Graph Editor

سلام
گاهی اوقات برای چرخش ریگ (Joints) از Rotate Tool استفاده نمی کنیم و از طریق Graph Editor وارد عمل می شویم . چرا ؟
در تصویر پیوست ، برای جایگذاری مناسب مفاصل انگشت به جای اینکه از Rotate tool استفاده کنیم به دلیل Set Driven Key شدن Rotate Y , Z مفصل مورد که در حالت انتخاب است ، از Graph Editor استفاده شده ! چرا ؟ چه فرقی به این دو چرخش وجود داره ؟
 

پیوست ها

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    154.8 کیلوبایت · بازدیدها: 7

davoodice

Well-Known Member
اینجا از set driven key برای کنترل جوینت های انگشتان به وسیله کنترولر استفاده شده. به طوری که به عنوان مثال وقتی مقداری در کنترولر رو بین 1 تا 10 تغییر میدیم، انگشتان دست جمع میشن.

فرض کنید وقتی مقدار کنترولر رو 5 بذاریم انگشتان 30 درجه خم میشن. حالا اگه بخواهیم وقتی کنترولر رو 5 میداریم انگشتان 45 درجه خم بشن باید چیکار کنیم؟
در اینجا باید منحنی ست درایون کی رو ویرایش کنیم. در این تصویر هم همین اتفاق افتاده.
 
ممنون دوست عزیز
ببخشید شما خودتون ریگ میزنید یا با پلاگین خاصی انجام میدید؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا