[مقاله] آشنایی با ... ( Red Gaint )

smomeni_rad

Member
آشنایی با رد جاینت
توضیحات سایت :
رد جاینت در سال ۲۰۰۲ میلادی تاسیس گردیده است . رد جاینت همیشه در حال گسترش ابزار طراحی اعم از سوییت پلاگین ها ، برنامه های کاربردی ، برنامه های تلفن همراه ، گورو پریست ها ، محصولات رایگان و جوامع مجازی اجتماعی است .
رد جاینت با ارائه نرم افزار های طراحی ، عکاسی و اصلاح رنگ در حال پیشرفت و گسترش است . برای همه چیز حتی فیلم های سینمایی بزرگ و برنامه های تلویزیونی در سراسر جهان از محصولات و محتویات این سایت استفاده می شود . رد جاینت ارائه دهنده ی سوییت پلاگین های معتبر و کاربردی چون Trapcode برای داده پراکنی در طراحی ، MagicBullet برای تصحیح رنگ و بیش از ۶۰ محصول دیگر برای افترافکت ، فاینال کات ، پریمیر ، فتوشاپ ، لایت روم ، اَوید ، وگاس ، نیوک و استدیو های طراحی دیگر است . اثرات رد جاینت باعث افزایش ده ها فیلم مانند فرشتگان و شیاطین ، شبکه های اجتماعی و شبکه هایی مانند NBCUniversal و ESPN و Diesny و CNN و ComedyCentral و MTV و TNT است .
توضیحات ما :
البته توضیحات خود سایت بسیار کامل و جامع بود ولی خوب نمیشود که توضیحاتی ندهم !!
باید اضافه کنم که این شرکت در حال حاضر رویه ی جدیدی پیش گرفته است و چند وقت یکبار یک تله فیلم تولید کرده و سپس آموزش هایی در راستای چگونگی ساخت این فیلم ارائه می کند . پر کاربرد ترین پلاگین های این شرکت عبارتند از :
Trapcode Form:
این پلاگین جهت کار با پارتیکل و ذرات طراحی شده و برای ساخت پارتیکل های زیبا گزینه ی خوبی محسوب می شود .
Trapcode Particular :
این پلاگین نیز بر پایه ی کار با پارتیکل و ذرات طراحی شده با این تفاوت که شما پارتیکل هایی واقع گرایانه و فیزیکال می سازید . این پلاگین دارای امکانات عجیبی است که تا با آن کار نکنید این امکانات را کشف نخواهید کرد .
Magic Bullet Looks :
پلاگینی است برای تصحیح حرفه ای رنگ .
Magic Bullet Mojo :
پلاگینی برای تصحیح رنگ .
Magic Bullet Denoiser :
پلاگینی بسیار خوب برای حذف نویز فیلم . البته RemoveGrain خود افترافکت هم قابل قبول است .

امیدوارم از این مطلب استفاده برده باشید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا