mr_animation
Member
سلام
گاهی اوقات برای چرخش ریگ (Joints) از Rotate Tool استفاده نمی کنیم و از طریق Graph Editor وارد عمل می شویم . چرا ؟
در تصویر پیوست ، برای جایگذاری مناسب مفاصل انگشت به جای اینکه از Rotate tool استفاده کنیم به دلیل Set Driven Key شدن Rotate Y , Z مفصل مورد که در حالت انتخاب است ، از Graph Editor استفاده شده ! چرا ؟ چه فرقی به این دو چرخش وجود داره ؟
گاهی اوقات برای چرخش ریگ (Joints) از Rotate Tool استفاده نمی کنیم و از طریق Graph Editor وارد عمل می شویم . چرا ؟
در تصویر پیوست ، برای جایگذاری مناسب مفاصل انگشت به جای اینکه از Rotate tool استفاده کنیم به دلیل Set Driven Key شدن Rotate Y , Z مفصل مورد که در حالت انتخاب است ، از Graph Editor استفاده شده ! چرا ؟ چه فرقی به این دو چرخش وجود داره ؟