كه خدمات پشتيباني در اين آموزشگاه به خاطر اهميت آن به صورت رايگان است.
 

saalek110

Well-Known Member
دوستان توجه کنید ، با این اموزش ها هیچ کس قادر به پیش بینی نمی شود و فقط این کارها حالت قمار دارد.

اگر فکر می کنید چیزی یاد گرفتید در حالت تمرینی و بدون پول واقعی ببینید آیا می توانید سود بگیرید یا نه. خیلی ها ضررهای هنگفت کردند در بورس و فارکس.

اکثر این آموزش ها بی اثر و برای کسب سود است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا