*farshid*
کاربر VIP
سلام خدمت دوستان عزیزم
یه چند روزی روش کار کردم
امیدوارم خوشتون بیاد
یه طرح نئوکلاسیک برای یه ویلاست... طراحی و مدلینگ و رندرینگ با من بوده
مدلسازی کار تو اتوکد انجام شده و تو مکس مشکلاش برطرف شده...
تکسچر ها رو تو فوتوایمپکت ساختم
اکثر حجم ها UNWRAP شدن
برای رندر از VRAY1.5 SP5 استفاده کردم
برای پست پروداکشن هم از فوتو ایمپکت استفاده کردم
چمن هارو مدل کردم بعد از تکسچرینک تبدیلشون کردم به Vray proxy
پروکسی ها هم با vray scatter رو زمین پخش شدن... برای الگوی پخش و اشل دو ماسک جداگانه براشون ساختم
سنگریزه های کف هم بعد از مدلینگ تبدیل به پروکسی شدن و با اسکتر رو زمین پخش و پلا
کل کفسازی یه باکسه که با ساختن یه تکسچر مخصوص برای displacement به این حالتی که میبینین در اومده.
متریال آب هم یه رنگ دیفیوز تیره داره با رفرکشن سفید و یه تکسچر بتن برای بامپ و رفلکشن
dof هم با دوربین فیزیکال vray شبیهسازی شده
دیگه...
همینا
نظر یادتون نره
یه چند روزی روش کار کردم
امیدوارم خوشتون بیاد
یه طرح نئوکلاسیک برای یه ویلاست... طراحی و مدلینگ و رندرینگ با من بوده
مدلسازی کار تو اتوکد انجام شده و تو مکس مشکلاش برطرف شده...
تکسچر ها رو تو فوتوایمپکت ساختم
اکثر حجم ها UNWRAP شدن
برای رندر از VRAY1.5 SP5 استفاده کردم
برای پست پروداکشن هم از فوتو ایمپکت استفاده کردم
چمن هارو مدل کردم بعد از تکسچرینک تبدیلشون کردم به Vray proxy
پروکسی ها هم با vray scatter رو زمین پخش شدن... برای الگوی پخش و اشل دو ماسک جداگانه براشون ساختم
سنگریزه های کف هم بعد از مدلینگ تبدیل به پروکسی شدن و با اسکتر رو زمین پخش و پلا
کل کفسازی یه باکسه که با ساختن یه تکسچر مخصوص برای displacement به این حالتی که میبینین در اومده.
متریال آب هم یه رنگ دیفیوز تیره داره با رفرکشن سفید و یه تکسچر بتن برای بامپ و رفلکشن
dof هم با دوربین فیزیکال vray شبیهسازی شده
دیگه...
همینا
نظر یادتون نره
پیوست ها
آخرین ویرایش توسط مدیر: