°°°نتایج مسابقه بزرگ دو بعدی مجید آنلاین°°°

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Mandana

Active Member
خوب بچه ها.
kittyhug1.gif
در مورد کار شهرام ملقب به ناکوت.من از شهرام همون موقع خواسته بودم تا پی اس دی کارش رو به من بده.اونهم پی اس دی کارشو به من داد و من قسمتی از پی اس دی رو برای دوستای گلم میذارم تا با یک نگاه متوجه بشن که کار شهرام کار خودشه.



شهرام همون موقع به من گفت از روی کار دیگه ای کشیده.ببینین دوستای خوبم.اینکه از روی طرح کس دیگه ای کشیده شده باشه هیچ مشکلی نیست.فقط باید خود کار رو فرد مسابقه دهنده می کشید.چیزی نبوده که برای یک تعداد خاص باشه و برای تعدادی نباشه.چیزی بوده که برای همه عنوان شده.منتها برخی دوستان خواستن طرح و ایده از خودشون باشه.بعضی خواستن طرح از خودشون و ایده از فرد دیگه ای باشه.اینهم هیچ موردی نداشته
kittyhug4.gif
.این پست رو بخونین:

اگر از روی یه عکس واقعی هم بتونید توی فتوشاپ اسکچ بزنید (بوسیله پن تولز نه بوسیله نرم افزار مخصوص اسکچ یا فیلتر و ... !) و بعد روی اون هم کار کنید بازم هیچ اشکالی نداره. فقط استفاده مستقیم از عکس واقعی نباید باشه

اینم لینک کامل که توی تاپیک مسابقه نوشته شد:

http://forum.majidonline.com/showpost.php?p=437352&postcount=51

حالا ناکوت جان خواسته از روی طرح فرد دیگه ای با پن تولز بکشه.اینهم هیچ خلاف قوانین مسابقه نیست
kittyhug3.gif
دوستان.در مورد طرح پوریای عزیز هم بعد از دیدن پی اس دی کارشونن راحت تر میشه نظر داد.در مورد مهدی فانوس هم تا اونجایی که من میدونم هر کدوم از طرحهاشون صد تا طرح خارجی رو حریفه.احتمالا کارهاشونو توی shadowness ندیدین.اما باز هم نمیشه بدئون پی اس دی نظر داد.
kittyhug3.gif
ولی مطمئنم کسی مثل مهدی فانوس هیچ وقت سابقه ی خودشو توی هزار تا انجمن گرافیکی واسه ی یک مسابقه ی کوچیک به خطر نمیندازه.همونطور که گفتم و اشاره کردم استفاده از ایده ی دیگران در طرح کاملا ازاد بوده.
aww.gif

منهم اقبال جان اگه گفتم توی پیغام خصوصی عنوان کنن برای این بود که بین دوستان کدورت پیش نیاد.یا ناراحتی.والا شما مختاری هرجایی که دوست داری پست بزنی گلم.
toyou.gif


خوب.تا اینجا فکر کنم مقداری از سو تفاهم ها برطرف شده باشه
approval.gif
در مورد بقیه ی طرحها هم ترجیح میدم بعد از دیدن پی اس دی کارها نظر بدم.
rom.gif

همگی موفق باشید
toyou.gif
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
خوب آقاي اقبال خيلي ممنون بابت اينكه از راه نرسيده هر چي خواستيد بار بنده فرموديد بدون اينكه يكمي به مغز مباركتون فشار بياريد و پست من رو دقيقا بخونيد.

من تو اون پست گفتم ما فرض رو بر اين ميذاريم كه كار همه بچه ها براي خودشونه چون علم غيب نداريم. بعد گفتم حالا اگر كسي پيدا شد كه تونست ثابت كنه كه خلاف اين موضوع بوده و با دليل و مدرك كافي تونست بگه ما هم ازش قبول ميكنيم. دقيقا مثل همين كار شما كه اومديد گفتيد فلان كار رو قبلا جايي ديديد. به اين نميگن بي قيد و بند بودن! يا محافظه كاري!!! به اين ميگن اعتماد دو طرفه. حالا بعضي از دوستان كم لطفي كردن خوب باهاشون برخورد هم خواهد شد. من اگر بي قيد بودم اصلا وقتم رو نميذاشتم روي برگزاري چنين مسابقه هايي. پس خواهشا وقتي وارد يه مجموعه اي ميشيد اول با جو مجموعه آشنا بشيد بعد اظهارنظر كنيد دربارشون.

