Trasparent

Security9776

Active Member
سلام ،
شما یا باید اون رو به صورت PNG از فتوشاپ وارد کنید و یا اینکه عکس خودتون رو انتخاب کنید . سپس اون رو Break Apart کنید . حالا با ابزار های موجود قسمت های اضافی رو ببرید .

امیدوارم به دردتون خورده باشه .

موفق باشید ،
محسن
 

***UNIQUE***

Active Member
من میخواستم بدون بجز اینراه راه دیگه ای هم تو Flash داره (با این خودم کار میکنم اما با ابزارها کاملا" تمیز و مرتب نمیتونم در بیارم)
البته الان دیگه تو photoShop درستش کردم
بهر حال از توجهتون ممنونم
 

Security9776

Active Member
سلام ، خواهش می کنم . ولی وقتی فتوشاپ باشه که دیگه از ابزار های فلش واسه بریدن و از این حرف ها استفاده نمی کنند . مخصوصا که فلش 8 دیگه با اکشن Png رو هم می تونید لود کنید و خودش امکان خوبی هست .
 

***UNIQUE***

Active Member
ببخشید سوالم ممکنه یکم زیادی ساده باشه اما ممنون میشم پاسخ بدید
با چه Action میشه png رو load کرد؟
بعد یه سوال دیگه با همون import هم png لود میشه اینکه با Action لود کنید یا با import فرقش چیه؟
 

Security9776

Active Member
سلام ،
اول اینکه این امکان تنها در فلش 8 وجود داره . که از دستور Loadmovie استفاده می شه . در ورژن های پایین تر فقط jpg و swf لود می شوند .

تفاوت هم در اینه که اگه شما اطلاعات رو با استفاده از ایمپورت وارد کنید . حجم فایل بالا می ره و سرعت اجرا می یاد پایین . ولی اگه از بیرون لود کنید تنها در زمانی که لازم دارید این کار رو می کنید . مثلا ممکن 10 درصد افراد در یک پروژه به یک صفحه خاص وارد بشوند . شما اگه از امپورت استفاده کنید در هنگام اجرای فایل اون فایل هم لود می شه . ولی اگه دستوری کار کنید در هر لحظه که نیاز داشتید و فقط برای اون 10 درصد اون رو لود می کنید .

امیدوارم متوجه شده باشید !

موفق باشید ،
 

Security9776

Active Member
خوشحالم . راستی من قرار بود برای شما نمونه ای چیزی بسازم ؟!!
چون کارهام قره قاطی شده می پرسم
 

Security9776

Active Member
شرمنده ، ببخشید . :oops:
به کل یادم رفته بود :neutral: . باید یه تاپیک باز کنم تا هر کی هر چی گفته و قرار بوده براش درست کنم رو بزاره اون جا تا درست کنم . :-?

موفق و سربلند باشید ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا