فروش موتور ایمپلنت با قیمت مناسب

amir6893

New Member
موتور ایمپلنت و موتور جراحی چیست؟
موتور ایمپلنت یکی از انواع دستگاه های مورد استفاده در جراحی دندان و برای ایمپلنت در دندانپزشکی است. از این دستگاه برای سوراخ کردن ناحیه لثه و همچنین استخوان فک برای باز کردن محل مناسب برای کاشت ایمپلنت استفاده می شود.
این دستگاه قابلیت چرخش با سرعت های مختلف را دارد، در واقع شما می توانید این سرعت را از کم به زیاد کنترل و تغییر دهید. بدون این دستگاه، جراحی ایمپلنت غیرممکن خواهد بود. برای خرید موتور ایمپلنت با پایین ترین قیمت بازار به فروشگاه اینترنتی مدیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات دندانپزشکی مراجعه کنید.

موتور ایمپلنت از چه اجزایی تشکیل شده است؟
موتور ایمپلنت یا موتور جراحی دندان از قطعات مختلفی تشکیل شده و در صورت بروز مشکل در یکی از این قطعات، عملکرد دستگاه دچار اختلال می شود و یا دیگر کیفیت لازم را نخواهد داشت و باید در اسرع وقت تعمیر شود. در ادامه به برخی از اجزای سازنده دستگاه ایمپلنت موتور می پردازیم.

سیستم کنسول مرکزی: این قسمت از دستگاه به شما امکان کنترل سرعت و تنظیمات دستگاه را می دهد.
پدال: با استفاده از این قسمت از دستگاه می توانید آن را خاموش و روشن کنید، اما در مدل های پیشرفته تر پدال همه کاره است و می توانید از آن برای کنترل سرعت، جهت و گشتاور و حتی انتخاب برنامه استفاده کنید. یکی از مواردی که روی قیمت موتور ایمپلنت تاثیر می گذارد پدال آن است.
میکروموتور: میکروموتور قطعه ای است که نیروی مورد نیاز برای حرکت و استفاده از زاویه را تامین می کند.
سیستم آبیاری: این قسمت از دستگاه را می توان در زمان های مختلف تنظیم کرد.
ایمپلنت زاویه ای: این قسمت از موتور ایمپلنت مهمترین قسمت این دستگاه است که می توان از آن برای ایجاد سوراخ در لثه یا استخوان فک استفاده کرد. و هنگام خرید باید به کیفیت آن که بالا و پیشرفته است توجه کنید. برای خرید انواع فسفر پلیت دندانپزشکی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به سایت فروشگاهی مدیک کالا مراجعه کنید

انواع موتور ایمپلنت و موتور جراحی
برخی از برندهای فعال در زمینه تجهیزات دندانپزشکی نیز موتورهای ایمپلنت یا موتورهای جراحی دندان را تولید می کنند، به همین دلیل این دستگاه دارای انواع مختلفی است که هر کدام کیفیت و مشخصات متفاوتی دارند. اگر قصد تهیه دستگاه موتور ایمپلنت را دارید ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید بنابراین در این قسمت به بررسی انواع موتور ایمپلنت و موتور جراحی دندان می پردازیم.

موتور ایمپلنت مدل Saeshin X Cube
مدل موتور ایمپلنت saeshin X Cube یکی از انواع این دستگاه می باشد که کشور سازنده آن کره جنوبی می باشد و یکی از با کیفیت ترین دستگاه های موتورایمپلنت می باشد که می توانید با 1 سال گارانتی و 10 سال پس از فروش از مدیک کالا خریداری نمایید.

از ویژگی های آن می توان به گشتاور قابل تنظیم بین 5 تا 55 نیوتن بر سانتی متر و سرعت چرخش آن بین 600 تا 50000 دور در دقیقه اشاره کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی LCD و وزن 3.3 کیلوگرم می باشد. همچنین دارای یک پدال همه کاره، 10 حافظه برنامه و استانداردهای اروپایی CE و ISO است.

موتورایمپلنت دارکوب
موتور ایمپلنت Woodpicker یکی دیگر از انواع موتور ایمپلنت بسیار با کیفیت و ساخت کشور چین است. می توانید آن را ازمدیک کالا با بهترین قیمت موجود در بازار و با 1 سال گارانتی و 10 سال گارانتی پس از فروش تهیه کنید. یکی از مزیت های خرید این دستگاه از مدیک کالا این است که می توانید تا 40 درصد هزینه آن را نقد و مابقی را در 4 چک پرداخت کنید.

از ویژگی های این دستگاه می توان به گشتاور قابل تنظیم 60 نیوتن بر سانتی متر و سرعت چرخش قابل تنظیم آن تا 40000 دور در دقیقه اشاره کرد. وزن این دستگاه 2 کیلو و 882 گرم و دارای صفحه نمایش لمسی LCD می باشد. همچنین دارای 8 حافظه برنامه و یک پدال همه کاره است.

موتور ایمپلنت ایمپلنت-X مدل DTE
موتور ایمپلنت DTE مدل ایمپلنت-X نیز یکی از مدل های موتور ایمپلنت و موتور جراحی دندان ساخت کشور چین است و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار معروف است. با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ازمدیک کالا خرید کنید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به گشتاور قابل تنظیم آن که بین 5 تا 80 نیوتن بر سانتی متر است و سرعت چرخش قابل کنترل آن تا 40000 دور در دقیقه اشاره کرد. لازم به ذکر است که وزن این دستگاه 1 کیلوگرم بوده و دارای صفحه نمایش لمسی LCD، 8 حافظه برنامه و پدال همه کاره می باشد. این دستگاه دارای استانداردهای FDA آمریکا، CE اروپا، ISO و TUV می باشد.

قیمت موتور ایمپلنت و موتور جراحی
موتور ایمپلنت یکسان نیست زیرا انواع مختلفی دارد و برندهای مختلفی دارد. زیرا هر کدام از این برندها از مواد و کیفیت های مختلفی برای ساخت این دستگاه استفاده کرده اند و این موضوع در تعیین قیمت این دستگاه ها تاثیر مستقیم دارد.

از جمله موارد دیگری که در قیمت این دستگاه تاثیر بسزایی دارد سرعت چرخش قابل تنظیم و پیشرفته آن است. در برخی از مدل های این دستگاه تنها می توان از پدال برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده کرد، اما در صورت پیشرفته بودن دستگاه، پدال چند منظوره خواهد بود که برای تنظیم سرعت چرخش دستگاه و به موارد دیگر و بستگی به کیفیت و قیمت دستگاه دارد. ایمپلنت موتور تاثیر زیادی خواهد داشت.

قیمت موتور و ایمپلنت جراحی در مدیک کالا بسیار مناسب است و شما می توانید با کمترین هزینه بهترین برند را با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

خرید موتور ایمپلنت و موتور جراحی
جهت خرید انواع دستگاه موتور ایمپلنت و موتور جراحی دندان می توانید از طریق سایت فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی مدیک کالا از روش های مختلف استفاده نمایید. یکی از این روش ها مراجعه به صفحه محصول و خرید مستقیم این دستگاه ها از سایت می باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا