• آخرین اخبار از دنیای انیمیشن • | • Last News Of The Animation World •

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Saeid Taheri

Active Member
داستان انیمیشن شرک سه فاش شد

" جفری کاتزنبرگ "، تهیه کننده شرکت فیلمسازی دریم ورکزموافقتش را برای افشای داستان انیمیشن " شرک سه " اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارسینمایی " مهر" وی دراین مورد گفت :" دراین اثرشرک وفیونا به عنوان نماینده های پادشاه وملکه سرزمین دورودورتربه فعالیت می پردازند با این وجود به نظرمی رسد که ازکارخود راضی نیستند وتمایل دارند که اززندگی اشرافی فاصله گرفته وبه مرداب بازگردند .ازهمین روپادشاه به آنها می گوید تنها درشرایطی به آنها اجازه می دهد این سرزمین را ترک کنند که نماینده ای شایسته برای تاج وتخت بیابند."
" کاتزنبرگ " درادامه صحبتهایش می افزاید :" اینگونه است که شرک ، دافنی وگربه چکمه پوش سفرشان را برای یافتن آرتی جوان ، برادرزاده ملکه لیلیان آغازمی کنند .با این وجود آرتی نمی پذیرد که به عنوان شاه آرتور، زندگی تازه ای را آغازکند وشرک ناگزیرست که روحیه یاغی گری وی را تعدیل بخشد."
انیمیشن "شرک سه " درسال 2007 روانه سالن سینماها می شود .قسمت نخست شرک درسال 2001 به نمایش عمومی درآمد وتندیس اسکاربهترین انیمیشن را ازآن خود کرد.این اثردرآمریکا با فروش 267 میلیون دلاری مواجه شد ودربازارجهانی به فروش455 میلیون دلاردست یافت.

از : mehrnews.com
 

Saeid Taheri

Active Member
اینکردیبل ها سود سالانه پیکسار را افزایش داد

به لطف فروش فوق العاده نسخه های DVD انیمیشن اسکار گرفته "اینکردیبل ها"، استودیو فیلمسازی پیکسار درآمد خود را در چهار ماه نخست سال جاری میلادی سه برابر افزایش داد.
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری مهر، پیکسار که در عرصه انیمیشن سازی فعال است تا روز دوم آوریل 82 میلیون دلار درآمد خالص داشت که در مقایسه با درآمد 27 میلیون دلاری مدت مشابه در سال گذشته رشدی 300 درصدی را نشان می دهد. به این ترتیب سهامداران پیکسار به ازای هر سهم سودی معادل 67 سنت خواهند داشت که بالاتر از پیش بینی سود 47 سنتی کارشناسان بازار بورس است.
همچنین سود خالص شرکت پیکسار در چهار ماه نخست سال 2005 به 161 میلیون دلار رسید که به نسبت سود 54 میلیون دلاری مدت مشابه سال پیش از آن باز هم حدود سه برابر افزایش یافته است. استیو جابز، مدیر اجرایی پیکسار، در بیانیه ای به مناسبت افزایش فوق العاده درآمدهای شرکت تحت مدیریتش گفت: "ما با فروش خارق العاده نسخه های DVD انیمیشن "اینکردیبل ها" شروعی خیره کننده داشتیم و امیدواریم پرفروشترین DVD سال هم فیلم ما باشد."
استودیو پیکسار در حال حاضر مشغول آماده سازی جدیدترین محصول خود به نام "خودروها" است که قرار است توسط استودیو والت دیزنی سال آینده میلادی اکران شود. دیزنی همچنین اواخر سال جاری و در دهمین سالگرد اکران انیمیشن بسیار موفق "داستان اسباب بازی" نسخه ای جدید از آن را روانه بازار خواهد کرد. "داستان اسباب بازی" نخستین انیمیشن سینمایی و تمام رایانه ای پیکسار بود.

از : .mehrnews.com
 

Saeid Taheri

Active Member
انيميشن‌هاي روز جهان در شبكه پنج

فیلم های انیمیشن روز جهان در سری جدید برنامه نمای نزدیک به نمایش در مي آيد.

به گزارش«پايگاه خبري فيلم كوتاه» به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی گویندگان جوان تهران، در این برنامه که پخش آن از روز سه شنبه همزمان با نیمه شعبان،میلاد امام زمان(عج) آغازمی شود ضمن پخش قسمت های زیادی از فیلم بصورت دوبله،صحنه هایی از پشت صحنه کار و خطاهای موجود در فیلم و گفتگوهایی با عوامل نشان داده خواهد شد .

فیلم های انیمیشنی که برای پخش در این برنامه در نظرگرفته شده اند عبارتنداز:روبوت ها، عزیزمصر،پوکوهانتس،مولان 2،سه شمشیردار،تارزان 2،شمشیرجادویی،اولیورورفقا، درجستجوی نمو،خرس برادر،قطارسریع السیرقطبی،داستان های میکی وکریسمس ، آناستازیا،چرخ وفلک جادویی،بازیگرهزاره،ماداگاسکار،کیم پاسیبل،پیتربان 2و.. نمای نزدیک که پخش آن با فیلم خانه ای درمزرعه(ویل فین)،آغاز می شود در شبکه 5 سیما با همکاری انجمن صنفی گویندگان جوان تهران توسط عوامل زیر تولید خواهد شد .

کارگردان و مدیر دوبلاژ:مهرداد رئیسی.تهیه کننده:احسان برخی.میکس و مونتاژ:ایمان شکیبا.صدا بردار:مجید حبیبی.مترجم:شهروز ولی.گوینده ها:آرزو آفری،سیما رستگاران،کوروش زارع پناه، محمد رضا علیمردانی و کسری مهریار.

خوش به حال تهرونی ها !

از : shortfilmnews.com
 

Saeid Taheri

Active Member
ساعت رو نمیدونم متاسفانه ، ولی داخل لیست برنامه ها ، احتمالا داخل جام جم میتونید پیداش کنید .

دوست عزیز ( rezaderaz ) اینجا خبری نیست ! ، مگر این که خبری درست کنن براش ...
 

Saeid Taheri

Active Member
ساعت رو نمیدونم متاسفانه ، ولی داخل لیست برنامه ها ، احتمالا داخل جام جم میتونید پیداش کنید .

دوست عزیز ( rezaderaz ) اینجا خبری نیست ! ، مگر این که خبری درست کنن براش ...
 

modjtaba

Member
mikhastam mojaddadan az Saeid jon tashakkor konam va esme donafar az iran ke dar sakhte animation-e
Finding Nemo sherecat dashtan ro beam
Fareed Behmaram-Mosavvat:
1.Tank Unit(yeki az shot haie film)
2.Technical Development(barname nevisi baraye plugin)
Omid Amjadi:
Pixar Shorts
 

Saeid Taheri

Active Member
سه روز با رنگین کمان های انیمیشن

همزمان با روز جهانی انیمیشن، موزه هنرهای معاصر تهران در روزهای 18و19و20 آبان ماه میزبان برنامه های آموزشی ، سخنرانی و نمایش فیلم های انیمیشن خواهد بود .
با همکاری آسیفای ایران برنامه های روز نخست ( چهارشنبه 18آبان ماه 84) شامل کارگاه های آموزشی انیمیشن کامپیوتری وعروسکی ، به سرپرستی مهدی خرمیان ، گزارش هیات مدیره آسیفای ایران ومراسم افتتاحیه ، سخنرانی ابراهیم حقیقی با عنوان " انیمیشن وگرافیک " ونیزنمایش فیلم های کوتاه انیمیشن ( برنده جایزه اسکار) می باشد .

درروزدوم ( پنج شنبه 9 آبان ماه ) علاوه برتشکیل کارگاه ها ، بهمن فرمان آرا ( کارگردان برجسته ی ایران ) تحت عنوان " اقتصاد درفیلم انیمیشن " سخنرانی خواهد کرد وبرنامه پایانی این روز اختصاص به نمایش فیلم های انیمیشن ( نامزد جشن خانه سینما ) دارد .

این گزارش به نقل ازروابط عمومی موزه هنرهای معاصرتهران حاکی است : درآخرین روز( جمعه 20آبان ماه ) علاوه برکارگاه های آموزشی انیمیشن کامپیوتری وعروسکی به سرپرستی شهرام قادری ومهدی خرمیان درساعت 4 بعدازظهرپس ازمراسم اهدای لوح سپاس به انیماتورپیشکسوت اسفندیاراحمدیه، میزگردی با شرکت چهارنسل ازفیلمسازان انیمیشن : نورالدین زرین کلک ، وجیه الله فرد مقدم ، مهین جواهریان ، بهروزیغماییان ، ساسان پسیان وفاطمه گودرزی تشکیل می شود ، وسرانجام با نمایش فیلم های " انیمیشن وحقوق کودک " به روایت سی هنرمند جهانی با ارائه مقدمه آقای " یان پیترگلایبرگ " ( رییس یونیسف ایران ) برنامه به پایان می رسد .

قابل ذکراست که این برنامه ها یکسره ازساعت 10صبح تا 7بعدازظهر( وهربرنامه دردو ساعت ) برگزاروهمه روزویدئوآرت کاری از" روانبخش صادقی " به نمایش درمی آید .

منبع: خبرگزاری مهر
 

Saeid Taheri

Active Member
"هفت رنگ" تنها انیمیشن سه‌بعدی حاضر در جشنواره فجر

مازیار محمدی‌نژاد، کارگردان "هفت رنگ"، ضمن بیان این مطلب در مورد حضور فیلمش در جشنواره فجر گفت: "این اولین فیلم بلند من است که در چند روز آینده تبدیل به نسخه سینمایی می‌شود. کار یک اثر کودکانه و تنها اثر انیمیشن حاضر در جشنواره محسوب می‌شود که به صورت سه‌بعدی ساخته شده است."
محمدی‌نژاد در مورد رقابت فیلمش به عنوان انیمیشن با سایر آثار حاضر در بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر گفت: "اعتقاد دارم پتانسیل کار خیلی بالا است، چه از نظر دراماتیک و چه از نظر ساختار انیمیشن. البته کار داوران در قضاوت سخت و دشوار است و معمولا هم در این مواقع انیمیشن مظلوم واقع می‌شود."
این فیلمساز فعالیت خود را با تولید انیمیشن کوتاه آغاز کرده است و از کارهای او می‌توان به انیمیشن "آنچه باقی ماند" اشاره کرد.
داستان "هفت رنگ" درباره جنگلی است که حیوانات درون آن ناشکری می‌کنند و قدر رنگ‌های خود را نمی‌دانند و این رنگ‌ها از میان می‌رود و سال‌ها بعد پروانه‌ای اسطوره‌ای که از افسانه‌ها آمده ماموریت پیدا می‌کند رنگ‌های حیوانات را بیابد. فهرست عوامل عبارتند از کارگردان، تهیه‌کننده و انیماتور: مازیار محمدی‌نژاد، نویسنده: حمیدرضا حافظی، انیماتورها: امین قائدی، حامد بهروزی، طراحی شخصیت: محمدعلی شریف‌پور، مدیر تولید: محمدحسن نبوی‌زاده.


منبع: خبرگزاری مهر
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
سلام/. یک سوال دارم. کسی از فیلم سینمایی انیمیشن جمشید و خورشید خبری داره؟؟ کی اکران میشه؟ آیا در شهرستانها هم اکران میشه؟ مثلا مشهد؟؟؟؟:?:
 

sam_sam

Banned
الان یه چیزی خوندم شاخ در آوردم ! هفته دیگه یکی از شهر های انگلیس یه فستیوال انیمیشن است ! الان که داشتم نگاه میکردم دیدم ! یکی از کشورهایی که شرکت کرده ایران است ! به نظر شما کدوم انیمیشن را شرکت داده است ؟ اگر وقت کنم حتما میرم ته و توش را در میارم .
http://pub.exeter.gov.uk/asp/animatedexeter2006/docs/brochure.pdf

برین تو این فایل و تو صفحه 14 ببینین . قسمت بین المللی را !
 

Saeid Taheri

Active Member
poster1_full.jpg


ICG AGE 2 - 31 March 2006,Teaser
Official Site : iceagemovie.com​
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا