دوست عزیز مشکل خاصی نداره
این کارا رو بکن:
1- روی جسمی که میخواد Caustic داشته باشه راست کلیک کن و از تب mentalray تیک گزینه Receive Caustics رو بردار و تیک گزینه Generate Caustics رو بزن
2- کلید F10 رو بزن و از قسمت Assign Renderer گزینه mental ray renderer رو انتخاب کن.
3- به تب Indirect Illumination برو از اونجا این تیک ها رو بزن: Enable Final Gather و Caustics و بعدش از مقدار Multiplier رو از عدد 1 به عدد 5 تغییر بده.
4- حالا از پنجره Material Editor متریال Arch & Design (mi) رو انتخاب کن و بعدش از قسمت بالایی که نوشته Templates این مشخصه رو پیدا کن: Glass (Physical) و بعد این متریال رو به جسمت بده.
5- حالا یه نور هم توی صحنه بزار و گزینه سایه اون نور رو هم فعال کن.
از توی قسمت تنظیمات نور هم بهتره Dens اونو کم کنی. مثلا بزاری روی 0.5
اگه مشکل دیگه ای بود بگو
اینم نمونه: