سلام دوست من...
یکی از کارهایی که اصولا در طراحی صحنه انجام میشه ایجاد بُعد هستش...
در واقع شما با پرهیز از مدل های تخت و با لبه تیز میتونی به کارت جذابیت بدی....
توی کار های تلویزیونی دقت کن ... به عنوان مثال می بینی که در حال نشون دادن یه شخصیت هستن که مثلا نشسته ... ولی کمی نزدیکتر به دوربین...
عزیزم سخت نگیر...
شاید این بنده خدا دنبال یه جمله مناسب برای تعریف متریال باشه که بزاره تو کتابش...
همه ممکنه به همچین مشکلی بر بخورن...
سخت نگیر عزیزم
به امید موفقیت روز افزون هر دو تون...
به وسیله متریال می توان در 3dsmax به هر جسم خام ، ماده سازنده نسبت داد، درواقع به وسیله متریال به...
سلام دوستان...
من می دونم dummy چیه ولی کار باهاشو بلد نیستم...:-?
همچنین به یک آموزش biped هم نیاز دارم...:shock:
ریگ برای bone هم نمی دونم....:sad:
نتیجه می شود که خیلی چیزا نمی دونم..:lol:
میشه منو راهنمایی کنید یا لینک آموزش معرفی کنید...
بی نهایت ممنونم...:rose:
سلام.. با اجازه اساتید منم نظر بدم...
اولین کاری که باید بعد از extrude انجام بدید تبدیل کردن مش حاصل به editable poly است.. بعد باید vertext ها رو به شکل منظم با cut و یا connect به هم متصل کنی و edge های مورب رو حذف کنی (ctrl+remove) حالا برای اینکه شی رو نرم کنی به شکلی که لبه های تیز...
سلام دوستان عزیز... :rose:
من نیاز شدیدی به مدل یک ماشین ایرانی دارم مثلا سمند..
یادمه بعضی از دوستان لطف کرده بودن و گذاشته بودن ولی من پیداشون نکردم...
اگر ممکنه کمکم کنید...:sad:
بی نهایت ممنون....:rose:
سلام دوست من ...
اینایی که می گم از استاد قربان زاده رئیس انجمن طراحان صحنه ایران که با هاش کار می کردم شنیدم...
در صورتی که قصد ساختن یک موجود وحشی داری کافیه به این فکر کنی که موجودات وحشی بیشتر می خورن و کم تر فکر میکنن.. پس فک بزرگ و مخ کوچک...
اگر موجود احمقی رو تصویر می کنی(مثل غول: غول...
خیلی ممنونم..
:rose:
برای آشنایی با uvlayout به لینک زیر مراجعه کنید:
آموزش صلواتی uvlayout توسط آقای برهانی عزیز...
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=162469&highlight=uvlayout