بی بی کد آشپزخانه و حال

خییییلی جای کار داره.رو متریالا خیلی کار کن.uvw هم خییلی مشکل داره.بامپ ها هم خیلی شدید و نامیزونه.با vray که نگرفتی نه؟!!!!
 

sina 2020

Well-Known Member
ناراحت نشو عزیز
uv خیلی مشکل داره انتخاب تکسچر هم خوب نیست مدل اپن هم خیلی معمولیه
بین این رندرایی که گرفتی آخری بهتره ولی اون میز هم نیازی به این بامپ شدید نداشت
 

m@s00d

New Member
ناراحت نشدم
میدونم اشکالای زیادی داره
ولی از نظر من به خاطر طبیعی جلوه کردن لازم بود اون بامپ رو بدم :دی
 

Yar.kh

Member
ولی از نظر من به خاطر طبیعی جلوه کردن لازم بود اون بامپ رو بدم :دی
یه مقدار بامپ برا طبیعی شدن خوبه ولی شما اغراق کردی.

تکسچر ها مدیریت نشده. یعنی بعضی جاها کشیدگی پیدا کرده (در های زیر سینک و درهای بالاش رو دقت کن). به اجسامت uvw map اختصاص دادی؟
نور شدیدی که توی رندر اولی تابیده از کجاست؟ انگار نور خورشیده که از سقف تابیده. یعنی سقف نگذاشتی؟!
کل اجسام رو خودت مدل کردی؟ معمولا توی اینکارها از آبجکت های آماده که کیفیت بالایی دارن استفاده میشه. البته یه بخشی از زیبایی رندرهای مشابه که دوستان میذارن هم مدیون همین مدل های آماده ست.
 
برای شروع خوبه ولی سعی کنید اول با متریالها ی آشپزخونه آشنا بشین خیلی کمکتون میکنه
میتونین از کسی که کارش کابینته کمک بگیرین
 

m@s00d

New Member
تا حالا دوستانی بودن که گفتن متریال هایی که استفاده میکنم مشکل داره
من متریال هارو از سایت vray-material.de دانلود میکنم
قبلا هم دوستانی بودن که اونجارو پیشنهاد دادن
اگه اونا مورد قبول نیست پس باید چیکار کنم؟
یا من متریال های خوبی انتخاب نمیکنم؟
 

N.Abedi

Well-Known Member
دوست عزیز، منظور از این که متریال ها مشکل دارن اینه که به اونها شاید UVWmap اختصاص داده نشده یا حداقل درست اختصاص داده نشده، بنابراین مثلاً در رندر اول، متریال کابینت جوری شده که انگار متریال رو گرفتن و مثل پارچه از دو طرف روی سطح کابینت کشیدن یعنی دچار کشیدگی شده متریال. که این کشیدگی متریال روی سطح کانتر واضح تر و مشخص تره. راه حل این مشکل اینه که جسمتون رو انتخاب کنید و مدیفایر UVWmap رو بهش اختصاص بدید، گزینه box رو انتخاب کنید و به پارامترهای U، V , W مقدار 1 متر رو اختصاص بدید ( به هر کدام به صورت جداگانه) که البته 1 متر یه عدد فرضیه و بسته به نوع جسم میتونه متغیر باشه. اینجوری متریال با حالت طبیعی تری روی جسم میشینه، در کل کار سختی نیس. برای کف من دلیلی نمی بینم که پارکت ها با زاویه 45 درجه کار بشن چون محیط کوچک هست خودشو خوب نشون نمیده و بهتره برای کف از پلاگین floor generator و تکسچرهای CGsource wood textures استفاده کنید.
امیدوارم کارهای بهتری ازت ببینم.
موفق باشی :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا