سلامهربون
مخلصيم عزيز،شرمندم نکن،کاری نکردم که...
کاملاً با اين نتيجه گيريت موافقم،من خودم که گير اين مسئلم ! يعنی سعی ميکنم به يه نتيجه ی خوب برسم، ولی نميشه! البته بيشتر منظورم برا کاراکترهای يک تيکه مثل حيوانات هستش.
مثلاً اين ptex setup به چه دردی ميخوره!!!تو ptex،مستقل از uv با کيفيت بالا تکسچر ميسازم ولی موقع transfer به uv اکثر جزئيات از بين ميره! حالا اين در حالی هست که سعی ميکنم خوب انراپ کنم ...مثلاً فقط 20 درصد فضای خالی ميمونه،80 در صد uv هستش!بعد با بالاترين کيفيت مثل 8096*8096 از ptex به uv ميفرستم ولی اين نتيجه اي نيست که بايد باشه،به نظر من اگه تو اين نرم افزارها به جای اين ptex قابليت شناسايی id ها باشه خيلی خيلی بهتر ميشه نتيجه گرفت.