CG-Student
Member
سلام
من در حال دیدن یه خود آموز ساخت ماشین هستم .photorealistic car modeling in maya
فکر کنم چوت از آموزش های قدیمی digitaltutors هست لینکش نیست . فقط یه تاپیک توی انجمن دیجیتال تاتورز دیدم .
در این آموزش برای ساخت بدنه ماشین ابتدا از پالیگان استفاده میشه اما در ادامه برای ویرایش هنگامی که روی این پالیگان راست کلیک میشه منوی شبیه subdivs ظاهر میشه و اما من ندیدم که در حین کار پالیگان به subdivs تبدیل بشه . من خودم یه cube از منوی convert از پالیگان به subdivs تبدیل کردم اما بعد تبدیل اصلا شبیه به cube نبود . حالا سوال من اینه که اگر در حین این فیلم پالیگان به subdivs تبدیل شده چرا بعد تبدیل آبجکت تغییر شکل پیدا نکرده .
دستورهای full crease edge vertex یا partial crease edge vertex بر روی subdivs اعمال می شوند . این ها همون دستورهای ویرایشی هستند که روی اون آبجکت ها برای ویرایش اعمال میشه .
سوال دوم هم در مورد طرز کار دستور separate بود .
من در حال دیدن یه خود آموز ساخت ماشین هستم .photorealistic car modeling in maya
فکر کنم چوت از آموزش های قدیمی digitaltutors هست لینکش نیست . فقط یه تاپیک توی انجمن دیجیتال تاتورز دیدم .
در این آموزش برای ساخت بدنه ماشین ابتدا از پالیگان استفاده میشه اما در ادامه برای ویرایش هنگامی که روی این پالیگان راست کلیک میشه منوی شبیه subdivs ظاهر میشه و اما من ندیدم که در حین کار پالیگان به subdivs تبدیل بشه . من خودم یه cube از منوی convert از پالیگان به subdivs تبدیل کردم اما بعد تبدیل اصلا شبیه به cube نبود . حالا سوال من اینه که اگر در حین این فیلم پالیگان به subdivs تبدیل شده چرا بعد تبدیل آبجکت تغییر شکل پیدا نکرده .
دستورهای full crease edge vertex یا partial crease edge vertex بر روی subdivs اعمال می شوند . این ها همون دستورهای ویرایشی هستند که روی اون آبجکت ها برای ویرایش اعمال میشه .
سوال دوم هم در مورد طرز کار دستور separate بود .