سلام
تا اینجای کار که خیلی خوبه.با توجه به کاره آوودی که قبلا ساختین.این کار هم یه کار حرفه ای می شه.
موفق باشید
خسته نباشی..
تا اینجا خیلی خوبه فقط پیشنهاد میدم از meshsmooth استفاده کنی به دلایل مختلف.
دوتایی که الان تو ذهنم هست ایناست:
اولی اینه که من به شخصه سرعت بیشتری از meshsmooth دیدم ( البته خیلی ها میگن توربو سریعتره )
دومی تعداده پولیگانه توربو دو برابر مش پولیگان ایجاد میکنه که از لحاظ تایم رندر، ساخت مدل برای بازی ، fps بهتر در پرسپکتیو و ... اهمیت داره
به اضافه ی اینکه این عددی ک میفرمایید اصلا با تعداد پلی ها رابطهی درست نداره...
اعدادیک تو ویو پورت نشون میده به کسی رحم نکرده تا حالا زیاد در بند اون نباش
نه نیازی به چشم نیست شما حجم رو ادیت پلی کن و همه پی هارو سلکت کن و تو قسمت selection همون ابجمت تعداد رو ملاحظه کنید...
موفق باشی
شیطون زود ادیت میکنیا..
پس برای شمردن پولی ها فکر کنم همون چشم بهتر باشه...
بحث خیلی جالبی شد دلیلش این نمیتونه باشه که هر پولی از دو فیس تشکیل شده...
و از طرفی نمیتونه هم اشتباه نشون داده بشه..
پس دلیل پولی کمتر تو مش چی میتونه باشه هرکی جواب بده 1 اتلار جایزشه..
دقیقا همینه دلیلش....سوتی توی همه جا اتفاق می افته حتی اتودسک! تعدا ورتکسها با تعداد پلی ها رابطه ی مستقیم داره پس نمی تونیم 768 پلی داشته باشیم باهمن تعداد ورتکس حجم با 384 پلی!
پس این چیزی ک شما رو به اشتباه انداخت چیزی نیست جز تعدا فیسها.....
موفق باشی
اگه اینطور باشه مموری بیشتری استفاده نمیشه؟...یعنی اگه 384 فیس داشته باشیم فرقی با 768 فیس نداره؟
اشتباه به این بزرگی ممکن نیست