H
امتیاز واکنش
1,134

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • [h=3]احداث بخش لومیون[/h][h=3]احداث بخش تخصص V-Ray[/h]
    والا نوع رندر پویش خطی به هر جهت به لحاظ اینکه اگر جلوه ی فلیکرینگ هم ایجاد بکنه، چون رفرش تصویری خیلی از مانیتور ها هم ، هم مسیر با این نوع رندر بوده، جایگاه خودش رو داره (نمی دونم تونستم گودرز و شقایق رو به هم پیوند بزنم یا نه!) ، احتمال می دم علاقه ی شما به خاطر جنبه روانی مسئله هست (یعنی فکر می کنم چون عمل رندر بصورت خطی صورت می گیره و یه نظمی درش حاکم هست ، شما علاقه مند هستید به این موضوع) متاسفانه خیلی وقته از مسائل دور موندم و حضور ذهن ندارم وگرنه یه مقایسه خیلی خوب بین رندر نوع پویش خطی و نوع باکت رو بخاطر داشتم که بماند. البته قدر مسلم شما استاد هستید در این مورد.

    متاسفانه بنده هم اثیر جبر زمانه شدم، و گرنه کشته مرده ی رندر هستم و بودم و خواهم ماند، اما فعلاً که مجبوریم فقط بچسبیم به مدل سازی.

    لینک هایی که معرفی کردید رو حتماً می خونم، راستی پرسیدن سن آدما به نظر من کار درستی نیست، واسه همین هم به خودم اجازه نمی دم که بپرسم مگه چند سالتونه که می فرمایید پیری؟! ، بجاش می گم که خیلی مخلصتیم رفیق
    نفرمایید استاد، من قبلاً زیاد به پنهان بودن شما توجهی نداشتم، فکر می کردم از این اژدها الکیا هستید، بعد دیدم نه!! راست راستی هم پنهانید هم اژدها. ایشالا که ما هم یه روزی ببر خیزان بشیم :)
    سلام دوست گرامی
    من چند پرسش در رابطه با gpu دارم اگر امکان داره شماره تلفن همراه خود را پیام کنید
    با مهر
  • بارگذاری,
  • بارگذاری,
  • بارگذاری,
بالا