Unloading geometry

Ultra3D

Well-Known Member
سلام بچه ها

من تو یکی از کارام بدجوری به مشکل خوردم !

یک کار سنگین با کلی زحمت کار کردم ... حالا وقت رندر که رسید به مشکل خورد

وقتی lightchace رو حساب می کنه یک دفه حالتی پیش میاد که عکسش رو گذاشتم ...

وقتی می نویسه Unloading geometry دیگه 4 روز هم بزاری همون طوری می مونه و رندر نمی شه !

آی ملت به دادم برسید !:green:
 

پیوست ها

  • G53.jpg
    G53.jpg
    43.9 کیلوبایت · بازدیدها: 19

*farshid*

کاربر VIP
مشکل از رم کم سیستمتونه
آبجکت ها لود میشن تو رم بعد رندرشون گرفته میشه
ولی این مقدار رم به صورت پیشفرض رو عدد 400 تنظیم شده...

اولا این عدد رو بالا ببر (سرعت رندر مقداری افت میکنه)
ثانیا render region ها رو کوچیک کن ... مثلا 16 در 16 پیکسل

اگه درست نشد و صحنه دیسپلیسمنت هم داشت سابدیواید دیسپلیسمنت رو کاهش بده ...
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.توضیحات رو بچه ها دادن.
چندتا علت داره
دیسپلیس مند از نوع 3d
vray fur
باید صحنه رو بزاری تا ببینم چی هست
اما به نظرم عدد dynamicرو بالاترین مقدار رمت بده.
اندازه رجیون رو نمی دونم چقدر تاثیر داره اما باید مضربی از سایز رندرت باشه
اینجا من شخصا از ترفند به اندازه نصف اندازه رندر محاسبات Light cashe رو ذخیره میکنم و موقع رندر واقعی به اندازه معمولی رندر میگیرم.
صحنتو بزار و توضیح کامل بده
 

Ultra3D

Well-Known Member
سلام خدمت دوستان

ممنونم که کمک می کنید

تو این خونه که زدم حدود 100 تا هالوژن و کلی نور مخفی هست که به خاطر پیچ در پیچ بودنشون با Vray mesh light در آوردمشون

روشی که داش ممد گل و فرشید گارداش و عارف جون گفتید ( افزایش اون مقدار 400 و تغییزش به نوع دینامیک) موثر واقع شد ولی ...

پدر سیستمم رو در آورد !

هنوز مقدار light cach رو 400 گذاشتم و نور های پشت پمجره رو هم حذف کردم هنگام محاسبه از 12 گیگ زد بالا تر و 3DMAX ترکید !

من 8 گیگ رم دارم با 4 گیگ مجازی ولی بازم نشد ... همه جوره هم 2 شب تا صبح بیدار موندم حی تست گرفتم ولی نشد

تنها راهی که پیدا کردم رندر کردن صحنه با Brutforce بود ...

اون هم کلی زمان می بره ... الان این رندری که گذاشتم با کلی نویز و باگ و ... 3 ساعت و بیست دقیقه کشیده

یکی نیست به این مهندس معمارش بگه تو این گرونی و ... کیه که این همه هلوژن و چراغ روشن کنه
 

پیوست ها

  • 220000.jpg
    220000.jpg
    590.7 کیلوبایت · بازدیدها: 17
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.پیدا کردم راهش!!!! ه ه ه نمی گم!!!!
ببین برو تو بخش vray global setting و تعداد رفلکت ها کلا خاموش کن.
بعد محاسبات رندر رو به اندازه نصف تصویر ( اگه رندر نهایی هست 3000 پیکسل تو به اندازه 1500 محاسبات gi رو انجام بده)
بعد محسابات که ذخیره کردی حالا رندر بگیر به حالت from file توی gi.:green:

 

جدیدترین ارسال ها

بالا