راهنمایی در رندر

درود دوستان عزیز،
من یک مشکل داشتم و نمی دونم چطور می تونم این مشکل را حل کنم .
پیشاپیش از کمک شما سپاس گذارم.

می دانیم که همه چیز در پیرامون ما فلت هست و در صورتی که سایه و هایلایت وجود داشته باشد می توانیم حجم را ملاحظه کنیم.
مشکل من اینجاست :
فکر کنید یک آبجک مثل پارچه دارید که چین خورده است، در واقع این ۳ تصویر است
یکی پارچه بدون سایه که یک آبجک فلت دیده می شود
یکی سایه که رویه سطح بالا آمده.
یکی هم هایلایت.

من می خوام این اتقاق را ایجاد کنم . یک پارچه چین خورده را رندر بدونه سایه و هایلایت یگیرم که یک چیزه سولید هست، تک رنگ و یک بارم سایه ترانسپرنت را بگیرم و همینطور هم برای هایلایت.
در نهایت وقتی این ۳ را بر روی هم بگذاریم انگار رندر کامل گرفته شده .
آیا می تونید من رو راهنمایی کند .؟
سپاس
 

davoodice

Well-Known Member
1- برای رنگ بدون سایه از surface shader استفاده کن
2- برای سایه ها از indirect diffus raw و shadow raw استفاده کن(rendrer pass mentalray)
3- برای های لایت ها ار specular pass و reflection pass استفاده کن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا