بی بی کد WIP/UE4 Little Apartment

thedarkness

Active Member
Small Apartment /Realtime Interior Viz

Small Apartment / Realtime ArchViz

تصمیم گرفتم تا همینجاش رو خروجی بگیرم.

.امیدوارم لذت ببرید

لینک دانلود :

http://dadmand-art.ir/?page_id=2738


Unreal Engine 4 - Maya- Substance Designer



kitchen_1.jpgkitchen_3.jpgkitchen_8.jpgkitchen_12.jpgkitchen_11.jpg
 

پیوست ها

  • kitchen_7.jpg
    kitchen_7.jpg
    146.7 کیلوبایت · بازدیدها: 25
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. درود بر شما.
خیلی سخته آنریل راه افتادن؟
من با لومیون کار کردم البته می دونم قابل مقایسه نیست اما بحث شناخت در مورد نحوه مدیریت تکسچرها و مدلهای سبک هست.
توی خود محیط آنریل ارتباط برقرار کردن خیلی سخته؟ دانش برنامه نویسی ندارم.صفر... میتونم کار کنم؟
 

thedarkness

Active Member
سلام. ممنونم.
نیازی به برنامه نویسی تو آنریل نیست .
همون آموزش های خودشو ببینین کافیه.
البته اگر کار خاصی بخواهید بکنین یکمی باید blueprint یاد بگیرین. مثلا من تو این دمو می شه رنگ و متریال رو خود مشتری تغییر بده.
 

darklight

کاربر فعال
با سلام خدمت دوستان گرامی
کار بسیار جالبی شده (از متریالش که خیلی لذت بردم) می خواستم یه خواهش بکنم اونم اینه که آموزش وارد کردن کارهای معماری رو به آنریل درست کنید و نکات مربوطه رو هم آموزش بدید من خودم شخصا اولین مشتریتون خواهم بود.
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام
با یه گیم انجین کار خوبی در آوردین اگه تو play هم همین خروجی رو بده عالیه
برای اینکه با همین کیفیت بشه بالای 50 فریم گرفت چه کانفیگی میخواد؟
 

thedarkness

Active Member
با سلام خدمت دوستان گرامی
کار بسیار جالبی شده (از متریالش که خیلی لذت بردم) می خواستم یه خواهش بکنم اونم اینه که آموزش وارد کردن کارهای معماری رو به آنریل درست کنید و نکات مربوطه رو هم آموزش بدید من خودم شخصا اولین مشتریتون خواهم بود.

ممنون.
فعلا در این زمینه می تونم همکاری کنم.

سلام
با یه گیم انجین کار خوبی در آوردین اگه تو play هم همین خروجی رو بده عالیه
برای اینکه با همین کیفیت بشه بالای 50 فریم گرفت چه کانفیگی میخواد؟

عکس هایی که گرفته شده مستقیم از دمو هست.
در رابطه به fps من با 5850 حدود همون 50 می گیرم.
 

vfx7

Member
سلام ، احسنت
برای محیط آنریل واقعا عالیه
دوست عزیز آموزشی در این زمینه به بنده و دوستان معرفی می کنید ؟
 

rezazarasvand

کاربر فعال
سلام به دوستان عزیزم، من شدیدا پیشنهاد میکنم در انتخاب مسیر درست دقت کنید. unreal موتور بسیار قوی و سریع GAME هست ولی باید دید سطح انتظار شما از کار چیه؟ من به هیچ عنوان به دوستانی که تک فریم هدف نهایی شون هست unreal رو پیشنهاد نمی کنم . دوستان اگر میخواهید از GPU برای رندرینگ استفاده کنید سمت موتور های GPU-Based برید. اصولا unreal نیاز به دانش بالایی در قسمت متریال سازی داره. مثلا من الگوریتم تکسچر همین مبلی که دوست خوبمون استفاده کرده رو بهتون نشون میدم ببینید!
majid.jpg
اصل مطلب اینه که unreal یک موتور فوق العاده game هست کسانی که کارشون معماریه بهتره سمتش نرن یه نرم افزار 20 گیگابایتی و سنگین هست.شما در ابتدا برای نصبش نیاز به یک سیستم قوی برای کامپایل کردن سورسش با ویژوال استدیو دارید! یا اینکه 20 گیگ دانلود کنید! ولی میتونه برای ساخت انیمیشن مفید باشه.
البته میتونید از UDK هم استفاده کنید حجمش کمتره ولی خیلی ضعیف تر از unreal هست.
تجربه من در کار با unreal ( البته برای کار معماری )
مزایا:
-رایگان بودن ( البته هزینه ماهیانه کمی برای آپدیت ها باید پرداخت کنید(اختیاری)، اصل هزینه بعد از فروش گیم دریافت میشه!!!)
-سرعت رندر بسیار بالا (real time)
-یادگیری نسبتا آسان
-جلوه های ویژه قوی
معایب:
-حجم بالا
- سرعت لود پایین بدلیل سنگین بودن نرم افزار
- کیفیت کمتر نسبت به موتور های رندرینگ

در کل باید بگم کار باش سخت نیس با یکم تمرین میشه یاد گرفت.به راحتی میتونید از مکس به import، unreal کنید. اگر سوال خاصی داشتید بپرسید من در خدمت هستم.
 
آخرین ویرایش:

HR3D

کاربر فعال
سلام ، رضا جان اون برای قدیم بود اون روش برای نسخه های خریداری نشده و برای افرادیه که میخوان تو کرنل اصلی انجین تغییرات بدنه (گیم سازی حرفه ای )
الان چند روزه آنریل انجین توسط سازنده هاش مجانی شده یک خبر عالی برای دوست داران و با ثبت نام درسایتش میتونید با دانلود لانچر مخصوصش به تمامی ورژن های آنریل دسترسی داشته باشید و فقط 4 GB از ورژن انتخابی رو دانلود میکنید و موتور هنگام نصب خودش اکسترکت میشه و میشه 11 گیگ و وابسته به ویژوال بیسیک نیست و بلوپرینت برای ما کافیه ، سرعت لودش فوق العاده است انگار داریم 3ds Max رو باز میکنیم نسخه ی اصلی و بیلد شده خیلی بهتره ما که برای بازی سازی حرفه ای نمیخوایمش که از بیلد بگیریم من دارمش

کیفیتش خب بله اصلا با موتور رندرینگ قابله مقایسه نیست با انجین بازی سازی ولی همینکه کیفیتش به موتور های رندرینگ بسیار نزدیکه (بسیار رئال) یک مزایای عالی حساب میشه

سخت آنچنان هم نیست سخت 3ds Max مادر نرم افزار های سه بعدیه اگه مکس برامون آسون باشه یادگیری و آشنایی با آنریل برامون سخت نیست فقط باید دستمون بیاد و همگی با اثاث متریال سازی توی مکس آشنا هستیم پس راه آشنایی آموزش های فراوونش تو یوتیوبه

به نظرم یک سری قواعد داره کار با آنریل اینه که متمایزش میکنه با یادگیریشون براحتی میشه باهاش کار کرد

راستی یه سوال داش رضا من موقع ایمپورت کردن مدل هام به آنریل با مشکل overlapping UVs مواجه شدم و تمام کارهایی که تو دستورالعمل گفته شده بود رو انجام دادم و به تاپبک های زیادی سر زدم ولی باز هنگام بیلد گرفتن نورپردازی درست انجام نمیشه شما میدونید چیکارش میشه کرد ؟
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام .
بچه های بخش مخصوص رو درست کردم. همه به هم معرفی کنین یا توی لینک امضاتون بزارین.

[h=3]Unreal Engine[/h]
 

thedarkness

Active Member
سلام.
عیدتون مبارک .
در رابطه با بحث هاتون پیشنهاد می کنم. بیشتر تحقیق کنید. فکر می کنم یک سری قسمت ها رو کمی اشتباه می کنید و اطلاعاتتون غلط و ناقص هست.
البته این پست رو می بایست در قسمت ue بدم . اما خواستم پست بیاد اول چون لینک دانلود گذاشتم.

امیدوارم لذت ببرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا