vray proxy چیست؟ ( اموزش )

شروع موضوع توسط rezvooli ‏22 مارس 2008 در انجمن مباحث آموزشي و مقالات

  1. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    vray proxy چیست؟

    VRay Proxy چیست ؟ :eek:

    Vray proxy یکی از افکت های موتور قدرتمند vray است که شما میتوانید یک ابجکت یا همان mesh

    را از یک فایل خارجی ( external ) وارد برنامه کرده به صورتی که در view port با حجم بسیار پایین

    ولی در رندر به صورت صحیح دیده شود .

    این کار میتواند حافظه بسیاری را برای کار شما در برنامه حفظ کند.

    مثلا شما تعداد زیادی از درخت های با تعداد polygon بالا را در صحنه بدون پایین امدن سرعت برنامه

    در اختیار دارید و بعد از رندر انهارا به صورت کاملا درست خواهید دید.

    من اموزشی از این افکت تهیه کردم که میتونید از لینک زیر دانلود کنید .........موفق باشید




    http://www.filejumbo.com/Download/BD679246B5E1794B


    حجمش mb 1.8


    این لینک هم فایل max اموزش ......یک درخت از Archmodels Vol.31




    http://www.filejumbo.com/Download/81E89E875A928A7C


    حجمش mb 7.6

    تست رندر با افکت هیولای Vray Proxy


    http://www.filejumbo.com/Download/6E8F7975086BF012

    این عکس با VrayProxy رندر شده است
     

    پیوست ها:

    • vrayproxy.jpg
      vrayproxy.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 310.4
      نمایش ها:
      78
    آخرین ویرایش: ‏28 مارس 2008
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏22 مارس 2008
    .:BehzAd:.، hossein-senator، HOMAYOON.F و 20 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. ali3dtech

    ali3dtech Member

    ارسال‌ها:
    738
    تشکر شده:
    1,316
    امتیاز دستاورد:
    16
    مرسی رضا جان دستت درد نکنه

    ببینم فقط یه سوال زمان رندر اون صحنه آخریه که تانکها توش هستن چقدره؟
    (البته اگه یه تست بدون پروکسی و با پروکسی داری که زمانشون رو داره، بزاری ممنون میشم تا تفاوت کاملا مشخص بشه)
     
    نوشته شده توسط ali3dtech در ‏23 مارس 2008
    hamed1star از این پست تشکر کرده است.
  3. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    خواهش میکنم علی جان کاری نکردم
    تست رندرم گذاشتم ...
    اگه بازم کاری بود من در خدمتم :wink:
     
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏23 مارس 2008
    farshidazad، hamed1star، hellboy3d و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  4. ali3dtech

    ali3dtech Member

    ارسال‌ها:
    738
    تشکر شده:
    1,316
    امتیاز دستاورد:
    16
    داش رضا دستت درست

    فقط یه اشکال تایپی کوچیک داشتی که زیاد مهم نیست البته: به جای ثاتیه نوشته بودی ثابیه


    موفق باشی عزیز
     
    نوشته شده توسط ali3dtech در ‏23 مارس 2008
    AREF، hamed1star، hellboy3d و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  5. hamed.3dmaya

    hamed.3dmaya New Member

    ارسال‌ها:
    13
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    1
    render only with maya vector
     
    نوشته شده توسط hamed.3dmaya در ‏23 مارس 2008
    hamed1star از این پست تشکر کرده است.
  6. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    من 9کرم علی جان
    الان دیدم زده بودم ثابیه :)
    درستش کردم یه لینک جدید گذاشتم
     
    آخرین ویرایش: ‏23 مارس 2008
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏23 مارس 2008
    luky1 و hamed1star از این پست تشکر کرده اند.
  7. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام حامد جان
    خوب اینجا مباحث اموزشی max هستش :)
     
    آخرین ویرایش: ‏23 مارس 2008
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏23 مارس 2008
    hamed1star از این پست تشکر کرده است.
  8. hellboy3d

    hellboy3d Member

    ارسال‌ها:
    823
    تشکر شده:
    984
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام
    عالی اما این فایل با چی باز می شه
    موفق باشی
     
    آخرین ویرایش: ‏30 مارس 2008
    نوشته شده توسط hellboy3d در ‏30 مارس 2008
    hamed1star از این پست تشکر کرده است.
  9. PeeJay

    PeeJay Member

    ارسال‌ها:
    47
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    6
    Agh Salam ,Omidvaram Ke Hame Khoob Bashin
    Agha Man Badjoori Be in Amoozesh Ehtiaj Daram Vali Linkesh KAr Nemikone , Lotfan Komakam Konid Emrooz Farda Kheyli Moheme.
    Mamnoonam
     
    نوشته شده توسط PeeJay در ‏14 آوریل 2008
  10. PeeJay

    PeeJay Member

    ارسال‌ها:
    47
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    6
    یعنی هیچکس من دوست نداره ؟
    بابا به خدا موضوع مرگ و زندگیست .
    کمک کمک کمک .
    HelllllllllP Me
     
    نوشته شده توسط PeeJay در ‏14 آوریل 2008
  11. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏15 آوریل 2008
    mr saead و luky1 از این پست تشکر کرده اند.
  12. Sherlock_Holmes

    Sherlock_Holmes Active Member

    ارسال‌ها:
    2,692
    تشکر شده:
    4,943
    امتیاز دستاورد:
    36
    آقا بسيار زحمت كشيده بوديد...
    بينهايت ممنون...
    بسيار آموزشش نياز بود...
    منتها اون فايل 7 مگي خيلي زياد بود!! من كه زورم نرسيد!!
    :)
     
    آخرین ویرایش: ‏16 آوریل 2008
    نوشته شده توسط Sherlock_Holmes در ‏16 آوریل 2008
    .:BehzAd:. از این پست تشکر کرده است.
  13. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    sherlock جان اون فایله فقط یه درخت که من واسه اموزش گذاشته بودم تو با هر ابجکتی که دوست داری امتحان کن بعد به تعداد بالا

    ازش کپی بگیر رندر کن
     
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏17 آوریل 2008
    Sherlock_Holmes از این پست تشکر کرده است.
  14. PeeJay

    PeeJay Member

    ارسال‌ها:
    47
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    6
    اقای rezvooli خیلی ممنون بلاخره گرفتمش . خیلی خوبه .
    اقا من یه درخواسته دیگه هم دارم .
    میخوام ببینم ما اگه بخوایم مثلا یه سری کفش و لباس رو رندر کنیم و هیچ راهه ساده تری نیست که ما اینارو مدلسازی نکنیم ؟
    مثلا مثل برش آلفا از عکس استفاده کنیم ؟
     
    نوشته شده توسط PeeJay در ‏18 آوریل 2008
  15. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    من درست متوجه نشدم دقیقا شما منظورت چیه

    یکم بیشتر و واضح تر بگی ممنون میشم ...
     
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏18 آوریل 2008
  16. PeeJay

    PeeJay Member

    ارسال‌ها:
    47
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    6
    ok منظورم اینه که به جای اینکه بشینی و یه کفش رو با مش یا پلی ساعتها مدلسازی کنی ، راهی هست که ساده تر باشه ؟؟
    مثلا یه جوری بشه از عکس اون کفش استفاده کرد یعنی خود عکس رو یه جوری توی سحنه بزاری که انگار واقعی هست .
    نمیدونم نونستم منظورم رو بگم یا نه !!!
     
    نوشته شده توسط PeeJay در ‏19 آوریل 2008
  17. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    ok بهترین کار استفاده از نمونه ها یا همون Sample های امادس یه search کن حتما پیدا میکنی تو Archmodels هم هستش

    اگه تهران هستی یه سر پایتخت بزنی کلی گیر میاری وگرنه اینترنت بهترینه من اگه لینکی پیدا کردم برات حتما میفرستم ... :wink:
     
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏19 آوریل 2008
  18. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    البته اگه کفش یا لباس خاصی مد نظرته .... نمیدونم والا ....

    تا حالا به این مسئله این طوری فکر نکردم....
     
    آخرین ویرایش: ‏19 آوریل 2008
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏19 آوریل 2008
  19. PeeJay

    PeeJay Member

    ارسال‌ها:
    47
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    6
    نمیدونم ولی فکر کنم اگه بشه یه تکنیک برای این کار پیدا کرد شاید به خیلی ها کمک بشه .
    مپلا الان من یه پروژه دارم که نمایندگی Lacoste و مهم طراحی خود فضا هست و بقیه آبجکتها زیاد مهم نیست ، خیلی زور داره بخوام مدلهای کفش و لباس و کلاه و کت و شلوار و ... اینارو بسازم . فک میکنم خیلی های دیگه هم احتیاج داشته باشن به همچین چیزی .
     
    نوشته شده توسط PeeJay در ‏20 آوریل 2008
  20. rezvooli

    rezvooli Member

    ارسال‌ها:
    242
    تشکر شده:
    455
    امتیاز دستاورد:
    16
    خب برای این کار از همون نمونه های اماده استفاده کن
     
    نوشته شده توسط rezvooli در ‏20 آوریل 2008

به اشتراک بگذارید