آسمان مجازی چیست؟؟؟

اساس کار آسمان مجازی Skyling (سقف آسمان) بر کیفیت استوار گردیده. به همین منظور در تمامی مراحل کار از بالاترین کیفیت ممکنه استفاده شده تا بتوان به این محصول با کیفیت بالا دست یافت.سقف کاذب تصویردار skyling (سقف آسمان) یا همان آسمان مجازی Skyling این قابلیت را دارد که با معماری کلاسیک و مدرن ترکیب شده و بر زیابیی آنها می افزاید ، با انواع سقف کاذب از جمله سقفهای یکپارچه کناف و یا سقفهای رابیتس و گچ و همچین سقفهای مشبک به راحتی ترکیب می گردد.


عکسهای به کار رفته در skyling (آسمان مجازی) توسط دوربینهای حرفه ای عکاسی شده و در آتلیه شرکت طراحی و آماده برای چاپ گشته اند.مشتریان محترم می توانند با مراجعه به صفحه کاتالوگ ، فایل مربوط به طرحها را با توجه به سرعت اینترنت خود دریافت کنند و هر کدام از گیاهان و درختان و شکوفه ها را انتخاب کنند.


طراحی سقف کاذب Skyling شامل دو بخش می باشد.


بخش اول طراحی سازه سقف و نحوه شکل گیری و چیدمان و اتصالات مربوطه ;


بخش دوم طراحی گرافیک سقف و طرح اَشکالی که قرار است بر روی سقف چاپ شوند. تمامی این مراحل توسط طراحان زبده و با نرم افزارهای روز دنیا انجام می شود و خروجی کار قبل از اجرا به صورت سه بعدی (3D) قابل مشاهده است .






نکات مهم :


مشتریان Skyling می توانند هر طرحی را که می پسندند برای فضاهای خود انتخاب کرده و هیچ محدودیتی در زمینه عکس و طرح وجود ندارد.


همچنین در مواردی که مشتری نیاز داشته باشد، عکاسی حرفه ای صورت گرفته و طراحی بر اساس طبیعی ترین حالت ممکن انجام می گیرد.





virtual-sky-24.jpg


virtual-sky-25.jpg



منبع : آسمان مجازی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا