بی بی کد نئوکلاسیسیزم (ویلای ایتالیایی)

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
فرشید قرار نبود از این کارا کنی تو سایت ها.... من تازه فکم رو جا زدم باعث شدی دوباره فکم بیاد پایین بگم اااااااااااااااااااااااااه

رندش خوب شده در حد تمام تیم های ملی ... آفرین
واسه دیواراش که کثیف شده از چه متریالی استفاده کردییییییییییییی؟
واسه هر نما زاویه نور رو تغیر دادییی؟

چاکلم چوچووووووو

موفق باشی
 

hellboy3d

Member
سلام
فرشید جان
کار بسیار عالی شده خیلی دوست داشتم
فقط اگر از نوری که تو رندر اول سمت راست انداختی تا خالص تر بشه بهتر بود
در کل بهت خسته نباشید میگم
از نظر من تاپ گالری ....:paint:
موفق باشی
 

*farshid*

کاربر VIP
سلام
کارتون واقعا عالی شده تبریک میگم
چندتا سوال یکم در مورد فوتو ایمپکت توضیح میدین چیه؟
و اون حالت گیاه که چسبیده به دیوار رو چطوری در میارین؟!(منظورم تصویر اولی از سمت چپه)
موفق باشید

مرسی
ممنون
photo impact یه نرم افزار گرافیکیه ... کاملا شبیه فوتوشاپه
کار کردن باهاش برای من خیلی راحت تره... چون از بچگی باهاش بزرگ شدم

گیاهان رونده با یه اسکریپت به نام ivy gnerator ساخته شده
تنظیمات زیاد و به دردبخوری هم داره
میتونی از سایت رسمیش به صورت رایگان دانلودش کنی (یه نسحه استندالون هم داره که میتونی خروجی های مختلف ازش بگیری) در واقع یه spline میسازه که شاخه شاخس بعد یه ضخامت براش تعیین میکنه بعد یه سری صفحه رو این شاخه ها میسازه ... متریالشم اتوماتیک اساین مینکه... خودتم میتونی متریال بسازی براش
 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
درود فرشید جان گل که استاد طراحی و فضاسازی خارجی هستی
فرشید جان این کارها رو برای دل خودت که نمیزنی ؟ برای شرکت یا شخص خاصی کار میکنی ؟

به به مستر افشین گل
درود
مرسی ممنون
این کار واسه هارت خودم بود :). واسه دلم
یعنی هویجوری
منتظر کارای هویجوریه دیگه ای هم باش...
اگه کار بیرون بود مسلما در این حد روش کار نمیکردم :wink:.
بدرود :rose:

تبریک میگم فرشید جان.
اثر خیلی زیبایی شده. به خصوص کامپوزیت که خیلی خوب به کار میخوره و خوب هماهنگ شده با صحنه.
انتخاب کادر و همه چی عالیه.
ضمنا بابت شات های نزدیک یا ماکرو یا ... هم ممنون. جزئیات خیلی خوبی را نشون میدادن.
موفق باشی همیشه.

مرسی سروش جان
خوشحالم که پسندیدی
موفق باشی یورسلف :rose:

بسیار زیبا و خواستنی کار کردی
خسته نباشی:rose:
tnx ممنون

تبریک. کار فوق العاده ای شده. بسی لذت بردیم. :shock:
منم در مورد آسمون نظرم اینه که کاش یکم ابراش هم دیده می شد. در مورد یه کم خرابی و شکستگی توی ساختمون هم موافقم من. :green:
در کل عالی بود کارتون، از طرف من پیشنهاد برای تاپ گالری.
موفق باشید.

مرسی امین جان
نقدتو 100% قبول دارم
موفق باشی
 

*farshid*

کاربر VIP
سلام
و بازهم یه کار اکستریور از فرشید
جیگرم حال اومد فرشید باریکلا
فقط چون من سوادم کمه خواستم بپرسم نئوکلاسیک یعنی چی؟؟؟

علی علی


مغسی حامد جان
نئو کلاسیک...
یه سبک معماریه که حدودا سال 1950 شکل گرفت و در واقع یه نوع عکس العمل یا آنتی تز در مقابل جنبش مدرنیسم بود. میتونیم این سبک رو زیرمجموعه ای از سبک پست مدرن هم بدونیم.
و هدفش احیاء فرم های سنتی و ظاهرسازی برای عوام بوده... یعنی یک پوسته ی سنتی بر روی امکانات مدرن

رفرنس این سبک هم بناهای رومی یونانی و مخصوصا بناهای عصر رونسانس ایتالیاس(1500)

حالا اگه یه طرح داخلی با الگوهای سنتی ایرانی بسازی میتونی بگی که نئوکلاسیک کار کردم.
:rose:
 

*farshid*

کاربر VIP
خواستم اولش بپرسم حالا چرا نئو کلاسیک ؟
1-گفتم حتما بهم می گی دلم خواسته یا دوست داشتم :green: پس نمی پرسم

ای کاش همه ی کارای سه بعدی سازی معماری به این زیبایی و کیفیت می بود

3و2-من خیلی ازش خوشم اومد
منتها با اونی که نور از پشت دوربین بهش خورده مخالفم
هیچ عکاسی پشت به نور عکس نمی گیره

4-نکته ی بعد اون ویری لایته بود که من تست رندراتو دیدم (هرچند نرسیدم نظر بدم ) فکر کردم فعلا همین جوری گذاشتیشون
5-با سنگا و چمن خیلی حال کردم
کل کار هم عالی بود
مخصوصا اینکه تکسچرینگتو با unwrap کردن مدلا انجام دادی

6-با اجازت می ذارمش تاپ گالری

7-و خواهشا یه توضیحی هم در مورد نحوه ی unwrap کردن مدلا بده
با همین دیتیلای نهاییشون آنرپ کردی یا اینکه بعد از تکسچرینگ بهشون دیتیل دادی
سر در گم کننده نبود ؟
از چه نوع مپینگی استفاده کردی
آیا پلاگین های مخصوص این کار رو استفاده کردی یا نه ؟
ممنون

اول از همه ممنون از وقتی که میذاری برای بچه ها و میای نظر میدی
و ممنون بابت تاپ گالری
:rose:
1- خوب شد نپرسیدی چون خودمم دارم از خودم همین سوالو میپرسم
3و2- خوشحالم که خوشت اومده
در مورد محل دوربین هم حق داری
چرا عکاس ضدنور عکس نمیگیره؟ چون میخواد بکگراند که همون آسمونه اوربرایت نباشه
ولی من کاملا میخواستم آسمون اوربرایت باشه :)
ولی حق داری
بهتر بود نور از یه سمت دیگه به کار میزد .
4- اونم قبول دارم
بهتر بود یه فرم دیگه یا یه فریمی داشتن تا اینجوری تو چشم نباشه

5- سنگ و چمن و ... رو برای بار اولم بود که میساختم
تجربه جالب و لذت بخشی بود
در واقع سنگ رو تو فوتوایمپکت ساختم نه تو مکس

6- مرسی بابت تاپ ... دستت درد نکنه راضی به زحمت نبودیم :wink:

در مورد آنورپ هم بعدا توضیخ میدم
الان باید برم تهران امتحان دارم
:)
دو روز دیگه تکسچرایی که ساختم رو میزارم اینجا تا نظر بدی عزیزم
:rose:
 

rezaoptic

Well-Known Member
بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله .
بازم ترکوندی که .
این هفته تاپ گالری خیله شلوغ شده.
چی دارم میگم اصلا.
کیه کیــــه کیـــــــــــــــــــه کیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.
 

*farshid*

کاربر VIP
فرشید قرار نبود از این کارا کنی تو سایت ها.... من تازه فکم رو جا زدم باعث شدی دوباره فکم بیاد پایین بگم اااااااااااااااااااااااااه

رندش خوب شده در حد تمام تیم های ملی ... آفرین
واسه دیواراش که کثیف شده از چه متریالی استفاده کردییییییییییییی؟
واسه هر نما زاویه نور رو تغیر دادییی؟

چاکلم چوچووووووو

موفق باشی
فکتو بخورم خامخام :green:
سلام هادی جون
مرسی مخلصیم داداش

دیوار کثیف...
متریال معمولی vray یه تکسچر کلی ساختم برای دیوار های اصلی بعد برا اساس الگوی شره آب تکسچر خای بامپ و رفلکت رو ساختم...
یه تکسچر هم برای دیسپلیسمنت ساخته بودم که ترک روی دیوار های رو شبیه سازی کنه... نتیجه خوبی هم داد
ولی نمیدونم چرا بیخیالش شدم :)

یعنی دیوار های کثیف رو نقاشی کردم دوباره

از امبینت اکولوژن هم استفاده کردم تا گوشه های یه کم تاریکتر و کثیفتر به نظر بیان...

زاویه نور رو هم بر اساس حالتی که میخواستم سایه ها ایجاد کنن تنظیم کردم

ممنون به خاطر وقتی که واسه نظر دادن گذاشتی
:rose:
 

*farshid*

کاربر VIP
سلام
فرشید جان
کار بسیار عالی شده خیلی دوست داشتم
فقط اگر از نوری که تو رندر اول سمت راست انداختی تا خالص تر بشه بهتر بود
در کل بهت خسته نباشید میگم
از نظر من تاپ گالری ....:paint:
موفق باشی

سلام عزیزم
ممنون حرفه ای
سطر سوم و نفهمیدم چی گفتی
دوباره
دوباره
یه بار فایده نداره

قربوووونت:rose:

بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله بله .
بازم ترکوندی که .
این هفته تاپ گالری خیله شلوغ شده.
چی دارم میگم اصلا.
کیه کیــــه کیـــــــــــــــــــه کیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــه .

قوربونیییت برویم پسر گلیییم :rose:
بچه ها اونقدر کارشون خوب شده که لاجرم باید برن تاپ
مخصوصا دوستانی که تو کار کاراکتر و اتوموتیو هستن واقعا حرفه ای کار میکنن
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
مرسی
ممنون
photo impact یه نرم افزار گرافیکیه ... کاملا شبیه فوتوشاپه
کار کردن باهاش برای من خیلی راحت تره... چون از بچگی باهاش بزرگ شدم

گیاهان رونده با یه اسکریپت به نام ivy gnerator ساخته شده
تنظیمات زیاد و به دردبخوری هم داره
میتونی از سایت رسمیش به صورت رایگان دانلودش کنی (یه نسحه استندالون هم داره که میتونی خروجی های مختلف ازش بگیری) در واقع یه spline میسازه که شاخه شاخس بعد یه ضخامت براش تعیین میکنه بعد یه سری صفحه رو این شاخه ها میسازه ... متریالشم اتوماتیک اساین مینکه... خودتم میتونی متریال بسازی براش
این پلاگین فقط تو v-ray کار میکنه؟تو منتال کار نمیکنه؟
همشون 32بیت هست شما تو 64 بیت کار کردی باهاش؟!
اینم وب سایت برا دانلود پلاگین البته با اجازه
کد:
[URL="http://graphics.uni-konstanz.de/%7Eluft/ivy_generator/"]http://graphics.uni-konstanz.de/~luft/ivy_generator/[/URL]
 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
این لینکی که دادین مربو میشه به نسخه استندالون
من اینجا میذارم برات
حالشو ببر
نسخه 3dsmax9 تا 3dsmax2011
هم 32bit
هم 64bit

راهنمای نصبشم هست

با این موتورها سازگاری داره
vray mental scanline radiosity maxwell brazil
honda
suzuki
الی آخر
آآآآآآه که چقدر من نمکم :)
 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
&
اینم هست
جا نشد بذارم تو پست اول :wink:
بابا یکم جا بدین ملت نفس بکشن
5 تا بندانگشتی کمه
 

پیوست ها

  • new render.jpg
    new render.jpg
    259.1 کیلوبایت · بازدیدها: 333

Alireza Saeedi

Active Member
واقعا کار خیلی زیبایی شده داداشی !!
بسی حال کردم !! با اجازت پریویو هات رو سیو کردم تو آرشیو بهترین کارایی که دیدم !! :"> ( برای ایده گرفتن در آینده )
تاپ گالری هم انصافا حقت بود ...

موفق باشی دوس جان !!
 

hellboy3d

Member
سلام
فقط اگر از نوری که تو رندر اول سمت راست انداختی(حذف بشه) تا خالص تر بشه بهتر می شد
ببخشید...
بازم تبریک میگ دوباره دیدم کلی لذت بردم
.....راستی یادم رفت دیده پرنده نداره یا دید از بالا یا انسانی (بزنی بد نیست)
موفق باشین
 
آخرین ویرایش:

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
این لینکی که دادین مربو میشه به نسخه استندالون
من اینجا میذارم برات
حالشو ببر
نسخه 3dsmax9 تا 3dsmax2011
هم 32bit
هم 64bit

راهنمای نصبشم هست

با این موتورها سازگاری داره
vray mental scanline radiosity maxwell brazil
honda
suzuki
الی آخر
آآآآآآه که چقدر من نمکم :)

آقا واقعا ممنون من اینو دانلود کردم فقط چطوری اجرا میشه و کجاست چون فقط کپی کردم تو روت برنامه مکس ولی الان هرچی میگردم نیست؟:shock:
 

ali_118

کاربر VIP
8ei3o0r9lo45v7dp7pgu.png

تبریک میگم، شما موفق شدی سخت ترین اسم در تاریخ گالری سه بعدی رو برای تاپیک ات انتخاب کنی
2296.gif




*
*


توی رندر آخری که گزاشتی، با توجه به جهت سایه ها خورشید پشت دوربینته در حالی که در سمت راست تصویر افکت تابش مستقیم خورشید به لنز دیده میشه، که فکر میکنم به علت علاقه ی وافر شما به این افکت باشه :wink:

متریال چمن ات فقط تکسچر ئه ؟
وقتی که در کنار نور خورشید و مخصوصا اون لامپ ها روی زمین استفاده شده بهتره که یه مقدار transparency رو داشته باشه

و نور اون لامپ ها که دوستان هم گفتند خیلی Solid شده، اگه رندر شب بود میشد چشم پوشی کرد، اما خب توی روز رندر گرفته شده و خورشید توی کار هست (که ظاهرا گفتین که تکنیک دیگه ای براش در نظر نداشتین)

زاویه دوربین توی رندر آخر بهتر شده

کاریه که از نظر تکنیکی خیلی قویه و خیلی براش زحمت کشیدی، اما از نظر من با کارهایی که شما روی این پروژه انجام دادی چیز خیلی بهتری باید در میومد

روی طراحی نظر نمیدم چون در تخصص من نیست، هر چند که اینجا بیشتر نقد معماری به کارهای معماری زده میشه تا نقد تکنیکی و گرافیکی

به هر حال یه چیزی توی این کار هست که باعث میشه من نتونم باهاش ارتباط برقرار کنم، و از نظر من اون جذابیت و چشم نوازی لازم رو نداره
و صد البته که سلیقه یه چیز شخصیه . . .

موفق باشی
 
آخرین ویرایش:

Ultra3D

Well-Known Member
سلام فرشید جان

کارت کامله ! ... یعنی مدل و متریال و نور پردازی و پستپروداشکن قوی

من الان هر چی می خوام بگم می بینم تکراری می شه ... بچه ها انواع حالت تعجب رو رفتن ... من هم مثل اونا

من خودم اونقدر کار تجاری زدم که دلم لک زده برای یک کار هنری خوب .... این کارای تجاری هم که می دونی ... حول حولکی و بی کیفیت با کلی اشکال ...

ولی در کل 2 تا چیز من تو کارات می بینم که کارات رو با کارای دیگه متمایز می کنه

1- تکیچرهای با کیفیت و متریال های خوب
2- ادیتی که بعد از رندر می کنی ... پست پروداکشن های خوب
 
درود
تمام تعریفها رو دوستان کردن و برازنده شماست ولی این کار هنری وزیبا اگه یه رندر در شب هم داشت دیگه حرف نداشت منتظر یه رندر زیبا در شب هستم
:rose:
 
آخرین ویرایش:

Farrokh

Active Member
فرشید جان
کار دومی خیلی بهتر شده
به نظرم با اون رندر توی پست اول که همه روش نقد دارن جایگزینش کن


ضمنا به نظرم سنگ ریزه هات تو هوا هست
یه چیز دیگه
تایم رندرت با این همه دیسپلیسمنت چقدر شده ؟
موقع رندر رم پر نمی شد و سیپی یو با نصف توانش کار نمی کرد؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا