• آخرین اخبار از دنیای انیمیشن • | • Last News Of The Animation World •

وضعیت
موضوع بسته شده است.

animations

Active Member
ساوت پارک و سیمپسونها جایزه امی هنرهای خلاقانه را از آن خود کردند


سریالهای انیمیشنی ساوت پارک و خانواده سیمپسون شنبه شب در فستیوال Creative Arts Emmy سال 2009، دیپلم افتخار دریافت کردند.

ناگفته نماند که دن کاستلانتا برای صداپیشگی در اپیزود Father Knows Worst در نقش هومر سیمپسون، جایزه بهترین صداپیشگی را از آن خود کرد.

wright-phillips-simpsons-cheggers-485.jpg

در رشته بهترین برنامه انیمیشنی (یک ساعت و بیشتر) جایزه به Destination Imagination اپیزودی از سریال Foster's Home For Imaginary Friends رسید.

در شاخه بهترین موسیقی برای موسیقی متن اریجینال، اپیزود Gone Maggie Gone سیمپسون جایزه را به Prophecy ، اپیزودی از سریال زنده Legend of the Seeker واگذار کرد.


منبع: انیمک
 

H.S

Member
انيميشن 42 ميليون‌دلاري «هيولايي در پاريس» كليد مي‌خورد صنعت سينماي اروپا يك انيميشن‌ گران‌قيمت را به نام «هيولايي در پاريس» تهيه مي‌كند. اين فيلم با هزينه‌اي 42 ميليون دلاري تهيه مي‌شود.

1257173634.jpg
«بيبو برگرون» براي كارگرداني اين انيميشن انتخاب شده كه يك فيلمساز انگليسي است. «وشا پاراديس» بازيگر سرشناس سينماي فرانسه، به جاي كاراكتر اصلي «هيولايي در پاريس» صحبت مي‌كند.
قصه اين انيميشن در آغاز قرن بيستم اتفاق مي‌افتد. شخصيت اصلي فيلم هيولايي است كه در باغي در شهر پاريس زندگي مي‌كند و دلباخته جوان خواننده‌اي مي‌شود كه در اين شهر با مشكلات زيادي رو به روست. پاراديس صداي خود را به جوان قصه فيلم قرض مي‌دهد.
سازندگان فيلم هنوز بازيگري را براي صحبت كردن به جاي شخصيت هيولا انتخاب نكرده‌اند. پيش‌بيني مي‌شود «ژوار دپارديد» بازيگر كهنه‌كار فرانسوي به جاي كاراكتر هيولا حرف بزند.


اين پروژه به صورت مشترك بين فرانسه و چند كشور اروپايي ديگر تهيه مي‌شود.
سازندگان فيلم مي‌گويند با آنكه «هيولايي در پاريس» يك محصول اروپايي است ولي به گونه‌اي ساخته مي‌شود كه عموم تماشاگران بين‌المللي را جذب خود كند.
اين انيميشن براي نمايش عمومي در سال 2011 آماده مي‌شود. صنعت انيميشن‌سازي در اروپا رونق زيادي ندارد و در طول سال تعداد اندكي فيلم انيميشن در كشورهاي مختلف اين قاره توليد مي‌شود.

تهيه‌كنندگان «هيولايي در پاريس» اميدوارند توليد اين فيلم راه را براي ساخت تعداد بيشتري از محصولات انيميشن هموار كند. انتخاب بيبو برگرون هم براي كارگرداني اين فيلم بي دليل نبوده است.

برگرون قبل از اين انيميشن «افسانه كوسه» را به صورت مشترك با «ويكي جنسن» كارگرداني كرده است. اين انيميشن كه محصول كمپاني «دريم وركز» است سه سال قبل اكران عمومي شد و در آ‌مريكاي شمالي حدود 161 ميليون دلار فروش كرد.
برگرون درباره «هيولايي در پاريس» مي‌گويد: اين فيلم قصه جذابي دارد و اميدوارم بتوانيم يك اثر جذاب سينمايي كه فرهنگ قاره اروپا را در خود منعكس مي‌كند به تماشاگران ارائه دهيم.
حال و هواي قصه فيلم شباهت زيادي به قصه كلاسيك «ديو و دلبر» دارد و اين داستاني است كه همه مردم جهان با آن به خوبي آشنا هستند.
 

animations

Active Member
جان لستر از”شاهزاده خانم و قورباغه” و انیمیشن دو بعدی می گوید

the_princess_and_the_frog_60.jpg

اعتراف می کنم که وقتی چنین مطالبی را می بینم که توسط چنین افراد حرفه ای بیان می شوند، نمی توانم خوشحالی خودم را پنهان کنم:​

I believe strongly that there are certain things you can do in 2D animation and still can’t do in CG. I think, actually, when you look at PRINCESS AND THE FROG and the amazing animation of Louis the alligator, I’m not sure that would be quite the same way in computer animation
John Lasseter/ AWN

اخیرا و در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی با سایت Animation World Network ، جان لستر John Lasster ،مغز متفکر، سرپرست و مدیر بخش ایده های خلاق دو استودیوی دیزنی و پیکسار،به مناسبت نمایش فیلم “شاهزاده خانم و قورباغه” ، رسما بازگشت مجدد انیمیشن سنتی به استودیوی دیزنی را اعلام کرد. انیمیشن تازه ی استودیوی دیزنی “شاهزاده خانم و قورباغه” که در روز بیست و پنجم نوامبر، همزمان با جشن روز شکر گذاری در لس آنجلس و نیویورک بر پرده ی سینماها به نمایش در آمد، خود را برای نمایش سرتاسری در امریکای شمالی در تاریخ 11 دسامبر آماده می کند. استودیوی دیزنی امید بسیاری به نمایش گسترده ی این فیلم بسته است وتهیه کنندگان آن امیدوارند که فیلم با استقبال گسترده ی تماشاچیان روبرو شود و تولد دوباره ای را برای فیلمهای انیمیشن دو بعدی رقم بزند. جان لستر با اشاره به مراحل ساخت این فیلم ، چنین می گوید:

” زمانی که ما آغاز به ساخت این فیلم کردیم، هیجان بسیاری بر همه ی ما حکمفرما بود. برخی از بهترین هنرمندان سنتی ما چند سال پیش استودیو را به این دلیل که نمی خواستند مجددا برای کار در پروژه های کامپیوتری آموزش ببینند ترک کرده بودند. برخی دیگر از این هنرمندان در استودیو باقی مانده بودند وتکنولوژیهای دیجیتال را آموخته بودند . اکنون ما برای تولید پروژه ی ” شاهزاده خانم و قورباغه” هر دو گروه را به همکاری مجدد فرا خوانده بودیم و من باید بگویم که هرگز، هرگز در طول زندگیم با هیچ گروهی کار نکرده بودم که تا این حد اشتیاق داشته باشند که به دنیا ثابت کنند که این نوع از هنر( انیمیشن سنتی دوبعدی) تا چه حد دیدنی و اعجاب آور است. می خواهم بگویم که من باور دارم که هنوز کارهایی هستند که ما در انیمیشن دوبعدی می توانیم انجام دهیم و امکان انجام دادن آنها در انیمیشن سه بعدی وجود ندارد. کافی است که شما شخصیت ” لویی تمساح Louis the alligator” و متحرکسازی حیرت آور او را در این فیلم ببینید تا متوجه شویدکه من چه می گویم. مطمئن نیستم که چنین چیزی میتوانست در یک انیمیشن دیجیتال خلق شود.حتی اگر نگاهی به نخستین انیمیشن بلند استودیوی دیزنی یعنی ” سفید برفی و هفت کوتوله” بیندازید، من به شما می گویم که متحرکسازی شخصیتهای “هفت کوتوله” چیزی است که انجام آن در انیمیشنهای کامپیوتری تقریبا “غیر ممکن” است. نرمی حرکات، اسکواش و استرچ (کش آمدن و فشرده شدن) ها، چنین چیزهایی تنها در انیمیشنهای “دستی” پدید می آیند. از سوی دیگر به بک گراندهای غنی و زیبای نقاشی شده نگاه کنید. طراحان ما مجددا فیلمهای کلاسیک دیزنی را دیدند، چرا که من از آنها خواسته بودم که اینکار را انجام دهند.من به آنها گفتم ” بیایید یک اثر هنری فوق العاده پدید آوریم”. ما فیلمهای ” بانو و ولگرد LADY AND THE TRAMP ” و “بامبی Bambi ” را انتخاب کردیم و از آنها برای صحنه های رودخانه، صحنه های طبیعت و حسی که در این صحنه ها جاری هستند الگو گرفتیم. بعلاوه ” بانو و ولگرد” الگوی خوبی است که می تواند بعنوان نمونه ی کاملی از آنچه که به ” سبک دیزنی”، طراحی شخصیتهای انسانی و معماری و فضا سازی انیمیشنهای دیزنی معروف است، معرفی شود”.

در ادامه، جان لستر به اهمیت تولید انیمیشنهای ” دو بعدی/ دستی” برای صنعت انیمیشن اشاره می کند: ” من فکر می کنم که این انیمیشنها واقعا ضروری هستند. ما مدتی از این نوع انیمیشن دور بودیم.می دانم که آدمهای کوته فکری وجود دارند که فکر می کنند دلیل اینکه استودیوها تولید انیمیشنهای سنتی را متوقف کردند این بود که مردم دوست داشتند تنها انیمیشنهای سه بعدی را ببینند. من اصلا به چنین تفکری اعتقاد ندارم.ما گروهی از هنرمندان برجسته را در اختیار داریم که میخواهند خلاف این را ثابت کنند و ثابت کنند که تماشاچیان این فیلم را دوست خواهند داشت. من تصور می کنم که همه چیز به شیوه ی داستانگویی شما بستگی دارد، به شیوه ی استفاده ی شما از هنر انیمیشن ( نه به سبکی که بر می گزینید)”.

سپس لستر به پروژه ی دو بعدی بعدی استودیوی دیزنی اشاره می کند: ” ما در حال آماده کردن فیلم سینمایی ” وینی د پو WINNIE THE POOH برای نمایش در بهار 2011 هستیم. فیلم ” وینی د پو” پروژه ی دو بعدی بعدی ماست و پروژه های دیگری هم در راه هستند. ما برای فیلم ” وینی د پو” بسیار هیجان زده هستیم و تلاش می کنیم آنرا همانگونه بسازیم که والت دیزنی فیلم اوریجینال” وینی د پو و درخت عسل WINNIE THE POOH AND THE HONEY TREE ” را ساخته بود”.


مترجم: مهبد بذر افشان
منبع: http://www.awn.com/news/films/lasseter-talks-princess-and-frog-and-2d
انیمیشن امروز


the_princess_and_the_frog_33.jpg
 

animations

Active Member
“ملکه ی برفی”، انیمیشن دو بعدی آینده ی دیزنی؟

disney-logo-handdrawn-snowqueen.jpg


با اکران جدید ترین تولید دو بعدی استودیوی دیزنی، ” شاهزاده خانم و قورباغه” ، گمانه زنی ها برای تخمین میزان موفقیت این فیلم در گیشه آغاز شده است. بر اساس آخرین حدسیات، فروشی معادل 35 تا 50 میلیون دلاربرای هفته ی نخست نمایش این فیلم پیشبینی می شود. موفقیت احتمالی این فیلم در گیشه، راه را برای تولید انیمیشنهای سنتی بعدی استودیوی دیزنی و سایر استودیو ها باز خواهد کرد، با اینحال استودیوی دیزنی پیشاپیش و با امید به اینکه ” شاهزاده خانم و قورباغه” بازگشتی خواهد بود به دوران طلایی این استودیو، اعلام کرده است که از این پس هر دوسال یکبار یک فیلم بلند سینمایی دو بعدی روانه ی بازار خواهد کرد.بر همین اساس چندی پیش جان لستر John Lasseter در یک مصاحبه اشاره ای به پروژه ی ” وینی د پو و درخت عسل ” کرد و حالا از اینسو و آنسو زمزمه هایی شنیده می شود مبنی بر اینکه استودیوی دیزنی در نظر دارد پروژه ی معلق مانده ی ” ملکه ی برفی The Snow Queen” را بار دیگر به روی میز کار انیماتورها باز گرداند. پیتر دل ویچو Peter Del Vecho ، تهیه کننده ی انیمیشن در سایت ” سلش فیلم SlashFilm ” در همین رابطه چنین می گوید:

” بلافاصله پس از پایان یافتن تولید ” شاهزاده خانم و قورباغه ” ، تیم تولید کننده شروع به ساخت فیلم بعدی یعنی وینی د پو خواهند کرد و پس از آن، فیلم بلند بعدی یعنی ملکه ی برفی در دستور کار قرار دارد. انیماتورهای ما بی صبرانه منتظر آغاز کار هستند …”

گفته می شود که آهنگساز معروف، الن منکن Alan Menken که بخاطر ساخت موسیقی فیلمهایی چون “پری دریایی کوچک” و ” دیو و دلبر” به شهرت رسیده است، از هم اکنون ساخت موسیقی “ملکه ی برفی” را آغاز کرده است. کانسپتها و طراحی شخصیتهایی از فیلم نیز در اینترنت به چشم می خورد، اگرچه که هنوز هیچکس با قاطعیت نمیتواند بگوید که آیا استودیو از این طراحی ها استفاده خواهد کرد یا اینکه اینها تنها بخشی از طراحی ها در مراحل اولیه ی پیش تولید هستند. ملکه برفی داستانی معروف از هانس کریستین اندرسون است که به مقوله ی جاویدان نزاع مابین خیر و شر می پردازد و داستان دو کودک به نامهای “کای Kai ” و “گردا Gerda” را روایت می کند. پسر بچه (کای) در چنگ ملکه ی برفی اسیر شده است، قلبش یخ زده و احساسات در او مرده است و دختر بچه( گردا) مصمم است که او را نجات دهد.

از سوی دیگر جان ماسکر John Musker و ران کلمنتزRon Clements کارگردانان “شاهزاده خانم و قورباغه” نیز پیشنهاد خود را برای پروژه ی دو بعدی آینده ی دیزنی ارائه داده اند، اما هنوز مشخص نیست که داستان مورد نظر آنها چیست و اینکه آیا با ارائه ی داستانی از سوی این دو کارگردان معروف ، پروژه ی “ملکه ی برفی” بار دیگر راهی بایگانی خواهد شد یا خیر؟


مهبد بذرافشان
منبع: انیمیشن امروز


snowqueen2.jpg

طراحی شخصیت "ملکه ی برفی" از هرالد زیپرمن Harald Siepermann
 

1835ali

Well-Known Member
نخستین انیمیشن مشترک ایران و اروپا تولید شد


«پارازیت» نخستین اثر انیمیشن مشترک ایران و سوئیس به کارگردانی امید خوش‌نظر و تهیه‌کنندگی سیدمسعود صفوی و یوخن ایهمان سوییسی تولید شد
به گزارش خبرآنلاین، نسخه نهایی این انیمیشن تهیه شده و به زودی روی نسخه 35 میلی‌متری عرضه می‌شود.

انیمیشن «پارازیت» سومین اپیزود از «تریلوژی» است که از سال 84 تولید آن آغاز شد و لایه‌های مختلفی دارد و به طور کلی در مورد فضای جنگ و نشان دهنده ارتباط کاراکتری به نام سرباز، با مدیا - رسانه - است.

به اعتقاد کارگردان این اثر «پارازیت» در پی بیان تاثیر رسانه‌ها بر انسان است و نشان می‌دهد رسانه‌ها به عنوان یک ساختار قدرتمند چگونه بر قلب، روح و ذهن انسان تاثیر می‌گذارند.

شخصیت سرباز به عنوان کسی که دارای پارادوکس رفتاری است، برای امید خوش نظر جذاب بوده چرا که معتقد است: «سربازان به واسطه سلاحی که در دست دارند هر کاری را می‌توانند انجام دهند و در عین حال بدون دستور مافوق هیچ قدرتی ندارند!»

کارگردان انیمیشن « پارازیت» درباره تاثیرات همکاری مشترک ایران و سوییس معتقد است با استقبالی که طرف سوییسی نشان داد و همکاری‌هایی که بین حوزه هنری و مدرسه عالی هنر سوئیس به وجود آمد، به نظر می رسد این اثر با وجود آنکه کوچک است، اما به سهم خود باعث نزدیکی فرهنگ ایران و سوییس شده است.

این انیمیشن 9 دقیقه‌ای، درباره سربازی است که در حین نگهبانی بر اساس صدا و تاثیرات ناشی از برنامه‌های مهیج رادیو، به کوچک ترین کنش محیطی (حرکت مورچه بر روی بدنش) واکنش نشان داده، با اسلحه ای که در دست دارد شلیک می کند و به طور ناخواسته همرزم خود را می‌کشد و ...

فیلم کوتاه «پارازیت» علاوه بر نمایش در همایش جهانی انیمیشن که دسامبر سال جاری میلادی در شهر لوتزرن سوییس برگزار می‌شود، در ماه نوامبر برای دانشجویان مدرسه عالی هنر سوییس نمایش داده می‌شود.

سایر عوامل این انیمیشن عبارتند از: انیماتوراصلی: بهزاد رجبی پور، مدل ساز: مجید اسماعیلی و علیرضا رنجبر، استوری برد: مهدی ابراهیم خانی، بانت: امید نژادنیک، صدا: گیروکلر و کامپوزیت: آدریان زوتر، تدوین: آرش کریمی،جلوه‌های بصری: جوردانو کانوا
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
نقد و بررسی انیمیشن : ماداگاسکار مبارک

نقد و بررسی انیمیشن مادگاسکار مبارک .

ورای تغییرات کوچک و خلاقانه ای که در سری شرک ایجاد شد ، سری دیگری سال آینده به بازار عرضه میگردد ، چهارمین فیلمی است که در کمتر از 10 سال تولید شد ، در حالی که سری داستان اسباب بازی ها شرکت Pixar با افزودن کیفیت در شرف ساختن سری شماره 3 در طی 15 سال می باشد .

دومین مجوز بی نظیر شرکت انیمیشن Dream works ، تقریباً به طرز غیر قابل باوری ، گروه شلوغ و پر سروصدای مادگاسکار می باشد ، مسلما نخستین ، فیلم لحظات بسیار زیبا و نگاهی تصنعی را در بر داشت و انیمیشن کامپیوتری را در مسیری جدید قرار داد .

با سومین اثر تکمیلی و اجتناب ناپذیر در تولید ،چه چیزی بهتر از این است که شخصیتها را روی صحنه تلوزیون زنده نگه داریم و بجای اینکه در استادیوی فیلمبرداری کار شرک را دوباره ادامه دهیم ( اگر برای یکسری از شخصیتها کار گرفت ، تا برای کلیه شخصیتها کار ثمر خواهد داد . درسته ؟ )
و آنها را در سورتمه بابانوئل به عنوان کادوی کریسمس قرار دهیم .

merry-mad-02.jpg

Shrek The Halls برای اینکه یک اثر ماندگار تلوزیونی شود از چندین سال پیش توسط شرکت درم ورکس برای ایجاد کاری جدید شروع شد ، خیلی زود مورد علاقه همگان شد و تا حد زیادی کار گرفت و محبوبیت بسیاری از کارکترها را پس از کار وحشتناک Shrek The Thied حفظ کرد .
پس چرا دوباره این کار را انجام ندهیم . این اصل و پایه ای برای ساخت فیلم ماداگاسکار مبارک شد . ضمیمه جدید به مجوز فیلم ماداگاسکار ، حضور ستاره های پنگوئنی فراری می باشد که قبلا در فیلم معروف جشن کریسمس ینام Christmas Caper ظاهر شدند .این فیلم نوعاً بسیار بسیار جذاب بوده . پس از آن ما سری ماداگاسکار 2 و پنگوئن های ماداگاسکار در کار Nickelodon را داشتیم و صادقانه بگویم که در این کار، ماداگاسکار و پنگوئن ها همکاری نداشتم به همین دلیل است که فکر می کنم که کار انیمیشنی درم ورکس برایم ناموزن بوده و از نظر نوع کاری ، برایم خیلی حائز اهمیت نبوده است .
از مزیت هایش کیفیت صداگذاری بوده که همه از فیلم ها گرفته شده به غیر از Sasha baron که به عنوان King Julian ظاهر شد و کسی که از مشکلات بدور بوده بنام Bruno و شخصیتی منزوی که تکه ای جالب برای قسمت خنده دار نبوده بنام Borat . مهم نیست چون Danny Jacobs از سری پنگوئن به ماداگاسکار وارد می شود و جایگزین خوبی برایش فراهم می آورد . اگر چه شخصیتی بوده که برای من خیلی آزار دهنده بود اما او آن را خیلی معمولی می یابد که ظاهرا یک شخصیت مطیع دارد .

مجموعه ماداگاسکار مبارک کوتاه است و فقط 20 دقیقه طول می کشد و به عنوان یک برنامه تلوزیونی محسوب می شود که همه چیز در مقادیر خیلی کم ظاهر می شوند و هر کارکتر لحظات منحصر به فرد خود را دارد که بدرخشد اما متن آن را هر گونه تغییرات پلات و افراط غیر حضوری شخصیتها باید غلبه کند .
پلات چیزی فراتر از آنچه که باید را به ما ارائه نمی دهد ، ما شخصیتها را می بینیم که در ماداگاسکار ماندگار شدند . تلاش مجدد می کنند اما این بار با بالن تا به نیویورک برگردند . قبل از اینکه کسی بتواند شادی کند جولین و گروه ایمورهای دیوانه از ترس اینکه حمله جن های قرمزپوش و غارتگر رخ دهد به بالن شلیک می کنند و بالن را پایین می آورند ، با این کار Alex و Melman و Gloria و Marty به ماداگاسکار بر می گردند . جن قرمزپوش بابانوئل بود که در حال گذشتن و دادن هدایای عید بوده اما حمله جولین باعث سقوط سورتمه بابانوئل می شود که این کار برای بابانوئل فراموشی به همراه دارد . در تلاش برای فهمیدن اینکه فرد قرمزپوش کیست ، شخصیتهای دوست داشتنی باید کریسمس را نجات دهند . خط داستان همیشه پر از چنین موقعیتهای پرهیجان بوده .
نیویورکیها نه تنها قول دادند که هدایا را بدهند بلکه سورتمه را به عنوان وسیله ای برای خروج همیشگی از ماداگساکار می دانستند .

merry-mad-03.jpg

پلات بسیار قدیمی است اما کیفیت صدا و ارزشهای تولیدی غنی را دارا می باشد و هیچ کس نمی تواند شاکی شود که درم ورکس در اساس کار کم گذاشته است . این انیمیشن چیزی فراتر از آنچه است که در سری Penguins در کار Nick ضبط شده و کیفیت کار نیز به تدریج در کل مجموعه بهبودی می یابد . مزیت آن مثل همیشه پنگوئن ها می باشند که این بار درگیر یک جنگ مضحک با گوزن های روسی بابانوئل می شوند که سرانجام تبدیل به درگیری مضحک می شود ، دو گروهی که دشمنان شمال و جنوبی قدیمی در جنگ سرد برای هم بوده اند .

image-615F_4B6653C2.jpg

کار موسیقی Heitor Pereira هم به لحاظ تکنیکی ماهرانه است که بر اساس تم های گرفته شده از فیلم ها و یکسری کارهای موفق مربوط به کریسمس به زیبایی آن می باشد ، گرچه کل زیبایی کار به خاطر دیالوگ های بسیار بلند و افکت های چشمگیر آن می باشد .
متاسفانه ابتدای کار به اندازه کافی شاد نیست . زمان زیادی طول می کشد که شخصیتها از ماداگاسکار خارج شوند و سفرشان را به خانه شروع کنند گرچه هدفی را که ما بدان واقف هستیم آنها هیچ وقت به آن نمی رسند . آنها در ماداگاسکار خواهند ماند تا در واقع فیلم دیگری از آنها ساخته شود . من هیچ وقت دلیل اینکه چرا جمله " وقتی من تصمیم به رفتن داشته باشم ، این کار را انجام می دهم " تکه کلام Julian شده را متوجه نمی شوم . نقطعه ضعفی که فیلم ماداگاسکار از دیدگاه من داشت این است که بابنوئل چکمه هایش را در می آورد و شروع به رقصیدن می کند ، اگر چه می دانم که این قسمت سبب خنده میلیون ها نفر شده است . همچنین فضای متناقضی بین شخصیتها دیده می شود . در یک لحظه همه بی قرار آزاد شده از حصار ماداگاسکار بودند اما وقتی سورتمه آنها را به خانه باز می گرداند همه به غیر از Alex شدیداً علاقمند بودند که آنجا را ترک کنند .
اما وقتی شخصیتها از جولین و ماداگاسکار رها می شوند و شروع به دادن هدایا می کنند سرعت بسیار زیاد می شود . تدوین فیلم ، ایجاد کمدی شادتر و فضایی گرم برای کریسمس جزء مواردی هستند که تا این نقطه زمانی در این مجموعه دیده نشده است . مونتاژ برای این کار الزامیست و CUT بین مکان ها ( لوکیشن ) و شرایط آب و هوایی باعث خنده می شود و این سوال را پیش می آورد که چرا زودتر شخصیتها به این روتین آورده نشدند و زمان زیادی را با جولین گذراندند . بر کسی پوشیده نیست که درم ورکس دوست دارد چیزی فراتر از آنچه مخاطبان دوست دارند به آنها ارائه دهد . اما وقتی مخاطبان بسیار خسته و حتی از برخی شخصیتها کلافه می شوند ، کار دچار مشکل می شود .

image-A1CA_4B6653C2.jpg

با میزان پولی که کارهای ضعیفی همچون Shrek The Third و Madagascar 2 کسب کرده اند من در اقلیت قرار می گیرم . بنابراین در حالی که ماداگاسکار مبارک از نظر من ، فقط با ایجاد چند دقیقه خنده ، کمی سرگرم کننده است اما مطمئنم تعداد مخاطبان هیجان زده ثابت می کند که تعداد زیادی از آنها بیرون منتظرند که این اثر بی نظیر را بر روی DVD دریافت کنند و برای سومین فیلم در سال 2011 صف بکشند . علاقمندی به شخصیتهای ماداگاسکار را برای اولین بار درک می کنم اما همچون همیشه درم ورکس مقصر است که به ما بهترین کار را ارائه دهد و سعی می کند بهترین ها را به ما هدیه کند .

مترجم : MR.Baloot

منبع : WWW.Baloot3d.blogfa.com

برگرفته شده از سایت : Animated Views


این انیمیشن را هم می توانید از اینجا دانلود کنید
 

animations

Active Member
انیمیشنهای نامزد اسکار ۲۰۱۰

لیست اسامی انیمیشنهای بلند و کوتاه کاندیدای اسکار 2010 اعلام شدند. در بخش مربوط به بهترین فیلم بلند انیمیشن، نامزدهای دریافت جایزه عبارتند از:

1- کورالاین Coraline ( هنری سلیک)
2-آقای فاکس شگفت انگیز The Fantastic Mr. Fox ( وس اندرسون)+ نامزد دریافت اسکار بهترین موسیقی
3- شاهزاده خانم و قورباغه The Princess And The Frog ( جان ماسکر و ران کلمنتز)+ نامزد دریافت اسکار بهترین ترانه
4- راز کلز The Secret of Kells ( تام مور)
5- بالا UP ( پیت داکتر)+نامزد دریافت اسکاربهترین فیلم در رقابت با آواتار، بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی، بهترین موسیقی فیلم و بهترین صداگذاری

***********************************************************

در بخش بهترین انیمیشن کوتاه نامزدها عبارتند از:

French Roast
کارگردان : فابریس ژوبر Fabrice O. Joubert

داستان : مردی در رستوران متوجه می شود که کیف پولش را گم کرده است و تصمیم میگیرد تا پیدا شدن یک راه حل، بازهم قهوه سفارش دهد.

frenchroast.jpg

Granny O’Grimm’s Sleeping Beauty
Nicky Phelan and Darragh O’Connell کارگردان : نیکی فیلن و دارا اکانل

داستان : مادر بزرگی درحال تعریف کردن روایت تازه ای از داستان زیبای خفته برای نوه ی وحشتزده اش است.

4110214ff1ec8cdf90a106f172841040.jpg

The Lady and the Reaper
کارگردان : خاویر گارسیا Javier Recio Gracia

داستان : عزرائیل و یک دکتر ازخودراضی در حال نبرد بر سر مرگ یا حیات یک پیرزن هستند.

cd5252c892e24edea2c8161d46c06146.jpg

Logorama
Nicolas Schmerkinکارگردان: نیکلاس شمرکین

داستان :در دنیایی که تماما از مارکها و نامهای تجاری ساخته شده، پلیسها ی میشلین به دلقک مک دونالد مظنون به ارتکاب قتل میشوند.

9ed1d85e3093f936f5d2d648158386a5.jpg

A Matter of Loaf and Death
Nick Park کارگردان: نیک پارک

داستان : یک قاتل زنجیره ای نانوایان شهر را مورد تهدید قرار داده است.والاس و گرومیت که حالا صاحب یک نانوایی هستند تصمیم میگیرند که با این تهدید مقابله کنند.

 

animations

Active Member
انیمیشنهایی که در سال ۲۰۱۰ اکران خواهند شد



سایت رسمی نشریه نیویورک تایمز بر اساس یک سنت هرساله، لیستی از برجسته ترین فیلمهایی که در سال 2010 اکران خواهند شد را منتشر کرده است. در این لیست میتوان نام تعدادی فیلم انیمیشن بلند را نیز دید که اگر شامل تمام فیلمهای بلند انیمیشن در سال 2010 نباشند، قطعا برخی از برجسته ترینهای این گروه هستند. با هم نگاهی به این لیست می اندازیم:


1- HOW TO TRAIN YOUR DRAGON : محصولی از استودیوی دریم ورکز، به کارگردانی دین دو بلویز Dean DeBlois و کریس سندرز Chris Sanders . تاریخ نمایش : بیست و ششم مارچ 2010


how-to-train-your-dragon-trailer-29-12-09-kc2.jpg

2- DESPICABLE ME : داستان سه دختر یتیم که یک مرد تبهکار را از دزدیدن ماه منصرف می کنند به کارگردانی پیر کافین Pierre Coffinو کریس ریناد Chris Renaud . تاریخ نمایش : نهم جولای 2010


despicable_me-studiofaca.jpg

3- TOY STORY 3 : سومین قسمت از این مجموعه ی بسیار معروف . محصول دیزنی/پیکسار . کارگردان لی آنکریچ Lee Unkrich . تاریخ نمایش : هجدهم ژوئن 2010


poster-toystory3.jpg

4- ALPHA AND OMEGA : داستان دو گرگ آواره که تصمیم دارند به خانه برگردند. کارگردان آنتونی بل Anthony Bell و بن گلاک Ben Gluck . تاریخ نمایش : دهم اکتبر 2010


alpha_and_omega-500x281.jpg

5
- GUARDIANS OF GA’HOOLE : داستانی در مورد جغد جوانی که ربوده میشود تا تبدیل به یک جنگجو شود. کارگردان : زک اشنایدر Zack Snyder .تاریخ نمایش بیست و چهارم سپتامبر 2010


gahoole.jpg
6- MEGAMIND : ماجرای یک اهریمن بدکار که وقتی که بطور اتفاقی الهه ی انتقامش را می کشد، متوجه می شود که قدرت و جذابیتش را هم از دست داده است. کارگردان : تام مک گرث Tom McGrath . تاریخ نمایش : پنجم نوامبر 2010

megamind.jpg
7- RAPUNZEL : یکی دیگر از افسانه های پریان، دختری با موهای طلایی بسیار بلند که در یک قلعه اسیر شده است و منتظر شاهزاده رویاهایش است که او را نجات بدهد. کارگردان : ناتان گرینو Nathan Greno و بایرون هاوارد Byron Howard . تاریخ نمایش : بیست و چهارم نوامبر 2010

rapunzel0061.jpg
8-Shrek Forever After : احتیاج به هیچ توضیح اضافه ای ندارد.محصول دریم ورکز . کارگردان : مایک میشل Mike Mitchell .​
تاریخ نمایش : بیست و یکم می 2010

shrekforeverafter1.jpg

مترجم: مهبد بذرافشان

منبع :http://www.nytimes.com
انیمیشن امروز
 

mohsen_joker

New Member
سلام و خیلی ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون!
میخواستم بعد از تشکر از تلاشتون ازتون بپرسم آیا میشه اطلاعات و اخباری در مورد جشنواره های انیمیشن مثل "انسی" یا "سیگرف" یا "انیمکس" یا ... و اطلاعاتی در مورد شرایط شرکت در اونا قرار بدید!
میدونم خیلی روم زیاده!
ممنون!!!:wink:
 

mohsen_joker

New Member
انیمیشن Rio


Rio داستان طوطی آبی است که سفر خود را از ایالت مینه سوتا به سوی ریودوژانیرو آغاز میکند.
این انیمیشن کار بعدی استودیوی فاکس قرن بیستم است که تولید اون رو استودیوی 3D Bluesky بر عهده داره!
کارگردان این انیمیشن Carlos Saldanha است که خودش در برزیل متولد شده و پیش از این کارگردانی انیمیشن های "ICE AGE" و "هورتون می شنود" و"روباتها" رو به عهده داشته!
تاریخ عرضه ی این انیمیشن زیبا 8 آوریل 2011 اعلام شده!
لینک تریلر این انیمیشن زیبا:

به امید خبر اکران Toy Story 3

 

پیوست ها

  • Rio2.jpg
    Rio2.jpg
    77.4 کیلوبایت · بازدیدها: 26
آخرین ویرایش:

mohsen_joker

New Member
Cinderella : Once Upon . . . In The West
[FONT=&quot]سیندرلا: روزی از روزها . . . درغرب[/FONT]
[FONT=&quot]
داستانی از برادران [/FONT]Grimm
[FONT=&quot]
سیندرلا دختری گاوچران است که به وسیله ی مادر خوانده و دو خواهرش رنجهای زیادی را متحمل میشود.
[/FONT]​
[FONT=&quot]سیندرلا به عنوان یک کاراکتر کارتونی انگار قرار نیست هرگز فراموش شود.این تصویر جدید است از سیندرلا در غرب وحشی وافسانه ای به همراه سالون ها وشش لولهایش. در دنیایی خیالی که به مناظر بی پایان باز میشود.[/FONT]​
[FONT=&quot]راهزنان سوار بر کرکس و دزدان دریایی در اقیانوسی از شن و ماسه.[/FONT]​
[FONT=&quot]
این توضیحی است که خود کمپانی [/FONT]
Delacave[FONT=&quot] در مورد انیمیشن جدیدش سیندرلا: روزی از روزها در غرب میده.[/FONT]
[FONT=&quot]اما گزارشی از این انیمیشن فرانسوی که در سال 2011 اکران خواهد شد:[/FONT]
[FONT=&quot]
از داستان سیندرلا اقتباس های زیادی وجود دارد اما این داستان اقتباسی است از داستان نویسنده فرانسوی [/FONT]
Charles Perrault[FONT=&quot].[/FONT]
[FONT=&quot]این انیمیشن توسط استودیوی فرانسوی [/FONT]Delacave[FONT=&quot] ساخته خواهد شد.[/FONT]
[FONT=&quot]سیندرلا در شهری مرزی تحت سرپرستی نامادریش و به همراه دو خواهر خوانده اش زندگی میکند. تلگرافی میرسد که خبر از ورود شاهزاده همراه با مادرش دوشس بزرگ به شهر میدهد و نامادری سیندرلا مایل است که یکی از دختران او با شاهزاده ازدواج کند.[/FONT]
[FONT=&quot]مسابقه ی پرتاب توپ که احتمالا سیندرلا نمی تواند در آن شرکت کند.[/FONT]
[FONT=&quot]شخصیت های این انیمیشن زیبا در محیطی پر جنب وجوش روایتگر داستان عشق عدالت و زندگی خوش وخرم هستند.[/FONT]
[FONT=&quot]سیندرلای کمپانی[/FONT]Delacave[FONT=&quot] علاوه بر منحصر به فرد بودن یک انیمیشن [/FONT]3d[FONT=&quot] فرانسوی است که در سال 2011 اکران خواهد شد. اما این اولین کار این استودیو نیست. [/FONT]
[FONT=&quot]استودیوی [/FONT]Delacave 3D[FONT=&quot] اولین بار در سال 2008 در مرکز پاریس افتتاح شد و داستان [/FONT]Pussn Boot[FONT=&quot] (گربه ی چکمه پوش) اولین کار این استودیو است که در سال 2009 اکران شد و امروز [/FONT]Delacave[FONT=&quot] با تولید سیندرلا این راه را ادامه میدهد.[/FONT]
[FONT=&quot]پاسکال هرولد (رئیس کمپانی [/FONT]Delacave[FONT=&quot]):[/FONT]
[FONT=&quot]ما به عصری جدید از انیمیشن با رشدی فوق العاده و همراه با موفقیت تکنولوژی [/FONT]CGI[FONT=&quot] و [/FONT]3D[FONT=&quot] وارد شده ایم.[/FONT]
[FONT=&quot]هرولد به همراه دستان هنرمندان [/FONT]Delacave[FONT=&quot] به دنبال تکمیل تخیل لجام گسیخته است.[/FONT]
[FONT=&quot]او میگوید ما در سال 2009 تصمیم به ارائه ی موتور رندر [/FONT]3D[FONT=&quot] جدیدی گرفتیم.[/FONT]
[FONT=&quot]برای ساخت این انیمیشن از نرم افزار مایا و پردازنده ی [/FONT]Mach Studio Pro’s[FONT=&quot] که ساخت خود کمپانی [/FONT]Delacave[FONT=&quot] است استفاده شده که خود هرولد در مورد آن میگوید: این پردازنده اجازه تغییرات در انیمیشن توسط کارگردان حتی چند روز قبل از موعد تحویل را میدهد.[/FONT]
[FONT=&quot]
کارگردان:[/FONT]
Pascal Herold
[FONT=&quot]داستان اصلی: برادران [/FONT]Grimm[FONT=&quot] و چارلز پرو[/FONT]
[FONT=&quot]تهیه کننده: [/FONT]Pascal Herold[FONT=&quot] و [/FONT]Michel Schmidt
[FONT=&quot]فیلمنامه: [/FONT]Alexandre Apregis & Jerome Apregis & Pascal Herold & Frederic Le Bolloch
[FONT=&quot]زمان: 85 دقیقه[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]لینک تریلر این انیمیشن[/FONT]
http://www.delacave.com/cinderella/trailer/trailer.htm
 

پیوست ها

  • 003_cinderella.jpg
    003_cinderella.jpg
    400.9 کیلوبایت · بازدیدها: 11
  • 001_cinderella.jpg
    001_cinderella.jpg
    227.3 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • 009_stepsisters color.jpg
    009_stepsisters color.jpg
    218.2 کیلوبایت · بازدیدها: 15
  • delacave_jobs.gif
    delacave_jobs.gif
    3.4 کیلوبایت · بازدیدها: 1
  • 008_stepmother_detail.jpg
    008_stepmother_detail.jpg
    153 کیلوبایت · بازدیدها: 7
آخرین ویرایش:

animations

Active Member
اسباب‌بازي‌ها در هفته اول ميليونر شدند

انيميشن هاليوودي «داستان اسباب‌بازي‌هاي‌3» با 41 ميليون دلار فروش در صدر گيشه سينماي آمريكاي شمالي قرار گرفت.

A0870174.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، انيميشن «داستان اسباب‌بازي‌هاي‌3» محصول كمپاني پيكسار ديزني كه در اولين روز از اكران خود 41 ميليون دلار فروش كرد، ميزان فروش خود طي سه روز آخر هفته را از مرز 100 ميليون دلار گذراند.

بدين ترتيب اين انيميشن در جايگاه انيميشن‌هاي «شرك‌2» و «شرك‌3» قرار گرفت كه هردو در اولين تعطيلات آخر هفته از نمايش‌شان بيش از 100 ميليون دلار فروش كردند.

بنا براين گزارش، پيش از اين پرفروش‌ترين افتتاحيه كمپاني پيكسار با 70 ميليون و 500 هزار دلار به فيلم «باور نكردني‌ها» اختصاص داشت.


منبع: پیلبان
 

mohsen_joker

New Member
داستان اسباب بازی 3 و رازهاش !!!

[FONT=&quot]بالاخره داستان اسباب بازی3 اکران شد!!![/FONT]​
[FONT=&quot]
اما جز داستان اون و فروش فوق العادش داستان اسباب بازی پر از پیوندهای مخفی و هیجان انگیز با دیگر فیلمها و پیوند با چیزهائی غیر از فیلمهای پیکسار است.
[/FONT]​
[FONT=&quot]
مثلا:
[/FONT]​
[FONT=&quot]. شماره ی ماشین مادر اندی [FONT=&quot]([/FONT]A113[FONT=&quot]) که شماره ی کلاس درس [/FONT]CalTech[FONT=&quot] است که بسیاری از انیماتورهای پیکسار در اون تحصیل کردن.[/FONT][/FONT]​
C:%5CDocuments%20and%20Settings%5CMeysan%5CDesktop%5CMohsen%27s%20Files%5CNew%20Folder%5Cpseudoblog_toystoryee150a.jpg
Toy_Story_3_A113.jpg

[FONT=&quot]
.
یا اینکه یک کارت پستال در کمد اندی از طرف کاراکترهای محبوب فیلم
Carl & Ellie Fredrickson[/FONT][FONT=&quot] UP[/FONT][FONT=&quot]وجود داره![/FONT]​

[FONT=&quot] . همینطور به شخصیت Lighting McQueen[FONT=&quot] انیمیشن [/FONT]Cars[FONT=&quot] چندین بار اشاره میشه از جمله ماشین اسباب بازی که در مهد کودک وجود داره. و حتما اینو میدونید که شماره ی 95 [/FONT]McQueen[FONT=&quot] در انیمیشن [/FONT]Cars[FONT=&quot] همون سالیه که اولین قسمت داستان اسباب بازی اکران شد.[/FONT][/FONT]​
ts3-mcqueen.jpg

[FONT=&quot]
.
پیکسار معمولا به یه نحوی انیمیشن بعدی خودش رو در انیمیشنهاش معرفی میکنه و انیمیشن بعدی اونها
Cars2[FONT=&quot] خواهد بود. اینو پوستری که بالای تخت در داستان اسباب بازی هست میگه. همینطور این پوستر نشون میده که اتوموبیل [/FONT]McMissile[FONT=&quot] نقش عمده ای در ماشین های 2 داره.[/FONT][/FONT]​
[FONT=&quot]البته حتما میدونید که نمو اولین بار در شرکت هیولاها ظاهر شد و[/FONT]Lots-o-Huggis Bear[FONT=&quot] داستان اسباب بازی 3 قبلش در انیمیشن UP [FONT=&quot] ظاهر شده بود و وال-ای هم اولین بار در راتاتویی موش آشپز دیده شد.
[/FONT]
[/FONT]​
pseudoblog_toystoryee150c.jpg

toystory3hint.jpg

pixarcharactereggs.jpg



[FONT=&quot]
.
باتریهای باز لایتیر محصول شرکت
Buy 'N'Large[FONT=&quot] است که مسئول رانینگ سیاره در وال-ای است.
[/FONT]
[/FONT]
tumblr_krf36y7Rg41qzb7dao1_500.jpg

[FONT=&quot]
.
همینطور عروسک توتورو در انیمیشن به یاد موندنی هایااو میازاکی بزرگ "همسایه ی من توتورو" که وودی با اون ملاقات میکنه.
[/FONT]​
pseudoblog_toystoryee150d.jpg

[FONT=&quot]
.
علاوه بر این در مهدکودک آقای "ری" همون سفره ماهی که در نمو سرویس مدرسه بود هم دیده میشه.
[/FONT]​
pseudoblog_toystoryee150e.jpg

[FONT=&quot]

در ضمن سه گانه ی داستان اسباب بازی به زودی سه گانه ی ماتریکس رو پشت سر میذاره. البته همین الان هم پر فروشترین سه گانه انیمیشن دنیااست وسه گانه ی عصر یخبندان رو پشت سر گذاشته.

با عرض تبریک به آقای animations البته بدونید که این مقاما به هیچ کس وفا نمیکنه!!!:rose:
شوخی کردم:green::lol:
[/FONT]​
 
آخرین ویرایش:

animations

Active Member
معرفی پنج اجرای برتر در فیلمهای انیمیشن

به بهانه اکران انیمیشن "داستان اسباب بازی 3"، "جورج کلونی"، "آنتونیو باندراس"، "تام هنکس" و... به عنوان پنج اجرای برتر این بازیگران در فیلم های انیمیشن معرفی شدند.

پایگاه اطلاع رسانی اسوشیتد پرس با بیان اینکه برخی از بازیگران مطرح و نامدار سینمای جهان، گاهی در پشت دوربین به عنوان گوینده یک شخصیت کارتونی، اجرای بهتری در مقایسه با بازی های خود به نمایش می گذارند، پنج اجرای برتر بازیگران در این حوزه را معرفی کرد.

بنابر گزارش پایگاه خبری اسوشیتد پرس، فهرست اسامی پنج بازیگر مطرح که اجرای خوب و قوی را در این چند سال اخیر از خودشان در امر سخنوی نشان داده اند به شرح زیر است:

"جورج کلونی" (انیمیشن "آقای فاکس شگفت انگیز"، در نقش آقای فاکس)
"آنتونیو باندراس"، (انیمیشن "شرک"، در نقش گربه چکمه پوش)
"بن برت"، (انیمیشن "وال ای"، در نقش رباطی به نام "وال ای")
"برد برد"، (انیمیشن "باورنکردنی ها"، در نقش "ادنا")
"بتی لو گرسون" (انیمیشن "101 سگ خالدار"، در نقش "کرولا دو وبل")

همچنین در فیلم تازه به اکران در آمده "داستان اسباب بازی 3" نیز بازیگران مطرحی مانند "تام هنکس" و "تیم آلن" سخنوری کرده اند.


منبع: ایرانیان انیمیشن
 

Scrat

New Member
منم خبر بازی:دی

این هفته انیمیشن Despicable Me اکران شد با فروش 60 ملیون دلار درصدر باکس آفیس این هفته بالاتر از قسمت سوم توایلایت! و فیلم علمی تخیلی Predator قرار گرفت! داستان اسباب بازی هم به مکان چهارم جدول با فروش 22 ملیون دلار قرار گرفت!

56789.JPG


داستان این انیمیشن مربوط به 3 عدد دختر در یک یتیم خانه میباشد که تصمیم به دزدیدن ماه دارند (یا یه چیزی تو این مایه ها! هنوز ندیدم:دی)

پ.ن: اینجا اسپم آزاده؟:دی
پ.ن2: نیستی اونور مدیر جان:دی
 

animations

Active Member
قصه اسباب‌بازي‌ها ادامه دارد

تهيه‌كنندگان مجموعه انيميشن «قصه اسباب‌بازي»‌مي‌گويند قصد دارند قسمت چهارم آن را نيز توليد كنند.

استقبال خوب كودكان و نوجوانان و خانواده‌هاي آنان از سومين قسمت اين مجموعه فيلم كمدي، حادثه‌اي و خانوادگي باعث شد تا سازندگان آن تصميم بگيرند قسمت جديدي از ماجراجويي‌هاي شخصيت‌هاي عروسكي فيلم را بسازند. قسمت سوم «قصه اسباب‌بازي» هفته قبل به روي پرده سينماهاي جهان رفت.

با وجود آن‌كه برپايي مسابقه‌هاي جام‌جهاني فوتبال در افريقاي جنوبي توجه عموم مردم را به خود جلب كرده است، خانواده‌ها استقبال زيادي از «قصه اسباب‌بازي 3» كردند. منتقدان سينمايي مي‌گويند استقبال از فيلم در زمان برپايي مسابقه‌هاي فوتبال، حكايت از علاقه زياد مردم عادي- به ويژه بچه‌ها و نوجوانان- به ماجراجويي‌هاي اسباب‌بازي‌هاي اين مجموعه فيلم دارد.

در قصه قسمت سوم اين انيميشن، دو اسباب‌بازي اصلي قصه يعني «وودي‌گاوچران» و «باز فضانورد» همراه بقيه اسباب‌بازي‌ها راهي يك مهدكودك و در آن‌جا با ماجرا‌هاي تازه‌اي روبه‌رو مي‌شوند. سازندگان فيلم اين روزها در جست‌وجوي موضوع جذابي براي فيلم‌نامه قسمت جديد هستند.


منبع: ایرانیان انیمیشن
 

mohsen_joker

New Member
جدید ترین انیمیشن استودیو Ghibli

Karigurashi no Arrietty

این انیمیشن کار جدید استودیو Ghibli (که بنیانگذار اون هایائو میازاکی بزرگ است)است که گارگردانی اون رو Hiromasa Yonebayashi بر عهده داشته.
و تاریخ اکران اون 17 July 2010 بوده. همون 26 تیر خودمون!
موسیقی این انیمیشن توسط Bretonne ساخته شده و داستان اون در مورد خانواده ای از آدم کوتوله هاست که دختری 14 ساله به نام Arietti دارند و اعضای این خانواده بیش از 10 سانتیمتر قد ندارند!
Pod و Homily پدر و مادر Arietti هستند که صداپیشه گی اونها رو Tomokazu Miura و Shinobu Otake بر عهده دارند.
این خانواده در خانه ای قدیمی در کنار خانواده ای معمولی زندگی میکنند که در این خانواده ی معمولی Sho پسر 12 ساله ای همراه با مادربزگ مریضش زنگی میکنند.صداپیشه گی Sho رو Byunosuke Kamiki بر عهده خواهد داشت.
در این انیمیشن پسر کوچولوی 12 ساله ای به نام Spiller هم هست که جزء آدم کوچولوهاست.

Karigurashi_no_Arrietty_poster.png

 

mohsen_joker

New Member
انیمیشن آلفا و امگا (Alpha & Omega)

آلفا و امگا انیمیشنی است به تهیه کنندگی Richard Rich کارگردان انیمیشن به یاد موندنی The Fox And The Hound (روباه و سگ گله) که خیلی از ماها ازش خاطرات زیبائی داریم.
کارگردانی این انیمیشن رو Antony Bell و Ben Gluck بر عهده دارند و صداپیشگان اون Justin Long ، Hayden Panettiere ، Christina Ricci و Dennis Hopper هستند.


51FdNIxbSQL.jpg


این فیلم با تکنیک 3-D CG در 17 سپتامبر 2010 اکران خواهد شد.
داستان انیمیشن از این قراره که : Kate یک گرگ آلفا است که مسئولانه ، منظم و با تمرکز به وظایف خودش زندگی میکنه ولی Humphrey همون امگا دائما در حال تفریح با دوستانشه. حالا Kate و Humphrey با هم برخورد میکنن و هر دوی اونا یک شب توسط آدما دستگیر و از خونشون در Jasper Park کانادا به Idaho در ایالات متحده برده میشن و بعد از اون Kate و Humphrey در داستانی هیجان انگیز برای برگشت به خونشون تلاش میکنن.
انیمیشن های کلیدی این کار در Crest’s Animation Studio در هند زده شده و ادامه ی کار تولید اون در لسانجلس انجام شده.



Alpha_and_Omega_poster.jpg


اینم لینک ترایلر این انیمیشن:
http://www.cinemablend.com/new/Alph...e-And-Justin-Long-Form-A-Wolf-Pack-18716.html
 
آخرین ویرایش:

animations

Active Member
تغییر در قوانین اسکار

در حال حاضر رقابت جلوه‌های بصری (ویژه) در اسکار شلوغ‌تر شده است و موشن کپچر خارج از رده‌بندی انیمیشن قرار دارد.

oscar1.jpg

آکادمی هنر و علوم تصاویر متحرک اخیراً قوانین به روز شده‌ای برای هشتاد و سومین سال اسکار تصویب کرده است و تعداد نامزدهای رده‌ی جلوه‌های ویژه را از سه به پنج افزایش داده است.
به علاوه این گروه قوانین برای رده‌ی بهترین فیلم بلند انیمیشن وضع کردند که به موجب آن موشن کپچر از رده انیمیشن حذف شد.
قانون وضع شده به این شرح است: «یک فیلم بلند انیمیشن به این صورت تعریف می‌شود که یک تصویر متحرکی که مدت زمان آن بالای 40 دقیقه باشد که در آن حرکت و اجرای شخصیت‌ها با استفاده از تکنیک فریم به فریم ساخته شده باشد. موشن کپچر خودش یک تکنیک انیمیشن نیست. به علاوه تعداد معینی از شخصیت‌های عمده باید انیمیت شوند و انیمیشن نباید کمتر از 75 درصد مدت زمان پخش فیلم باشد».
این آکادمی قوانین دیگری نیز برای فیلم های بلند انیمیشن وضع کرده است، از جمله این که مدت زمان لازم برای این که فیلمی در رده فیلم بلند قرار بگیرد را از 70 دقیقه به 40 دقیقه کاهش داده است. با این تغییر اشکالی را که در قوانین قبلی که فیلم‌های بین 40 تا 70 فاقد شرایط لازم برای رده فیلم کوتاه یا بلند می‌دانست وجود داشت، اصلاح شود.
هشتاد و سومین مراسم اسکار جشنواره اسکار در 27 فوریه در کداک تیاتر در هالیوود برگزار می‌شود.


منبع: پیلبان
 

mohsen_joker

New Member
Legend of the Gardians: The Owls of Ga’Hoole

انیمیشن بعدی که اکران خواهد شد انیمیشن "افسانه نگهبانان: جغدهای گاهول" "Legend of the Gardians: The Owls of Ga’Hoole" خواهد بود که در تاریخ 24 سپتامبر 2010 یا همون 2 مهر خودمون توسط کمپانی Warner Bros عرضه خواهد شد.

21277.jpg

کارگردانی این انیمیشن رو
Zack Snyder همون کارگردان تحسین شده ی فیلم Down of the Dead بر عهده داره.

21273.jpg

صدا پیشگان این انیمیشن
Ryan Kwanten و Hago Weaving و Jim Sturgess هستند.
داستان این انیمیشن که در ژانر فانتزی عرضه خواهد شد برداشتی است از کتاب معروف و محبوب Kathryn Laskey .
سورن جغد جوانی است که به همراه مادر پدر و برادرش زندگی میکند. روزی او از خانه اش در خیابان Aggie دزدیده میشود و برای تبدیل شدن به سرباز از طریق شست و شوی مغزی به یک نوان خانه برده میشود و ...

21280.jpg

در ضمن از عکس ها و ترایلرهای این انیمیشن به نظر میاد که کار با کیفیتی باشه.

اینم لینک ترایلر این انیمیشن:
http://www.imdb.com/video/imdb/vi1068631577/
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا