بی بی کد Village

madmaster_3d

Well-Known Member
بهزاد جان همیشه سوالم این بوده که چه جوری رندر های بعضی از ملت نقاشی در میاد. پینتینگ میکنید؟ یک توضیح حسابی بده.
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام کاره زیبایی شده خسته نباشی
حس خیلی خوبی به ادم دست میده

به نظر من یه پتانسیل فوق العاده ای توش هست که هرچی کار کنی روش بازم کمه
روی بحث نورپردازی بازم کار کن.خیلی بهتر میشه انجامش داد
و اگه عکس پشت رو مناسبتر با صحنه قرار بدی عالی میشه اگر اشتباه نکنم با فتوشاپ اضافش کردی
اخرین خونت خیلی واضحه و تصویرت هیچ عمق میدان نداره و اگه یه مه تنظیم شده درست کنی دیگه واویلا
تکسچرها به صورت دیفیوز خالی رها شدن و هیچ برجستگی دیده نمیشه
روی بحث مدل هم اگه روی خونه ای که با اجر سفید هست بازم کار کنی و به صورت ، های پلی و پرجزییات درش بیاری بهتر میشه
تنظیمات رندرو یکم بشتر کن بزار 1 ساعت بیشتر طول بکشه طوری نیست :د
اپدیتش کن حتما

بهزاد جان همیشه سوالم این بوده که چه جوری رندر های بعضی از ملت نقاشی در میاد. پینتینگ میکنید؟ یک توضیح حسابی بده.
رندر کارتونی در آوردن، به همه چی بستگی داره
مدل و تکسچر اصلیترین بحث هست
میتونی بعد از رندر ،پست پرو رو هم به سبک کارتونی انجام بدی
 
آخرین ویرایش:

::reza::

کاربر VIP
سلام
کارت حس خوبی داره. فقط کمی رو بعضی شیدرها کار کن. مثل تکسچری که به زمین دادی تکرار بودنش تو ذوق میزنه. یه وایرفریم هم بزار .
موفق باشی.
 

dr.hashemi

کاربر فعال
سلام کار قشنگیه اگه یه wire color بزاری یه حرکت میزنم برات حال کنی . . .
 

mgh-max

کاربر فعال
نظر من اینه واسه تکسچرا bump بیشتر باشه بهتره
توی متریال ساختمونا این کمبود حس میشه
و دیگه اینکه تو کارای این سبکی جزئیات خیلی مهمه
این جور کارا همه اجسام باید کثیف باشن مثل معماری داخلی نیست که تمیز بودنش باعث زیبایی کار باشه
علف هرز سنگ کلوخ همه اینا به جزئیات کمک می کنه
و دیگه اینکه نور افتاب شدتش با پس زمینه هماهنگ نیست
و بک گراند با زاویه دوربین هماهنگ نیست و خود تصویر اگه دقت کنی آفتاب از سمت چپ افتاده رو کوه ولی تو محیطت افتاب از سمت راسته
اینجور کارا پشتکار بالا می خواد در حد چی :D
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.کار خوبی شده.
رنگ بندی کار خیلی خوب شده.نور محیطی هم عالی از آب در اومده.
کف زمین بد شده.تکسچر تایل شده.برای جلوگیری از این پدیده حداقل باید با vray blend چند لایه تکسچر رو باهم قاطی کنی تا خوب در بیاد
و ضمنا

:)
بند 13 _ گذاشتن اسم یا شماره تلفن یا ایمیل بر روی رندر تنها در صورتی مجاز است که در گوشه ای از کار و فقط برای اطلاع رسانی باشد .
_قرار دادن امضای شخصی و یا هنری شما بهترین راه برای شناسنامه دار کردن اثرتان است

یه خورده زیاد نشون میده خودشو و کاز از جنبه هنری به جنبه تبلیغات تبدیل شده.:rose:
موفق باشی
 

behzad.s

Member
بهزاد جان همیشه سوالم این بوده که چه جوری رندر های بعضی از ملت نقاشی در میاد. پینتینگ میکنید؟ یک توضیح حسابی بده.
همون جور که دوستمون گفتن به متریال ،نور و پست پرو بستگی داره و البته محیطی که داری سه بعدی میکنی
 
خیلی قشنگ شده حس خوبی رو میده اگه من بودم روی جزئیات بیشتر کار می کردم کمی شلوغترش می کردم خسته نباشید
 

behzad.s

Member
سلام کاره زیبایی شده خسته نباشی
حس خیلی خوبی به ادم دست میده

به نظر من یه پتانسیل فوق العاده ای توش هست که هرچی کار کنی روش بازم کمه
روی بحث نورپردازی بازم کار کن.خیلی بهتر میشه انجامش داد
و اگه عکس پشت رو مناسبتر با صحنه قرار بدی عالی میشه اگر اشتباه نکنم با فتوشاپ اضافش کردی
اخرین خونت خیلی واضحه و تصویرت هیچ عمق میدان نداره و اگه یه مه تنظیم شده درست کنی دیگه واویلا
تکسچرها به صورت دیفیوز خالی رها شدن و هیچ برجستگی دیده نمیشه
روی بحث مدل هم اگه روی خونه ای که با اجر سفید هست بازم کار کنی و به صورت ، های پلی و پرجزییات درش بیاری بهتر میشه
تنظیمات رندرو یکم بشتر کن بزار 1 ساعت بیشتر طول بکشه طوری نیست :د
اپدیتش کن حتما

سلام دوست عزیز ممنون از نظرات خوب و فنی که دادی همون جور که گفتم این رندر تست و زمان رندر حدود 20 دقیقه ، چون این کار رو بین کارام انجام میدادم متاسفانه واسه متریال و رندر زیاد وقت نذاشتم ، حتما این نکاتم لحاظ می کنم .بازم ممنون از وقتی که گذاشتی


سلام خوب شده فکر کنم زدن شماره زیر کارا ممنوع...رندر تست یعنی چی؟
سلام ممنون .چون از سایتم برداشتم متوجه این نبودم ممنون از یاداوری

سلام کار قشنگیه اگه یه wire color بزاری یه حرکت میزنم برات حال کنی . . .
ممنون لطف دارید ، سعی میکنم اگر وقت شد بزارم

بسیار عالی....
حس خوبی ر و انتقال میده..
بهزاد کمی روش کار کن جای کار داره
ممنون ،حتما
نظر من اینه واسه تکسچرا bump بیشتر باشه بهتره
توی متریال ساختمونا این کمبود حس میشه
و دیگه اینکه تو کارای این سبکی جزئیات خیلی مهمه
این جور کارا همه اجسام باید کثیف باشن مثل معماری داخلی نیست که تمیز بودنش باعث زیبایی کار باشه
علف هرز سنگ کلوخ همه اینا به جزئیات کمک می کنه
و دیگه اینکه نور افتاب شدتش با پس زمینه هماهنگ نیست
و بک گراند با زاویه دوربین هماهنگ نیست و خود تصویر اگه دقت کنی آفتاب از سمت چپ افتاده رو کوه ولی تو محیطت افتاب از سمت راسته
اینجور کارا پشتکار بالا می خواد در حد چی :D
ممنون از نظرتون ، متوجه تفاوت سایه بکگراند و کار نشدم ممنون از توجهتون
 

behzad.s

Member
سلام.کار خوبی شده.
رنگ بندی کار خیلی خوب شده.نور محیطی هم عالی از آب در اومده.
کف زمین بد شده.تکسچر تایل شده.برای جلوگیری از این پدیده حداقل باید با vray blend چند لایه تکسچر رو باهم قاطی کنی تا خوب در بیاد
و ضمنا

:)

یه خورده زیاد نشون میده خودشو و کاز از جنبه هنری به جنبه تبلیغات تبدیل شده.:rose:
موفق باشی
سلام ممنون از توجهتون ،تکسچر کف هم واسه رندر نهایی درستش میکنم ،بازم ممنون
 

30min

Banned
محیط دوست داشتنی هستش خیلی دلنشین ...
مطمئنا با اضافه شدن جزئیات و کار بیشتر رو قسمت هایی مثل بکگراند و اون خونه های عقب که فکر کنم زیاد وقت روشون نزاشتی مخصوصا تکستچر میتونه طرح خیلی خوبی بشه .
موفق باشی
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
بفرمایید : :rose:
ابعاد عکس رو بزرگ ساختم ، میخواستم موقع Repaint ابعاد 3K یا 2K بزنم اما سیتسمم نمیکشه متاسفانه ...

95qa0ez1tlhtutlxj2rh.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا