سلام
سر یک آدم چاق را در زیبراش دوستم کار کرده و تمام مپهای لازم را بهم داده اما وقتی مپها را تو مایا روی کاراکتر اعمال می کنم طبق آموزش SSS Map دیجیتال توتورز سر کاراکتر مثل کاراکتر زیبراش چاق نمیشه ووقتی تنظیمات displacement map و Normal Map را زیاد می کنم به جای اینکه کل سر چاق بشه فقط...
سلام
سر یک آدم چاق را در زیبراش دوستم کار کرده و تمام مپهای لازم را بهم داده اما وقتی مپها را تو مایا روی کاراکتر اعمال می کنم طبق آموزش SSS Map دیجیتال توتورز سر کاراکتر مثل کاراکتر زیبراش چاق نمیشه ووقتی تنظیمات displacement map و Normal Map را زیاد می کنم به جای اینکه کل سر چاق بشه فقط گونه...
سلام
ممنون از راهنماییتون اگه می بینید دیر جواب دادم به خاطر این بود که داشتم ویدیویی که دانلود گذاشته بودید رو یاد می گرفتم اما در قسمت 9 آموزش Map ای به نام Map-MID_v01 را به Subdermal Scatter اختصاص می ده و Map ای به نام Infinite_spec_v02.jpg را به Primary Specular Color اختصاصا می ده که روش...
سلام
ممنون از پاسخگویی سریعتون
یه اشتباهی شده در سوال اولم اونم اینه که طراح کاراکترمون کاراکتر لو پولی را در مایا دوباره مدل نکرده و همون کاراکتر زیبراش را با Goz از زیبراش بیاریم مایا لو پولی میشه
آیا این روش برای کار درسته و میشه از این کاراکتر استفاده کرد؟
اگر درسته حالا یه سوال پیش میاد...
سلام
این سوال را در بخش مایا پرسیدم گفتم شاید به اینجا هم ربط داشته باشه اگه لطف کنید پاسخ بدید ممنون میشم
1- برای کاراکتر نقش اول انیمیشن چه مپ هایی باید روی کاراکتر لو پولی در مایا به کار برده بشه تا کاراکتر تمیز از آب در بیاد (کاراکتر در زیبراش با جزئیات بالا کار شده و در مایا کاراکتر...
سلام
ممنون میشم راهنمایی کنید
1- برای کاراکتر نقش اول انیمیشن چه مپ هایی باید روی کاراکتر لو پولی در مایا به کار برده بشه تا کاراکتر تمیز از آب در بیاد (کاراکتر در زیبراش با جزئیات بالا کار شده و در مایا کاراکتر به صورت لو پولی مدل شده اما نمی دونیم چه مپ هایی باید از کاراکتر زیبراش بگیریم و...
ممنون از راهنمایینون
چه جاهایی نیازه که حتما ماهیچه کار بشه و با ریگ معمولی کار درست از آب در نمی یاد؟
آگه ما بخواهیم از کاراکترهای هیکلی و یا چاق استفاده کنیم که با زی براش کار شدن و در مایا به صورت لو پولیگان در اومدند و مثل کاراکترهای بازی لباس و بدنشون یکی هست طبق موارد زیر چه پیشنهادی...
سلام من این سوال را در بخش انیمیشن پرسیدم اما مثل اینکه اینجا باید می پرسیدم
من تازه دارم انیمیت را شروع می کنم
می خوام کارم سریع پیش بره
برای استفاده از فایلهای موشن کپچر میشه مستقیما از مایا استفاده کرد یا حتما باید موشن بیلدر هم استفاده بشه ؟
آیا بهتره تمام مراحل کار در موشن بیلدر انجام...
سلام
من تازه دارم انیمیت را شروع می کنم
می خوام کارم سریع پیش بره
برای استفاده از فایلهای موشن کپچر میشه مستقیما از مایا استفاده کرد یا حتما باید موشن بیلدر هم استفاده بشه ؟
آیا بهتره تمام مراحل کار در موشن بیلدر انجام بشه یا اینکه اسکلت بندی در مایا باشه و متحرک سازی در موشن بیلدر؟
و آیا یاد...
سلام
پرده لوردراپه می خوام واسه پنجره اتاق بسازم که از بیرون پنجره نورپردازی انجام بدم و و از داخل اتاق مثل پرده واقعی روشنایی ازش عبور کنه تا حدودی و سایه ی ستونهای پنجزه هم معلوم باشه مثل پرده واقعی که وقتی آفتاب می خوره معلوم میشه
اگه میشه بگید چه جوری این کار را انجام بدم.
ممنون از...
شاید سوالی که می پرسم از نظر شما خیلی ساده باشه اما خوب واسه کسی که مثل من تازه داره یاد می گیره مهمه:shock:
برای ساخت انیمیشن کاراکترها را در همان فایل scenes ای می سازید که محیط و ساختمانها را ساخته اید
یا اینکه هر کاراکتر را در یک فایل scenes جداگانه می سازید و در هر محیطی هر چند تا...
از راهنماییهاتون ممنون
اما مشکل اینجاست که من واسه انیمیشن می خوام نه تک فریم البته با batch render که تا جایی که می دونم اونم فریم به فریم رندر می گیره و البته تو انیمیشن حتما از مه و ابر و مو و خز و ... استفاده می شه
از رندر من هم که به دلیل نبود کرک و نبود آموزش که گفتید نمیشه استفاده کرد...
ممنون از توضیحات همه دوستان بخصوص davoodice
در مورد رندر من می خوام بدونم. تا حالا با رندر من پیکسار کار کردین
آیا رندر من به تنهایی پاسخگوی همه نیازهای رندرینگ و نورپردازی و ... هست یا اینکه نیازه در کنار اون سایر ابزارهای رندر مثل vray یا منتال ری و ... را یاد بگیریم
چون تازه دارم یاد...
سلام
این پلاگین syflex برای انجام چه کاری استفاده میشه . یه جا خوندم برای ساخت لباس استفاده می شه. آیا واقعا از منوی لباس مایا قویتر و یا راحتتره???
کسی تا حالا استفاده تخصصی از اینا کرده که بدونه چه فرقهایی داره???
و در آخر آیا لینک فیلم آموزشی برای این پلاگین دارین؟
ممنون