Recent content by bagg

  1. B

    یک ارور اعصاب خورد کن در 3dmax 2010 لطفا راهنمایی کنید

    ببین معمولا آبجکت هایی که میخوای پروکسی کنی چند تکه هستن مثل درخت که ممکن تنه و برگهای آن جدا باشن پس شما هم تنه و هم برگ رو تبدیل به مش می کنی و آنها رو attach می کنی برای اطمینان اگه متریال آبجکتتو که attach کردی چک کنی می بینی که همشون توی یک گوی رفتن . بعد شروع می کنی به پروکسی ساختن و هر...
  2. B

    مشکل با جابجایی در viewport های مختلف

    Sumy جان ببین هر ویپورت مشخصان خودش رو حفظ می کنه به خاطر همین دیفالت مکس 4 تا ویوپورت گذاشتن که شما دید کاملی نسبت به جسم داشته باشین به نظرم مشکل زیاد حاد نیس تازه سختاش مونده یادش به خیر مکس 9 چه پوستی از می میکند کار با ویپورتاش سخت بود
  3. B

    مشکل با جابجایی در viewport های مختلف

    والا هر کاری کردم سوالتو نفهمیدم ا
  4. B

    کمک در مورد سه بعدی نوشتن فارسی در اتوکد

    شما تو فوتوشاب یک صفحه بدون بک گراند می سازی . بعد نوشته فارسی خود را تایپ می کنید . در قسمت LAYER فوتوشاپ روی لایه نوشتتون کلیک راست کرده و گزینه convert to work path رو انتخاب می کنید . حالا در فوتوشاپ کار خودرا بصورت ai اکسپورت کنید و آنرا در داخل مکس اینپورت و بعد اکسترود
  5. B

    Post Production

    ببین معمولا تمام تری دی کار های حرفه ای بعد از رندر از کارشون عکس مربوطه رو با برنامه هایی مثل فوتوشاپ و ... کامل می کنن به این عمل می گن post production بع عنوان مثال من تو کارام توی مکس آبجکت درخت نمی زارم بعدا تو فوتوشاپ میام عکس درخت بش اضافه می کنم
  6. B

    سلام! بیاید از سیستم هامون یک تست رندر بگیریم

    سلام سیستم ما: cpu : phenom IIX4 956 3.40 4 gig ram time : 12:20 3d max 2011 64 bit - win 7 64
  7. B

    نمونه کار vray (نظر بدهید)

    خوب عزیزم تازه رسیدی خونه اول باید بشینی با وی ری کار کنی - تمرین کنی - امتحان کنی و از همه مهمتر وقت بذاری تا بتونی اونچه که می خوای بدست بیاری حالا هرچی بگن تکسچر نداره - آسمون مشکل داره فایده نداره
  8. B

    نمونه کار vray (نظر بدهید)

    مدلینگ بسیار عالی کار شده اما بقیش 1- متریال که اصلا نداره 2 - نورپرداریت معمولی بدون در نظر گرفتن پارامترهای وی ری
  9. B

    بی بی کد معماری داخلی

    اینا مال بار اولن
  10. B

    کمک fry render

    نور پردازی و تنظیمات رندر بسیار ساده هستن وخیلی شبیه موتور رندر مکسول اما متریال آن یکمی سخت ولی بازم شبیه مکسول هست نتیجه شما آموزشهای موتور رندر مکسول رو یاد بگیری فرای رندر هم یاد می گیری در ضمن من با تمام موتر رندرها کار کردم اگه کار معماری می خوای بکنی با همون وی ری و منتال انجام بده...
بالا