سایتهای پزشکی

saalek110

Well-Known Member
  1. مدسن‌‌نت (MedicineNet)

مدسن‌نت یک سایت اطلاعات پزشکی و متعلق به شرکت وب‌ام‌دی است. این وب‌سایت خبرنامه‌ها، اطلاعات پزشکی و موارد دیگری را به خوانندگان ارائه می‌دهد. تمام محتوایی که در آن یافت می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا توسط پزشکان دارای بورد تخصصی تولیدشده است. این محتوا برای کسانی که مایلند نگاهی ژرف به موضوعات مختلف سلامتی داشته باشند عالی است.

https://www.medicinenet.com
 

saalek110

Well-Known Member
  1. انجمن پزشکی آمریکا (AMA)

انجمن پزشکی آمریکا، موسسه‌ای است که برای پزشکان ایالات‌متحده ایجادشده است. این انجمن باهدف ارتقاء هنر پزشکی و ارتقاء علم به نفع سلامت عمومی، تلاش می‌کند. اگر به دنبال آخرین پیشرفت‌های پزشکی هستید، وب‌سایت انجمن نقطه‌ی شروع خوبی است.

https://www.ama-assn.org
 

saalek110

Well-Known Member
انستیتوی ملی سلامت آمریکا (NIH)

انستیتوی ملی سلامت آژانسی است که توسط دولت آمریکا اداره می‌شود. این آژانس به‌منظور انجام تحقیقات پزشکی تأسیس‌شده و توسط اداره‌ی بهداشت و خدمات انسانی اداره می‌شود. آژانس شامل 27 مرکز و موسسه‌ی مجزا است که همگی به تحقیقات پزشکی اختصاص‌ یافته‌اند. این وب‌سایت منبع مهمی برای پزشکان فیلدهای مختلف پزشکی است و اطلاعات مهم و داوری شده‌ را به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌دهد. در هر فیلدی از پزشکی باشید، سایت انستیتوی ملی سلامت را بسیار مفید خواهید یافت. هدف آن شناخت علت‌ها، پیشگیری، ردیابی، تشخیص، درمان و کنترل بیماری است.

 

saalek110

Well-Known Member
  1. اپوکراتس (Epocrates)

اپوکراتس یک اپ مرجع موبایل است که داده‌های مرجع پزشکی در مورد بیماری‌ها، تشخیص، داروها و مدیریت بیمار را ارائه می‌دهد. این برنامه برای پزشکان و سایر متخصصان دنیای پزشکی طراحی‌شده است. کاربران می‌توانند دوز دارو، تداخلات دارویی، اخبار پزشکی، مدیریت بیماری و تشخیص بیماری را در آن چک کنند.
 

saalek110

Well-Known Member
Lecturio
.com


نرم افزار هم داره ولی فیلم زیر میگه سایت بهتره. نرم افزارهای پزشکی و پرستاری داره.

برگرفته از فیلم فارسی زیر:

youtu.be/_WWR7Kv43n0?si=cJJaEPm1T18LnLJh

تمام مطالب آموزش داده شده پرستاری در سایت مذکور هست ، به نقل از فیلم بالا.
و آموزش ها به زبان انگلیسی است. زیرنویس فارسی هم داره فیلم ها ، ولی ترجمه با گوگل است و خوب نیست.

اشتراک یک ساله گران دارد.با مکاتبه اکانت پرمیوم را شاید بتوانید بگیرید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا