Recent content by khadivivaneghi

  1. khadivivaneghi

    کمک final gathering and global illumination

    سلام در این که منتال ری پیچیده.ست حرفی نیست. اما یادمون نره موتوریه که برای production ازش استفاده میشه. یه سر به سایت mentalimages.com بزنید. اما final gather و GI، علاوه بر زیاد کردن sampleها باید تو تنظیمات خود نور تعداد فوتون‌ها رو زیاد کنین. همچنین تو تنظیمات مربوط به mental ray یه سری...
  2. khadivivaneghi

    کار بنده! نظر بدین

    عنایت بفرمایین دوست عزیز! مدل، نورپردازی و تمام تصحیحاتش و وی-ری! استفاده از preset هنر نیست! با keyshot کار کردم؛ به درد مدل ساز‌ها میخوره نه renderman! راستی! keyshot جلوه caustics رو پشتیبانی نمیکنه، لطفا یکم دقیقتر به کار نگاه کنین!
  3. khadivivaneghi

    کار بنده! نظر بدین

    آاااااییییی! کی گفت روتوش! قربونت برم تو هر چی مبتدی باشم تو یه عکاسی نیستم! و مطمئن باشین از خیلی افرادی که کارای تبلیغاتی رو که جلوه های ویژه سه بعدی رو تو after شروع میکنن و همنجا تموم میکنن کارای عجیبتری کردم. بنده با اجازه after effects کار میکنم که مخصوص جلوه های ویژه هست یه مقدار نقد با...
  4. khadivivaneghi

    کار بنده! نظر بدین

    قربان لطفا جواب بدین!!!!! تشکر بدرد من نمیخوره:sad:میخوام از یه کار بلد چیزای بیشتری یاد بگیرم
  5. khadivivaneghi

    کار بنده! نظر بدین

    شروع تا خروجی نهایی 1 ساعت (مدل، نور، رندر، خروجی) بی استفاده از هیچ نرم افزار post production
  6. khadivivaneghi

    کار بنده! نظر بدین

    اول اول اول مرسی که یکی پیدا شد که بهش راجع به یه چیزی درست بحث کرد!:rose: خب قربونت برم کار شمام یکم خالی از اشکال نیست! مثلا silhouette رو خوب رعایت نکردین و غیره یه چیز دیگه که تو کاراتون خیلی باهاش موافق نیستم اینه که شما بشدت رو post production حساب میکنین؛ چیزی که بنده فقط برای تصحیح بعضی...
  7. khadivivaneghi

    کار بنده! نظر بدین

    نظرم اینه که فایلشو براتون یفرستم! هوم؟ ای-میلتونو بیزحمت برام میفرستین؟ براتون یه پرینت اسکرین از تنظیمات GI و hypershade ماده بدنه ماشین رو میذارم بالا:) راستی من اصلا کارام برای داخل نیست! شما چه دوره‌ای رو پیشنهاد میکنین؟ بنده آموزش the gnomon workshop ، تموم آموزش‌های digital tutors و...
  8. khadivivaneghi

    کار بنده! نظر بدین

    خب اون مبانی چی هستن؟ برام جالب بود نظرتون!:) آخه خب بنده دارم رندر درس میدم و تو خط تولید انیمیشن هم هستم و اونایی که کارمو میبینن میپسندن! با تشکر
  9. khadivivaneghi

    کار بنده! نظر بدین

    سلام پس از مدتها موفق شدم یه کار جدید برای دل خودم رندر بگیرم! البته با کمک یکی از دوستان! بیزحمت نظرای سازنده.تون رو بهم بدین! ممنون!:rose:
  10. khadivivaneghi

    یه سوال تکنیکی

    سلام سوالتون یکم جای "هاااااان؟؟؟!!!!" داشت!:wink: خیلی کلی پرسیدین! چیزی که بنده از سوال دستگیرم شد این بود که لایه های رندر میتونه کمکتون کنه اما یه توصیه که شاید ناراحتتون کنه؛ اما حتما inteoduction to rendering in maya از digital tutors رو ببینین. نکاتی داره که گاها دیدم بچه های حرفه ای ازش...
  11. khadivivaneghi

    کار من (نظر بدید)

    سلام در کل خوب بود، مشخص بود روش کار کردی اما خیلی بیشتر از اینا جای کار داره!اسکین جالب نبود اصلا؛ مخصوصا تو بازوها و سرشونه کاش لباس رو هم شبیه سازی میکردی و در آخر رندرش انصافا خیلی خیلی خیلی جای کار داشت!
  12. khadivivaneghi

    موتور رندر ارنولد

    سلام یه کار دیگه کنین، decay رو بذارین رو quadratic (اگه اشتباه تایپ نکرده باشم) و قدرت نور رو بشدت ببرین بالا (بالای 1000) و تو قسمت خصوصیات نور که مربوط به آرنولد هست مقدار exposure رو بذارین رو یک (نتایج طبیعی تری بهتون میده)
  13. khadivivaneghi

    مدل سازی با اعمال فیزیکی اجسام

    سلام introduction to maya cloth از digital tutors رو نگاه کنین و پیشنهاد میکنم از مثال های help خود نرم افزار غافل نشین قول میدم کمکتون کنه(خودم با همین مشکل روبرو بودم) البته از سیستم soft body نرم افزار realFlow هم میشه استفاده کرد.
  14. khadivivaneghi

    کمک در استفاده از فایبرمش در مایا

    سلام یه سیستم hair به یه شیء دیگه (مثلا plane) اضافه کنین و بعد curveها رو به عضویت اون سیستم hair دربیارین
  15. khadivivaneghi

    آوردن لباس از مکس به مایا

    سلام از alembic cache استفاده کنین. نمیدونم به شکل پیش فرض تو مکس باشه یا نه ولی حتما باید نسخه مکس داشته باشه. یه راه دیگه که یکم خطریه اینه که obj به شکل sequence اکسپورت کنین و به همون شکل تو مایا وارد کنین.
بالا