• آخرین اخبار از دنیای انیمیشن • | • Last News Of The Animation World •

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Saeid Taheri

Active Member
زرین کلک : باید به سینمای انیمیشن به صورت ویژه توجه شود

زرین کلک، داور جشنواره ملی فیلم دانشجوئی:
باید به سینمای انیمیشن به صورت ویژه توجه شود


آثاری که در این جشنواره دیدیم کارهای خوب و درخشانی و در نوع خودش فوق العاده است.
به گزارش خبرگزاری "مهر"، نورالدین زرین کلک، عضو هیئت انتخاب و داوری دومین جشنواره ملی فیلم دانشجوئی، در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره، با بیان این مطلب فوق گفت : ما با نسل در حال رشدی روبرو هستیم که هیچ نوع آگاهی و شناختی نسبت به وی نداریم. این نسل جالب توجه قابلیت های زیادی دارد. ما در بخش فرهنگی نسبت به این نسل بی اعتنا بوده ایم یعنی وسائل و امکانات لازم را در اختیارش قرار نداده ایم.
زرین کلک گفت: در این شرایط، دانشجوها فیلم های درخشانی عرضه کرده اند. از حدود 80 اثر انیمیشن 20 مورد آن خوب بود و در میان آنها اثار فوق العاده ای وجود داشت به نظرم وجود چنین آثاری بیشتر در حد یک معجزه است و انتظار نداشتم کارها به این خوبی باشد.
موسس اولین مدرسه انیمیشن خاورمیانه، با اشاره به اعتقادی که به جوانان در عرصه این کار دارد افزود: این جوانان می توانند منشاء خدمات باشند و امید دارم که در فعالیت هائی که نسل های جدید در آن هستند سهیم باشم و قصد دارم در جشنواره های دیگر هم به عنوان داور شرکت کنم.
وی با اشاره به اینکه بهبود وضعیت انیمیشن در کشور، نیازمند سیستم خاصی هست تاکید کرد: چنین سازمانی باید با ترکیب مدیریت های جوان و نخبه و صاحب صلاحیت و زیر پوشش مراکزی چون خانه انیمیشن و فرهنگستان هنر تشکیل شود.
زرین کلک با اشاره به این نکته که حرکت های اساسی در انیمیشن بیشتر فردی بوده تا هدفمند و جمعی خاطرنشان کرد: انیمیشن ایران کم کم دارد جوانه می کند و برون می آید، طی کردن دوران خواب زمستانی ماحصل تلاش های شخصی بوده است.
وی در آسیب شناسی مسائل انیمیشن کشور به بودجه کم و انحصار بازار عرضه اشاره کرد و گفت: نبود رقابت رشد کار را با مشکل روبرو می کند. باید بودجه های سینمای انیمیشن، بودجه ویژه ای باشد چرا که بازار عرضه آن با فیلم های معمولی تفاوت می کند.
دومین جشنواره ملی فیلم دانشجوئی توسط دانشکده صدا و سیما از تاریخ 9 تا 13 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.


irananimation.com

...
 

Saeid Taheri

Active Member
اكران انیمیشن والاس و گرومیت : نفرین خرگوش نما

1410195c2a08e7b4f9fd8fd276a84427.jpg


"مهرداد رئیسی"، مدیر دوبلاژ و رئیس هیات مدیره انجمن گویندگان جوان كه تازه ترین محصول شان، فیلم " والاس و گرومیت" ساخته "نیك پاركاستی و باكس" برنده اسكار انیمیشن ۲۰۰۶ روز جمعه در سینما فرهنگ به نمایش درمی آید ، با اعلام مطلب فوق به خبرنگار گروه هنر ایلنا گفت: وقتی مطلع شدیم كه قرار است این فیلم انیمیشن به نمایش درآید، از این حركت استقبال كردیم و تصمیم گرفتیم دوبله فارسی "والاس و گرومیت" را در اختیار بنیاد سینمایی فارابی و موسسه پیلبان قرار‌‏ دادیم.
رئیسی با اشاره به اینكه انجمن گویندگان جوان با كارهای خود انتظارها را بالا برده و سعی كرده نظرم را جلب كند ، تصریح كرد: كشور ما از نظر تولیدات انیمیشن فقیر است و اكران انیمیشن های روز دنیا باعث شكوفایی این بخش از سینمای كشور خواهد شد.وی ادامه داد: دیدن، الگو‌‏برداری و نقد و بررسی این گونه آثار باعث بهتر شدن نگاه ها به انیمیشن می شود.
رئیسی در خاتمه تاكید كرد: گروه گلوری اینترتیمنت كه محصولات آن برای مردم كشورمان شناخته شده است، زیر نظر انجمن گویندگان جوان فعالیت می كند و از اعضا این انجمن هستند.
براساس این گزارش، فیلم انیمیشن "والاس و گرومیت" محصول ۲۰۰۶ آمریكا و برنده اسكار ،روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در سینما فرهنگ با حضور عوامل دوبله به نمایش درمی آید و "امیر مسعود علمداری" این فیلم را نقد و بررسی می‌‏كند.
عوامل دوبله فارسی این فیلم عبارتند از:مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی، محمد رضا صولتی (والاس)، صنم نكو اقبال (ناتینگهام)، حامد عزیزی (ویكتور)، مهرداد رئیسی (كشیش)، ندا آسمانی (پیر زن همسایه)، محمد رضا علیمردانی (پلیس شهر)،‌‏صدابرداران: مجید حبیبی و آرش امیدی پور، مترجم: ینسا ایروانی ، باند سازی و میكس : ایمان شكیبا.


aftab.ir

...
 

Saeid Taheri

Active Member
ادامه موفقیت «ماشین ها»

imageNYET75006120436.jpg

به نوشته آسوشیتدپرس، محصول مشترك جدید كمپانی والت دیزنی و شركت كامپیوتری پیكسار در ۳ روز آخر هفته ۳۱ میلیون دلار فروش كرد. به این ترتیب فروش كلی فیلم در ۱۰ روز اول نمایش به ۵/۱۱۴ میلیون دلار رسید. تحلیلگران اقتصادی سینما پیش بینی می كنند فروش فیلم تا پایان زمان نمایش عمومی به مرز ۳۰۰ میلیون دلار برسد. اوثن ویلسن، پل نیومن و هالی هانت به جای شخصیت های اصلی قصه فیلم صحبت می كنند.
فیلم های «ناچو لیبره» ، «سریع و آتشی۳» ، «خانه ای كنار رودخانه» و «گارفیلد۲» در اولین هفته نمایش با فروش های ۵/۲۷ ، ۲۴ ، ۵/۱۳ و ۷ میلیون دلاری مقام دوم، سوم، چهارم و ششم جدول را گرفتند. كمدی رومانتیك «جدایی» در سومین هفته نمایش با فروش ۵/۹ میلیون دلاری، ردیف پنجم جدول را گرفت. ۴ فیلم بعدی جدول «مردان ایكس۳» ، «طالع نحس» ، «رمز داوینچی» و «برفراز پرچین» هستند كه فروش هایی ،۷ ۵،۵ و ۴ میلیونی داشتند. فروش كلی این فیلم ها به ،۲۱۵ ۴۷ ، ۱۹۹ و ۱۳۹ میلیون دلار رسیده است.


aftab.ir

...
 

امین تری دی

Active Member
سعید جان یک سوال داشتم

می خواستم بدونم بین این همه انیمیشنی که تا به امروز ساخته شده

آیا تا به حال از 3d Max هم استفاده شده یا نه

جوابش خیلی واسامن مهمه

مرسی...
 

Saeid Taheri

Active Member
امین تری دی گفت:
سعید جان یک سوال داشتم

می خواستم بدونم بین این همه انیمیشنی که تا به امروز ساخته شده

آیا تا به حال از 3d Max هم استفاده شده یا نه

جوابش خیلی واسامن مهمه

مرسی...

متاسفم ، اصلا از این موضوع اطلاع ندارم ، ولی میتونم به طور یقین بگم بعید میدونم غیر از این باشه ( از مکس استفاده نشده باشه ) ، هر چند کم! :neutral:

...
 
من که شنیدم (تو مجله شبکه خوندم) شرکت پیکسار هم از مایا و هم از مکس برای مدل سازی استفاده می کنه. اما از این دو تا برای کارای دیگه به هیچ وجه استفاده نمی کنه چون اصلا خودش یه نرم افزار سه بعدی ساز مخصوص داره!
 

Lifer

Active Member
امین جان توی این انیمشن ها نه از 3dmax و نه از maya استفاده میشه . برنامه هاشونو خودشون میسازن مثلا یه برنامه برای سایه ها ، یه برنامه برای مدلها و انیمشن و یه برنامه برای رفلکسها و رندر ها و ...
و فقط بیشتر برای جلوه های ویژه از این برنامه ها استفاده می کنن که فکر کنم فیلم خنجرهای پرنده رو با 3dmax جلوه دادن.
ولی باز معلوم نیست شاید به مقدار کم استفاده شده باشه ولی اگه بود حتما اسم شرک 3dmax یا maya جز تبلیغاتشون ذکر می شد.
 

Saeid Taheri

Active Member
پوستر هشتمین انیمیشن بلند پیکسار ، Ratatouille

126fs59534.jpg


نکته :
- از رسمی یا غیر رسمی بدون این پوستر اطلاع ندارم !
- زمان زیادی از انتشار این پوستر میگزره ، وقت نشد در زمان اصلی اینجا درج بشه! ، اگر براتون تازگی نداره عذر میخوام.



...
 

parsun

Banned
بازی عصر پهلوانان به صورت سوم‌شخص و سه بعدی است. احتمالا بسیار مشتاق هستید که بدانید از لحاظ گرافیکی بازی در چه حدی است؟ با کمال خوشحالی باید بگویم گرافیک سه‌بعدی بازی از همه لحاظ عالی است. با این‌که هنوز مراحل نهایی پیاده کردن افکت‌های مختلف در بازی انجام نگرفته بود، اما حتی نسخه پیش نمایش از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود. نورپردازی در بازی به خوبی انجام شده و تاثیر حرکت خورشید در آسمان و تغییر ساعات شبانه روز را کاملا می‌توانستیم حس کنیم. مانند بیشتر بازی‌های نقش‌آفرینی، زمان به طور دینامیک در بازی تغییر می‌کند و بعضی روزها هم ظاهرا به طور اتفاقی آب و هوا عوض می‌شود.
3بازی عصر پهلوانان بزرگ‌ترین پروژه بازی‌ای است که در کشورمان انجام شده و همه چیز نوید یک بازی بسیار خوب و خوش ساخت را می‌دهد. با افتخار می‌توانم بگویم عصر پهلوانان با بازی‌های نقش‌آفرینی هم سبک خود می‌تواند رقابت کند. با این‌که عصر پهلوانان اولین تجربه گروه بازی سازی رسانا افزار شریف است، اما کیفیت بسیار بالایی دارد و خبر از تحقیق و برنامه ریزی خوب گروه برای ساخت بازی می‌دهد. این بازی طبق برنامه ریزی قرار است در زمستان امسال تکمیل و روانه بازار بشود.

وب سایت رسمی عصر پهلوانان


.:.

http://www.asrepahlevanan.ir

http://www.orient-thegame.com




برگرفته از مجله دنیایی بازی
 

Saeid Taheri

Active Member
اسامی سه نامزد شصد و چهارمین دوره مراسم گلدن گلاب : در رشته بهترین انیمیشن

2006ggnom.jpg

Cars, Happy Feet, and Monster House​




...
 

djhippo

New Member
سعید جان مدیر محترم انجمن اینجانب Dj hippo از شما در مورد این اخبار سپاس گذاری میکند.
ممنون djhippo
 
امین جان دموهای بسیار زیبای وارکرافت 3 در سال 2001 و با ورژن 3 یا 3.1 3D studio MAX ساخته شد . واقعا عالی بودن !
 

AVGHH

Member
پاندای کونگ فوکار 2

ظاهراً تماشاگران سینما- به ویژه کودکان و نوجوانان- استقبال خوبی از انیمیشن کامپیوتری پاندای کونگ‌فوکار کردند. همین مسئله باعث شد تا سازندگان این انیمیشن، تصمیم بگیرند قسمت دوم آن را بسازند.



kung_fu_panda.jpg




قصه فیلم که در چین اتفاق می‌افتد، درباره یک خرس پانداست که علاقه زیادی به ورزش‌های رزمی دارد. او که می‌خواهد یک سلحشور هنرهای رزمی شود، با تلاش زیاد موفق می‌شود به هدف خود برسد. زمانی که این خرس با ورزش‌های رزمی آشنا می‌شود، با موجودات شرور و بد قصه فیلم مبارزه می‌کند. «جک بلک»، «آنجلیناجولی»، «لوسی‌لو» و «داستین‌هافمن» به جای شخصیت‌های کارتونی فیلم صحبت کرده‌اند. آنها در قسمت دوم هم همکاری دارند و دوباره صدای خود را به این شخصیت‌ها قرض می‌دهند، سازندگان فیلم، قصه قسمت جدید را لو نداده‌اند و گفته‌اند فیلم‌نامه آن در حال نوشتن است به احتمال زیاد این فیلم سال 2010 آماده نمایش عمومی می‌شود.
«پاندا‌ی کونگ‌فوکار» حدود سه ماه قبل به نمایش عمومی در آمد و در کنار «وال- ای» یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال است.
پاندایکونگ‌فوکار در تمام کشورهای جهان تماشاگران را جذب خود کرد و قرار است همین روزها از سیمای جمهوری اسلامی هم پخش شود.


منبع: دوچرخه
 

AVGHH

Member
BOLT Teaser & Trailer

سلام دوستان؛

بخشهایی از انیمیشن سه بعدی جدید و اکران نشده دیزنی به نام BOLT با صداپیشگی جان تراولتا:
داستان فیلم در مورد یه سگ که ستاره یه برنامه تلویزیونیه و با خیالپردازیهای خودش به همراه یه همستر وارد ماجراهای پر خطر و پر هیجانی میشه...
Story:

For super-dog BOLT (voice of JOHN TRAVOLTA), every day is filled with adventure, danger and intrigue, at least until the cameras stop rolling. When the star of a hit TV show is accidentally shipped from his Hollywood soundstage to New York City, he begins his biggest adventure yet, a cross-country journey through the real world to get back to his owner and co-star, Penny (voice of MILEY CYRUS). Armed only with the delusions that all his amazing feats and powers are real, and the help of two unlikely traveling companions -- a jaded, abandoned housecat named Mittens (voice of SUSIE ESSMAN) and a TV-obsessed hamster named Rhino (voice of MARK WALTON) -- Bolt discovers he doesn't need superpowers to be a hero.

وبسایت رسمی: http://www.boltmovie.co.nz/
(زمان اکران: حدودا 40 روز دیگه)

bolt.jpg


bolt-disney.jpg


DisneyBolt.jpg


bolt-trailer-disney.jpg


bolt-con.jpg


اگه صفحه سنگین شده ببخشید.


نوع فایل: FLV

حجم: 17.9 مگابایت
لینک فیلم اول:
http://rapidshare.com/files/155188213/Bolt1.rar.html

حجم: 10 مگابایت
لینک فیلم دوم:
http://rapidshare.com/files/155211607/Bolt2.rar.html
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا