فروش سایت آماده فروش بلیط

Digital007

Member
سلام دوستان

یه سایت واسه درآمد فوق العاده هست, چون اولین باره که این کار تو ایران انجام میشه, شما با این سایت میتونین با هر آژانس هواپیمایی قرارداد بزنین و از تبلیغاتش هم کسب درآمد کنین.
سایت ok724.com به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش میرسد .
مشتری میاد تو سایت شروع میکنه به درخواست بلیط دادن که چند نفرن و کی میرن و کی بر میگردن, بعدش این درخواست به کلیه آژانس های که طرف قرار داد شده اند فرستاده میشه(سیستمشون زنگ میزنه) هر کدوم زود تر جواب دادن میتونن با مشتری آنلاین چت کنن و اقدام به فروش بلیط کنن.
میتونین با آی دی parsoon724 با من صخبت کنین تااطلاعاتی که لازم دارین بهتون بگم. یا پشتیبانی آنلاین PARSOON.COM
اگه خواستین شماره تماسمم میدم تا روشن تر صحبت کنیم.

موفق باشین
 
آخرین ویرایش:

Saeed Lotfi

New Member
سایت خوب تو این زمینه به نظرم http://www.HiHoliday.ir است و در ضمن اپلیکیشن موبایل هم داره http://hiholiday.ir/MobileApp
توضیحات های هالیدی:
شاید بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که برای خرید بلیط هواپیما جستجوی زیادی در آژانس های هواپیمای کرده اید، به دلیل یافتن بلیط ارزانتر و یا مسیری که قصد سفر به آن را دارید. عملا جستجوی تک تک آژانس ها برای یافتن بلیط مورد نیاز خود ،کاری بس وقت گیر است.جستجوگر پرواز این مشکل را برای شما مرتفع می کند.

شما با جستجوی خود در نرم افزار پروازی hiholidayاین امکان را در اختیار دارید تا برای یافتن بلیط در بیش از400 وب سایت آژانس هواپیمایی جستجو انجام دهید.
مدیران آژانس های هواپیمایی ، کانتر های آژانس ، مسافران همگی می توانند به صورت رایگان این نرم افزار و یا خدمات سامانه )های هالیدی hiholiday) را استفاده نمایند و هیچ گونه هزینه بابت استفاده پرداخت نکنند.

امکانات نرم افزار
برخی از ویژگی های نرم افزار های هالیدی را در زیر می توانید ملاحظه بفرمائید
دسترسی به بیش 10000 پرواز
دسترسی به بلیط های لحظه آخری ارزان قیمت
جستجوی پرواز برای بلیط رفت | رفت و برگشت | دوره ای | شماره پرواز
بدون نیاز به ثبت نام و پرداخت هزینه
نمایش آژانس های ارائه دهنده بلیط
نمایش ارزان ترین نرخ در مسیر های پرتردد پروازی

علاقمندان به کار با گوشی های اندروید می توانند با دانلود نسخه موبایل چارتر hiholiday از تمام خدمات پروازی بر روی موبایل خود در هر مکانی استفاده نمایند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا