بی بی کد tv room

amir.nemati63

کاربر VIP
سلام.
خوبه ولی به نظرم دیسپلیسمنت که به فرش دادی توی کناره هاش خودنمایی میکنه که اگر با ترفند دیگه ای مثل vray fur اجرا میشد بهتر بود
 

eman taha

Member
سلام.
خوبه ولی به نظرم دیسپلیسمنت که به فرش دادی توی کناره هاش خودنمایی میکنه که اگر با ترفند دیگه ای مثل vray fur اجرا میشد بهتر بود

سلام
حق با شماست گوشه های فرش خوب نشده
وی ری فر خیلی سنگین می کنه صحفه رو و زمان رندر رو بالا میبره
راهی برای سبک شدن وی ری فر هست؟
من هر جا استفاده کردم به عنوان فرش سر رندر خیلی اذیت شدم
ممنون:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.مرسی بابت کار خوب
چون احساس کردم کارهات داره تکراری میشه از تعریف تمجید پرهیزیدم:lol: و به نقد می پردازم!
1- برای اینکه دیسپلیسمنت خوب بشه توی مودیفای از حالت 2d landscape استفاده بکن و عدد subdivs رو بالای 3000 بزار
2- علت اینکه نور خیلی بدجوری شده به خاطر حالت Catmul rom هست.روی michel navarati بزار.
3- باز هم پیشنهاد میکنم از ambien occasion استفاده بکن.خوب سایت spot3d دایرت المعارف وی ری میگه برای اینکه از برایت فورس نجات پبدا کنین این آبشن اضافه شده.
4- یه خورده زیادی رنگی شده.یه مقدار تعداد رنگ رو کمتر کن...قرمز صورتی چوب نور سفید بیرون سبز... کارهای خوب معمولا حداکثر از 3یا 4 تا رنگ اصلی تشکیل شده
5-نور بیرون اوربرایت شده.
6 - اون جاهایی که توی قفسه نور فلیک زده بیرون چندتا عامل داره.ممکن هست نور وی ری داده باشی و روی حالت interpolation گذاشتی که این کار اصلا توصیه نمی شه.
یا اینکه تنظیمات رندر جی آی پائین هست.
برای رفع این مشکل بازهم میگم ambient occasion استفاده بکن یا اینکه توی تنظیمات iradiance map حالت ditail enhance استفاده بکن.
موفق باشی.
 
آخرین ویرایش:

eman taha

Member
سلام.مرسی بابت کار خوب
چون احساس کردم کارهات داره تکراری میشه از تعریف تمجید پرهیزیدم:lol: و به نقد می پردازم!
1- برای اینکه دیسپلیسمنت خوب بشه توی مودیفای از حالت 2d landscape استفاده بکن و عدد subdivs رو بالای 3000 بزار
2- علت اینکه نور خیلی بدجوری شده به خاطر حالت Catmul rom هست.روی michel navarati بزار.
3- باز هم پیشنهاد میکنم از ambien occasion استفاده بکن.خوب سایت spot3d دایرت المعارف وی ری میگه برای اینکه از برایت فورس نجات پبدا کنین این آبشن اضافه شده.
4- یه خورده زیادی رنگی شده.یه مقدار تعداد رنگ رو کمتر کن...قرمز صورتی چوب نور سفید بیرون سبز... کارهای خوب معمولا حداکثر از 3یا 4 تا رنگ اصلی تشکیل شده
5-نور بیرون اوربرایت شده.
6 - اون جاهایی که توی قفسه نور فلیک زده بیرون چندتا عامل داره.ممکن هست نور وی ری داده باشی و روی حالت interpolation گذاشتی که این کار اصلا توصیه نمی شه.
یا اینکه تنظیمات رندر جی آی پائین هست.
برای رفع این مشکل بازهم میگم ambient occasion استفاده بکن یا اینکه توی تنظیمات iradiance map حالت ditail enhance استفاده بکن.
موفق باشی.

خوب کاری کردی اخوی:green:
نقد رو قلبا دوست دارم:green:
مورد سه رو متوجه نشدم
یه لینک آموزشی هست که بزارید متوجه بشم قضیه چیه :-?
بقیه موارد هم رو چشم
خدا شما رو از ما نگیره
یا علی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.



Example 4: Ambient occlusion

gi.png


Note: the scene in this example is from Evermotion (http://www.evermotion.org/)

This example demonstrates the effect of the global ambient occlusion options.

The first image to the right is rendered with the Light cache for both primary and secondary bounces, Fixed Filter type for the light cache, and Store direct light off. The second image in the center is rendered with the same light cache settings, but with global ambient occlusion enabled. The third image to the right is rendered without ambient occlusion, with Brute force GI engine for primary bounces, and the Light cache as a secondary engine with Nearest Filter type. The render times include the time for calculating the light cache. Note how ambient occlusion can produce a feeling of a more detailed image, even though the result is not entirely correct.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا