ابعاد تکسچرت فکر کنم کوچک هستش میتونی جسم رو به دو نیمه کنی بعد به هر کدوم uvw mapping بدی یا اگه مشکلت این لکه ها هستش میتونی در بخش coordinates اون tiling رو تغییر بدی و لکه ها رو به قسمت بالا یا پایین ببری که تو یه خط نباشن
اومده این هم لینکش
http://hotfile.com/dl/41027505/b8d11a4/050210V-Ray_1.50_18.04.2010.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/41027510/69e5c11/050210V-Ray_1.50_18.04.2010.part2.rar.html
همونطور که دوست عزیزمون گفت برای انجام یک کار خاص روی فریم مورد نظر استفاده میشه به نظر من ساختن خیلی خاصی نداره این نظر منه ولی برای مشخص کردن اون فریم از marker استفاده میکنن که در timeline گوشه سمت راست یک گزینه به شکل سپر هستش یا از کلید میانبر shift با اعداد بالای صفحه کلید استفاده میکنن
3ds Max 2011 Essential Training
Lynda.com 3ds Max 2011 Essential Training
In 3ds Max 2011 Essential Training, author Aaron F. Ross demonstrates how to use this top-tier application for digital content creation, widely used in diverse industries such as architecture, industrial design, motion...
نگذار object های زیادی توی پروژه باشه اینجوری پروژه سنگین میشه بعد برای ویرایش گیر میکنی یعنی به جای اینکه از 5 box استفاده میکنی برای دیوار جاش میتونی از wall یک سر استفاده کنی
با عرض پوزش لینکها همه Expire شدن ولی چند تا آموزش مفید از 3ds max 2010 گذاشتم که دو مورد از اونها خیلی خیلی به درد می خوره ParticleFlow هستش اینم لینکش باز هم عذر خواهی می کنم
http://forum.majidonline.com/showthread.php?p=956970#post956970