سلام اگر منظورتون به ui کار هستش در مورد تصویر سمت راست که یه pose library هستش و اسکریپت های زیادی توی نت هستن که کارشون اینه
در مورد تصویر سمت چپ هم این یه UI هستش و کسی که این کاراکتر رو داره ریگ میکنه واسش می سازه و کاملا با ریگ کاراکتر در ارتباطه اگر بعد از ریگ شدن یه کاراکتر خودتون قصد...
1- بله دوست عزیز برای تمام نسخه های مایا کار می کنه
2- اون پوشه ritoon رو باید دقیقا داخل پوشه پروژه ای که واسه مایا تعریف کردید کپی کنید اینا در واقع همون preset هایی هستن که من تنظیم کردم . وقتی این plugin برای اولین بار اجرا میشه بطور اتوماتیک مسیر پروژه تعریف شده برای مایا رو شناسایی میکنه و...
اگر فایل RitoonGUI.mel را باز کنید اونجا توضیح دادم.
// install:
// 1.Quit Maya if it is running
// 2.copy all of the Ritoon_UI folder content into the C:\Program Files\Autodesk\Maya(version)
// 3.Copy all the Ritoon_v1,0,6\project files to their folders in the project you have set up...
دوست عزیز کارتون عالی بود خیلی لذت بردم مدل سازیش خیلی خوب بود و کاملا حسی که می خواستید رو رسونده نوع بافت کت و لباس و کراوات و کلاش عالی بودم احساس می کنم اگر 2تا نکته کوچولو هم رعایت می کردی دیگه حرف نداشت یکی احساس میکنم نوع بافت صورت و دوم نورپردازی کمی بیشتر جای کار داشت.
قطعا شدنی هست تنها تفاوت این نوع ریگ با بقیه ریگ ها در ریگ spine کاراکتر هست که قابلیت این رو داره که بزرگ و کوچیک بشه البته کاراکتر ریتون فقط در صورتی که spine اون در حالت FK باشه قابلیت بزرگ و کوچیک شدن رو داره بقیه گزینه ها رو معمولا راحت میشه اجرا کرد. الان شرکت پیکسار چندتا تیپ کاراکتر...
سلام دوستان EQ اسم کاراکتر جدیدی هست که تازه ریگش تموم شده با کلی ابتکارات جدید که تازه وارد کاره ریگم کردم ولی قطعا نظر شما خیلی واسم مهمه و مثل همیشه برای بهتر شدن کارم در آینده مفیده خوشحال میشم اگه نظرتون راجب کار رو بگید
می تونید از لینک زیر demoReel کارو دانلود کنید
کیفیت SD حجم 9M ...
سلام دوستان EQ اسم کاراکتر جدیدی هست که تازه ریگش تموم شده با کلی ابتکارات جدید که تازه وارد کاره ریگم کردم ولی قطعا نظر شما خیلی واسم مهمه و مثل همیشه برای بهتر شدن کارم در آینده مفیده خوشحال میشم اگه نظرتون راجب کار رو بگید
می تونید از لینک زیر demoReel کارو دانلود کنید
کیفیت SD حجم 9M ...
سلام دوستان EQ اسم کاراکتر جدیدی هست که تازه ریگش تموم شده با کلی ابتکارات جدید که تازه وارد کاره ریگم کردم ولی قطعا نظر شما خیلی واسم مهمه و مثل همیشه برای بهتر شدن کارم در آینده مفیده خوشحال میشم اگه نظرتون راجب کار رو بگید
می تونید از لینک زیر demoReel کارو دانلود کنید
کیفیت SD حجم 9M ...
ممنون از همه. میخواستم یه آموزش خوب از کار کردن باهاش بسازم ولی تایم های کاریم خیلی پر بودن نشدن اما سعی میکنم یه چیز مختصر از روند استفادش رو بسازم آپلود کنم. در مورد شبیه بودن اون به bishop باید بگم حق با شماست base بدن تا حدی از bishop بود ولی سر کاملا ساخته شد و بیش از 120 مورف برای سر...
سلام دوستان یک سال پیش دموی کاراکتر ریتون رو گذاشتم که دوستان دیدند و خیلی ها پیشنهاد دادن که اگه ممکنه واسه دانلود بزارید تا توی دموریل های کاری از اون استفاده کنیم.
یک توضیح مختصر : ریتون یک کاراکتر نیست بلکه هر تعداد که بخواید کاراکتر میشه. ریگ کاراکتر طوری طراحی شده که قابل تبدیل شدن به صدها...
سلام دوستان یک سال پیش دموی کاراکتر ریتون رو گذاشتم که دوستان دیدند و خیلی ها پیشنهاد دادن که اگه ممکنه واسه دانلود بزارید تا توی دموریل های کاری از اون استفاده کنیم.
یک توضیح مختصر : ریتون یک کاراکتر نیست بلکه هر تعداد که بخواید کاراکتر میشه. ریگ کاراکتر طوری طراحی شده که قابل تبدیل شدن به صدها...
ممنون هادی جان لطف داری یه رندر از morph ها رو گذاشتم امیدوارم بدرد دوستان هم بخوره البته همینطور که بالا هم توضیح دادم morph هایی که مربوط به لب هستند دو بار تعریف شدن یکی در حالت دهن باز و یکبار در حالت دهن بسته که شاید در این رندر زیاد متوجه تغییرات نشید و حتما باید wireframe اونو دقیق برسی...
ممنون از همه دوستان که این همه لطف دارید
دوست عزیزم گفتن راجبه کار یه توضیحاتی بده من نمیدونم راجبه چه قسمتیش باید توضیح بدم فکر کنم اگر راجبه GUI کار بگم بیشتر بدرد دوستان بخوره
در قسمت معرفی یه چیزایی گفتم ولی چشم تکمیلترش میکنم به طور کلی GUI هایی که تعریف میشه یا تک منظوره هستن یا باید بصورت...
سلام آقا حامد من که قبلا گفتم قصد جسارت به کسی رو ندارم فقط خواستم بگم کمی عمیقتر به قضیه نگاه کنیم . یک مسله جالب براتون بگم این که چون گرایش تحصیلیم هم گرافیک بوده و هم تدوین با همه جور قشر هنرمند بودم با اساتید بزرگ هر رشته هم کلاس داشتم هم تا حدی همکار بودیم مثل موسیقی گرافیک انیمشن تدوین...
سلام دوست عزیز ممنون که بازم اشاره کردی متاسفانه من ss رو واسش نذاشتم ولی بصورت دستی میشه هر طوری scale داد یه مسئله مهم این که چون واسه ریگ کردن کمر کاراکتر از یک روش کاملا متفاوت از روش های متداول استفاده کردم که این قابلیت را داشته باشه هم در حالت FK و هم IK اونو بزرگ و کوچیک کرد تا بشه...