در مورد اون كار هم لطفا در پيغام خصوصي كامل برام توضيح بديد كه عكس رو از كجا اورديد و لينكش رو بهم بديد.
 

eqbal

Member
قصد بحث کردن ندارم، فقط چند نکته رو در باب این کلام نامحترمانه شما به عرضتون میرسونم و بعدش هم خدانگهدار.:) (من که به مغز مبارکم فشار نیاوردم!!! لااقل شما به مغز مبارکتون فشار بیارید و مجددا نوشته ی منو با دقت بخوونید.)

خوب آقاي اقبال خيلي ممنون بابت اينكه از راه نرسيده هر چي خواستيد بار بنده فرموديد بدون اينكه يكمي به مغز مباركتون فشار بياريد و پست من رو دقيقا بخونيد.

1- من خیلی وقته که از راه رسیدم، حتی زودتر از شما.:D (منظورم تاریخ عضویته)
2- من چیزی بار شما نکردم، قصدم هم این نبوده.:wink: (کلا انگیزه ای برای انجام اینکار ندارم. و البته میتونم این نگاه بدبینانه شما رو بعنوان یه مدیر درک کنم! با توجه به اینکه کاربرایی هستن که متلک بار مدیران میکنن این نگاه بدبینانه شما توجیه پذیره.)
3- اگه من پی نوشتی گذاشتم به خاطر پست شما نبوده، بلکه بخاطر اعتراضی بود که یه کاربر نسبت به نحوه ی ارائه مدرک داشت. من در جواب اون کاربر گفتم که مدیر استقبال بی قید کرده، بی قید اینجا یعنی بدون شرط! یعنی اینکه طبق گفته ی اون پست از ارائه مدرک در هر حالتی استقبال میشه!(بازم توضیح بدم؟....)
4- در مورد محافظه کاری هم این مورد در پاسخ به شما نبوده و مث مورد بالا خطابم اون کاربر معترض بود.

من اگر بي قيد بودم اصلا وقتم رو نميذاشتم روي برگزاري چنين مسابقه هايي
اگه با دقت نوشته ی منو میخووندی، میدیدی که من نوشتم: "استقبال بی قید (بدون شرط)مدیر" ، ننوشتم"مدیر بی قید"!!!!
خواهشا وقتي وارد يه مجموعه اي ميشيد اول با جو مجموعه آشنا بشيد بعد اظهارنظر كنيد دربارشون.
اول بگم که هیچ مشکلی با نفر سوم مسابقه نداشتم و ندارم این پستی هم که زدم صرفا برای این بود که شان داوری مسابقه زیر سوال نره وداوران سریعا در این مورد تجدید نظر کنن، همچنین مدرکی برای صحبت اون کاربر و ادعاشون باشه. ضمن اینکه برای گذاشتن چنین پستی با چنین محتوایی نیازی به شناخت از افراد مجموعه نیست و نخواهد بود. (هر چند که من این مجموعه و افرادشو خوب می شناسم! لااقل از سال 2003)

در مورد اون كار هم لطفا در پيغام خصوصي كامل برام توضيح بديد كه عكس رو از كجا اورديد و لينكش رو بهم بديد.
من بیشتر از این نمیتونم کمکتون بکنم(بااین برخوردها تمایلی ندارم به این کار) حالا اگه خواستید، تجدیدنظر کنید، نخواستید، نکنید!!!!:D اون جایزه ی نفرسوم هم نوش جانش ایشاله مبارکش باشه. (به من چه:mrgreen:)

موفق باشید، اقبال

پ.ن: یه نکته ی مدیریتی: همه ی کاربرا رو با یه چوب نزن! سعی کن از چوب های مختلف برای کاربران مختلف استفاده کنی، اینجوری مدیر موفقی میشی.(شوخی نمیکنم، جدی میگم :) )
 
آخرین ویرایش:

thekhosrow

Member
قصد بحث کردن ندارم،
1- من خیلی وقته که از راه رسیدم، حتی زودتر از شما.:D (منظورم تاریخ عضویته)

كسي هم قصد بحث كردن باشما رو نداره ..

در ضمن يه نصيحت دوستانه:
اين افتخار نيست كه 3 سال يكجا عضو باشيد بعد سه سال تاريخ عضويتتون رو به رخ بكشيد.
چيزي كه باعث ارج و قرب يه كاربر ميشه ,پستهاي مفيد و زمان و هزينه اي هست كه فقط براي دوستانش در يك انجمن صرف ميكنه و اعضاء سايت هم براي اين افراد احترام خاصي قائل هستن.

موفق و پيروز باشيد.
 

mashreghi

Member
موقع مسابقه رمضان من خودم از عدم وجود جایزه استقبال کردم و بچه ها هم همینطور . و تا اونجا که یادمه مسابقه محرم پارسال هم همینطور .یه مسابقه جمع وجور وبدون پیگیری و پی نوشت و غیره .
درک شخصی من به عنوان یک کاربر آماتور اینه که این مسابقات به عنوان یک میدان آموزشی بهترین محل برای یاد گیری خرد وکلان است و اگر کمی هم سازماندهی شود و حتی بعد از مسابقه مدیران محترم از شرکت کنندگان تقاضا کنند تا نسبت به آموزش و مراحل کارشون اقدام کنند به یک پروسه آموزشی مفید تبدیل میشود .
در آخر جسارت می کنم و از مدیران خواهش می کنم با یک جمع بندی ونتیجه گیری مفید سرانجام این تاپیک رو معلوم کنند!!! تا مجید اقا و مدیران فنی و خلاصه دست اندرکاران از گذاشتن مسابقه نه پشیمون بشند ونه دلسرد .
 

Mandana

Active Member
مشرقی جان در مورد مسابقه هیچ چیز عوض نشده.بعد از دیدن پی اس دی کارها به برندگان جایزه شون داده میشه.هیچ چیز هم تفاوتی نکرده.ممنون عزیز و موفق باشید
 

mostafa_cs

Well-Known Member
من خیلی دوست دارم کار با پن تولز و نحوه ی رنگ آمیزی رو در حدی نسبتا خوبی یاد بگیرم از دوستان کسی میتونه کمکم کنه!؟
 
آخرین ویرایش:

[REZA]

Member
آقا سلام
اینجا قرا بود اسپمینگ راه بیفته چرا جنجالینگ شده(شوخی).
امید وارم جایزه ها نوش جون برنده ها باشه.اگه کسی هم تقلب کرده(یا هر چیز دیگه)که عمرا این جوری نیست..
ما از اون دید بهش نگاه می کنیم(البته گفتم که عمرا این جوریا نیست).اصلا به من چه:-? :-? :-?
امید وارم همه موفق باشند
 

Fanous

Well-Known Member
و مدیر هم گفته:


من توی این سایت فعالیتی ندارم ولی از اونجا که این کاربر برای اثبات حرفش به اون تصویر نیاز داره، تصویر اصلی رو میذارم اینجا که نفر سوم مسابقه از روی اون کپی کرده.

موفق باشید، اقبال

--------------------------
پی نوشت: کاربرانی که محافظه کارانه! اعتراض دارن که چرای توی پست عنوان شده، توصیه میکنم دوباره پست منو بخوونن مخصوصا اون قسمتی که از مدیر نقل قول شده و استقبال بی قید مدیر! از ارائه مدرک .

پسا نوشت:
محافظه کاری = کم جراتی مصلحت اندیشانه! (یا منفعت اندیشانه) همراه با تعارف.

******************************************************

سلام

به به ،چه عجب نتایج اعلام شد !
من هم به همگی تبریک می گم و از برگزار کنندگان مسابقه هم کمال تشکر رو دارم .

این کاری که من واسه مسابقه ارسال کردم یکی از کارهای قدیمی من بود که چون شرایط مسابقه رو داشت اونو ارسال کردم

در واقع این کار رو واسه کریسمس 2006 کار کرده بودم .

