آمار و آموزش های ویدیو مارکتینگ

pooyaroohi

New Member
در این مقاله نگاهی داریم بر آمار ویدیو مارکتینگ و تاثیر و نفوذی که بر بازاریابی اینترنتی و بازگشت مناسب سرمایه دارد. طبق این آمار که توسط InternetRetailer و Cisco گزارش شده است قدرت ویدیو مارکتینگ بار دیگر مورد بحث قرار می گیرد.

1- ۵۲ درصد از مصرف کنندگان می گویند که تماشای ویدیو های مربوط به محصولات باعث اعتماد بیشتر به آن محصولات شده و به آن ها در تصمیم گیری برای خرید آنلاین اعتماد به نفس بیشتری می دهد. زمانی که یک ویدئو شامل اطلاعات فشرده ای باشد، ۶۶ درصد از مصرف کنندگان به تماشای ۲ تا ۳ بار از این ویدیو می نشینند .
2- خرده فروشان اینترنتی چنین گزارش کرده اند که تماشای ویدیو و همچنین مطالعه صفحات پشت محصولات ۱۴۴ درصد احتمال اضافه شدن کالا به سبد خرید را افزایش می دهد.
3- خریدارانی که به مشاهده ویدیو در سایت OnlineShoes.com می نشینند ۴۵ درصد نرخ تبدیل بیشتری را نسبت به سایرین ایجاد می کنند. همچنین صفحات محصولات با گرافیک و ویدیوی خوب نرخ تبدیل بالاتری از صفحات محصولات بدون ویدیو را دارند .
4- بینندگانی که به تماشای ویدیوی یک محصول می نشیند ۸۵ درصد بیشتر از بینندگانی که ویدیوهای تبلیغاتی آن محصول را ندیده اند از آن محصول خرید می کنند.
5- بیش از ده درصد از خریداران در نظرسنجی هایی درباره ویدیو مارکتینگ، تماشای ویدیو را در تصمیم گیری خود مفید دانسته اند.
6- Ice.com از افزایش ۴۰۰ درصدی افرادی که به تماشای ویدیو می نشینند خبر می دهد.
7- بینندگانی که به تماشای ویدیو می نشینند ۸۵ درصد احتمال خریدشان بیشتر خواهد بود.
8- بر اساس پیش بینی Ciaco ترافیک طرفداران تماشای ویدیو در سال ۲۰۱۷، ۶۹ درصد بیشتر از ترافیک های دیگر اینترنتی است.

شما چه فکر می کنید؟ بحث رو ادامه دهید تا اطلاعات بیشتری بگذارم...

پویا روحی: مشاور تبلیغات و برندسازی مدرن
www.roohi.net
 

جدیدترین ارسال ها

بالا