این آدرس گالری کارهای من توی Shadowness.com هستش که می تونین کار قبلیم رو مشاهده کنین :
http://www.shadowness.com/browse.php?artist=fanous

من اون کار رو توی چند تا سایت دیگه هم گذاشته بودم مثل :
mota.ru
webshots.com
shadowness.com
vettun.ru

من در عجبم چرا آقای محمودی مدیریت سایت ، که فایل psd کار من رو داشتن ، چیزی در این مورد نگفته بودن و گذاشتن کار به اینجا برسه !؟ من مدتیه سرم خیلی شلوغه و نتونسته بودم بیام اینترنت ! وگرنه نمیذاشتم کار به اینجا برسه .

من همون موقعی که کارم رو واسه مسابقه ارسال کردم PSD اون رو هم ارسال کردم !!
http://xfanous.9999mb.com/mo/mo.rar
https://www.sharemation.com/dreamrespina/2006.zip


بهرحال من مدت زیادی بود بخاطر چنین برخوردهایی که نزدیک یک سال پیش اتفاق افتاد ( سر جریان این کارم : http://www.shadowness.com/picture45994 ) دیگه توی فروم فتوشاپ فعالیت نداشتم !!

و مدتی هست که توی فروم 3بعدی فعالیت می کنم .

بهرحال بهتر بود این اتفاقات نمی افتاد . این پست هم پست یکی به آخر من توی سایت مجید آنلاین هستش !
و همینجا انصراف خودم از شرکت در مسابقه 3d رو هم اعلام می کنم !
دوران خوبی بود ، برای تک تک شما آرزوی موفقیت دارم .

ولی اینو هم بگم ما ایرانیها عادت کردیم واسه رسیدن به درجات بالاتر ، دیگران رو پایین بکشیم !! و سعی نمی کنیم تا خودمون از پله های ترقی بالا بریم .


خدانگهدار !
 
آخرین ویرایش:
عذز خواهي از همه !

سلام دوستان عزيز .

خسته نباشيد مي گم به مديران و كاربران عزيز كه نظراتشون رو دادن .

راستش مي دونم كه من بحث رو شروع كردم و مطمئنا هم نمي خواستم مديران رو اذيت كنم فكر كردم شايد بشه انتقاد كرد به هر صورت عذر مي خوام .

البته انتقاد فراوان هست كه ميشه گفت جاش اينجا نيست ! :)

اميدوارم كه دوستانمون جوايز رو بگيرن و به قول يكي از دوستان نوش جان همگي ولي باز هم مي گم جايزه ميلياردي نيست كه فكر كنيد من به خاطر جايزه اعتراض كردم .

فكر كنم از حالت پيغام خصوصي خارج شده براي همين اينجا مي نويسم :

من 1 ماه قبل از مسابقه طرحي رو توي گوگل پيدا كردم كه خيلي شبيه طرح جناب ناكوت بود به همين دليل وقتي اين طرح رو ديدم كه واقعا طرح جالبي هستش تعجب كردم كه چطور اين اتفاق افتاده و بلافاصله اومدم و به مديران اطلاع دادم ( البته من مي دونم جناب ناكوت در گرافيك با سابقه هستن و به ايشون هم احترام مي زارم ) .

البته به گفته مديران عزيز كه خيلي هم حرفه اي هستن فايل هاي psd رو بررسي مي كنن و نتايج رو مي گن .
بايد اين رو هم بگم كه مطمئنا هيچ كس راضي به عوض كردن نتيجه نيست و دوست دارم اولين كسي باشم كه پيشاپيش قبل از بررسي كردن فايل ها به ناكوت و عزيزان تبريك مي گم .

اما در آخر 1 سئوال و يك انتقاد داشتم .

1 . مثلا يك نفر يك عكس رو كه كس ديگه اي كشيده و اسكچ زده و در فتوشاپ رنگ آميزي كرده رو وارد مسابقه بكنه شما چطور مي تونيد متوجه بشيد كه كار خودش ؟

قابل توجه مانداناي عزيز كه عكس رنگ نشده رو گذاشتن - بايد خدمتتون بگم كه جناب طالباني هم طرح رنگ نشده كه با دستان هنرمند خودش كشيده رو ميزاره و بعد رنگيش رو . حالا اگه من عكس ايشون رو تو يك سايت روسي بزارم اون ها چطور مي فهمن كار من نيست ؟

2 . يك انتقاد هم دارم به مدير محترم كه تا الان به جز احترام و تشكر كاري براي ايشون نكردم و واقعا كار ايشون رو قبول دارم . ( سارا نايس گرل )

سارا : من تو اون پست گفتم ما فرض رو بر اين ميذاريم كه كار همه بچه ها براي خودشونه چون علم غيب نداريم. بعد گفتم حالا اگر كسي پيدا شد كه تونست ثابت كنه كه خلاف اين موضوع بوده و با دليل و مدرك كافي تونست بگه ما هم ازش قبول ميكنيم

مگه شما داور و قاضي در مسابقه نيستين ؟ اگه قاضي هستين و قضاوت مي كنين راجع به كارا پس چرا فرض كردن رو به قضاوت ترجيح دادين ؟

اگرم كه منتظر اطلاع و اعتراض كاربران نسيت به طرح ها هستين بهتر نيست نظر سنجي بذارين تا اونها تعيين كنن ؟


متن هاي آخر نشون ميده كه من عصباني هستم ولي مي خوام بگم كه اين بحث دوستانه هست و اصلا دوست ندارم حق كسي خورده بشه يا كسي از ليست خط بخوره . :)

در آخر هم از نايس گرل و مانداناي عزيز مديران محترم انجمن عذر مي خوام اگه يك كمي تندي كردم . :)
 

thekhosrow

Member
بهرحال بهتر بود این اتفاقات نمی افتاد . این پست هم پست یکی به آخر من توی سایت مجید آنلاین هستش !
و همینجا انصراف خودم از شرکت در مسابقه 3d رو هم اعلام می کنم !
دوران خوبی بود ، برای تک تک شما آرزوی موفقیت دارم .
خدانگهدار !

واقعا متاسفم كه بعضي ها خواسته يا ناخواسته همچين جوي رو پيش آوردند.
خواهش ميكنم حرف از خداحافظي نزن.
36.gif
 

Mandana

Active Member
خسرو جان منهم اگه گفتم توی پیغام خصوصی عنوان بشه برای همین بود
البته نمیگم ایراد از ضعف مدیریت من نیست.منهم اشتباه کردم که از همون ابتدا با چنین پستهایی برخورد جدی نکردم.اما کاش دوستان کمی هم از چشم مسابقه دهنده ها به قضیه نگاه می کردن
تهمورث عزیز که گفتن حامد هم کارهاشو بدون رنگ میذاره، اگه به عکس دقت کرده باشید میبینید پشتش شطرنجیه.طرحهای حامد فلت هستن.یعنی بکگراند با طرح در یک لایه هستند.شما هیچ وقت نمی تونین اسکچ رو بدون بکگراند ببینین.اما نمونه کاری که من از شهرام گذاشتم پشتش شطرنجی بود، یعنی زیر لایه خالیه و این کار هم فقط می تونه یا کار پنتول باشه یا قلم نوری.نمی دونم اون دوست گلی که توی مسنجر به من حرفهای زیبا زدن دقیقا منظورشون چی بود اما فکر نکنم به هدفشون برسن
این تاپیک رو هم باز کردم، فقط و فقط برای اسپمینگ زده شد.من و سارا قاضی هستیم،درسته؟البته پی اس دیها در انجمن مدیران هم گذاشته میشه .ما توی یک انجمن تخصصی هستیم.دلیلی برای این جور رفتارها نیست.شهرام هم از این رفتار ناراحت شده بود و منهم بهش حق میدم.به مهدی فانوس هم حق میدم.من بجای تمام دوستانی که اینطور ظالمانه با مسابقه دهنده ها برخورد کردن از همگی معذرت خواهی می کنم.امیدوارم توی رفتنشون تجدید نظر کنن.مخصوصا فانوس که خیلی چیزها ازش یاد گرفتم.
بهر حال من حرف آخرم رو زدم.ولی واقعا از خیلی از رفتارهای بچه ها متعجب و بعضاً ناراحت شدم.اگه قرار بود از روی پی اس دیها مشخص نشه که کدوم طرح رو کی زده دلیلی برای گرفتن فایل پی اس دی نبود.امیدوارم بقیه ی دوستان هم به ما اطمینان کنن و بذارن فقط و فقط داورها در مورد صلاحیت مسابقه دهنده ها نظر بدن.
حرف برای گفتن زیاد دارم اما جای گفتن خیلی هاشون اینجا نیست.من دلیلی ندارم از وقت و زندگی و درس و همه ی کارهام بزنم که بیام و فحش بشنوم.یعنی واقعا حقم نیست.بهر حال من از طرف خودم از مهدی و شهرام معذرت میخوام.امیدوارم این سو تفاهمها رو جدی نگیرن
موفق باشید
 

mostafa_az

Well-Known Member
واقعا تا کی میخواین این بچه بازیاتون رو ادامه بدین ؟
واقعا تا کی میخواین به هم دیگه متلک بندازین و به همدیگه شک کنین ؟
واقعا تا کی میخواین همدیگه رو تو جمع خراب کنین ؟
واقعا تا کی میخواین انجمن های تخصصی رو با این مسخره بازیا به گه بکشین ؟
میدونین چرا گرافیک ایرانی همیشه تو لجن دست و پا میزنه ؟
برای همین واقعیت هاییه که هیچوقت نخواستین قبول کنین . چون ایرانی هستین . برای اینکه یا دزد طرحین یا به طرحای دیگران انگ دزدی میزنین . افراد خیلی کمی پیدا میشن که تو دسته سوم باشن . اصلا گیرم طرح ها همش دزدی . واقعا این از ایرانی بودنتون نیست که وقتی بهتون میگن تو پیغام خصوصی جریانات رو حل و فصل کنین میاین تو جمع مطرح میکنین ؟ اگه انجمن ها مدیر داره پس چرا شما مدیر بازی از خودتون در میارین ؟
امثال مهدی و شهرام و حامد و احسان و ... کم نیستن که به خاطر این مسخره بازیای شما برای همیشه دست از انجمن های ایرانی برداشتن و به سمت انجمن های خارجی و تخصصی رفتن . و کم هم نخواهند بود . و مسبب این عقب موندگی از اونها هم خودتون هستین که اونارو فراری میدین .
همینطور امثال دانیال یا کمال عراقی هم که دزد طرح بودن کم نخواهد بود . و همیشه جا برای رو شدن دستشون هست . و هیچ وقت هم نتونستن حق کسی رو ضایع کنن .

یکم هم برای مدیران انجمن ها ارزش قائل بشین . نه نسبت به شما وظیفه ای دارن و نه شما حق دارین ازشون انتظاری داشته باشین . میدونین مدیران انجمن ها کیا هستن ؟ کسانی که تا دیروز دوست شما بودن و از زمانی که زیر اسمشون زدن مدیر انجمن اینقدر رفتارهاتون باهاشون عوض شده که همون هفته اول همشون از مدیر شدنشون ابراز پشیمونی میکنن . اینقدر زحمات بدون مزدشون زیاد شده که همون اول کم میارن . اینقدر فحش و ناسزا گویی ها بهشون زیاد میشه که بعضی روزها آرزو میکنن کاش پیشنهاد مدیریت رو قبول نمیکردن . اینقدر بحث و دعوا ها روشون تاثیر میزاره که خارج از محیط سایت هم روی اعصابشون تاثیراتش می مونه .
تمام این مدیرها میان و میرن و حتی خاطره ای هم ازشون بینتون نمیمونه . اما هیچ وقت نمیتونین درک کنین سال به سال سر پا موندن این انجمن ها رو مدیون اونها هستین .

این هم دومین دعوای بعد از دومین مسابقه بزرگ سایت . :) بزنین تو سر و کله هم . به قول عادل انجمن ایرانی یعنی همین .
 
آخرین ویرایش:

[REZA]

Member
سلام
ببنید کار رو به کجا کشوندین که آقا مصطفی (که فکر کنم قبلا مدیر سایت یا انجمن بودن) اینقدر گله داره........
بیاین یه فرضی بکنیم:
فرض میکنیم یه نفر با یک کار دزدی میاد و تو یه مسابقه توی این سایت شرکت می کنه،کارش رتبه هم میاره و جایزه هم که حالا هر چی میخواد باشه رو میبره.حالا اگه شما یه جوری پی می برید که این کار مال خوده طرف نیست ودزدی،فکر می کنید اگه با زدن یه پست و رو کردن دست طرف وبردن آبروی اون ثواب می برید،یا ارزشتون بین بچه های سایت بالا میره واز شما به عنوان یه حرفه ای یاد میکنن؟؟؟؟؟
اگه اینجوری فکر می کنید باید بگم که سخت در اشتباهید(مثل سیر و سرکه!!!).
اگه خیلی وجدان درد گرفتید:
اولا که این جور کارها با مدیران مربوطه هستش و اگه دیدید کسی چیزی نمیگید باید توی پیغام خصوصی اون هم خیلی مودبانه (جوری که به تحقیر اون طرف منجر نشه)مسئله رو بگید(به مدیر انجمن مربوطه یا حالا هرچی).
این طوری هم وجدان دردتون کم میشه و هم جلوی خلاف طرف رو گرفتید.
در غیر اینصورت شمارو سننه(ببخشید)!!!!
بزارید یارو هرچی می خواد جایزه بگیره،اگه کسی هم نفهمه دیگه خدا که میدونه،خودش چه جوری حال یارو رو...
اینجا قرار بود اسپمینگ بشه تا بچه ها یه خورده از حال و هوای خشک در بیان ولی حالا که اینجوری شده نمی دونم چی بگم وااله.....
به قول عادل انجمن ایرانی یعنی همین .
هر چند که من آقا عادل رو نمیشناسم ولی تا وقتی که این جور مسائل پیش بیاد واقعا انجمن ایرانی یعنی همین.
والسلام
 

1Gharibe

Member
با عرض تبریک و و شاد باش به همه ی برندگان مسابقه و با ارزوی موفقیت روز افزون شما دوستان !
 
رفع كدورت ها !

سلام دوستان عزيز و مديران محترم .

بايد خدمتتون عرض كنم كه من خودم بحث دوستانه رو اينجا آغاز كردم كه متاسفانه يكي از دوستان مسئله رو يك كمي پيچوندن كه باعث دلخوري برندگان شد .

منم به دوستان عزيزم آقايان ناكوت - فانوس - ماندانا و مصطفي عزيز مدير سابق اين سايت پيغام خصوصي زدم و سعي كردم كه مسئله رو روشن كنم .

فكر مي كنم كه مسئله حل شده باشه و اميدوارم دوستان كدورتي هم ديگه از ما نداشته باشن .

و البته از خانم ها نايس گرل و ماندانا هم پوزش مي خوام كه جو رو يكمي عوض كردم اميدوارم از اين پست به بعد ديگه جو آرام و آموزشي رو داشته باشيم .

در آخر اميدوارم كه صحبت جناب فانوس هم راجع به خداحافظي به دليل همين كدورت ها بوده باشه و هر چه زودتر ايشون رو ببينيم اينجا . :)

موفق باشيد :)

ديگه حرفي ندارم . :d
 
آخرین ویرایش:

Mandana

Active Member
بچه ها بیخیال این بحث ها بشید.تهمورٍث جان که با شهرام حرف زدن و اونهم گفت گله ای نداره.منهم به فانوس عزیز پیغام خصوصی دادم و ازشون بخاطر جو بوجود اومده عذر خواهی کردم.منم معمولا از کسی دلخور نمی مونم.یهنی اصلا از کسی ناراحت نشدم.فایلهای پی اس دی رو احتمالا تا حالا بچه ها به سارا دادن.گمونم به زودی باید منتظر نتایج قطعی باشیم.
toyou.gif

باز هم از تمامی مسابقه دهندگان و بخصوص برنده ها عذر خواهی می کنم
ازین ببعد هر بحثی در مورد این زده بشه برخورد جدی می کنم
هر حرفی.فقط در پیغام خصوصی.اونهم با دلیل و مدرک

موفق باشید بچه ها
shahram.gif
 

[REZA]

Member
ماندانا خانم ممنون.با این تفاسیر تاپیک بسته میشه یا میریم سر وقت اسپمینگ؟
icon_smile.gif
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا